Søndag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Gooood morgen *gjeeesp*

Trond var her til 2 inatt så kjenner jeg er en smule trøtt, får legge meg sammen med Oliver idag så får vi begge litt søvn [;)] Ellers blir det å rydde i klærna å prøve å komme enda mer påplass, det komme seg her trenger bare å henge ting opp på veggene men det skal vi gjøre neste uke [:)] Skal ut med Oliver senere idag så han får leke litt ute også :)

Ellers blir det kottiser i brunsaus,gulerøtter,surkål å poteter til middag idag [:)]

God morgen!!

Mathea har blitt syk over natten, så idag bare koser vi oss med film. Kjenner jeg har sovet lite i natt, så skal sove sammen med henne etterpå.
Seinere kommer Ole hjem og mamma og pappa på kaffi [:)]

morn!

sliter med bihulene i dag, så jeg er ikke supermom kjenner jeg[&o]

Har nettopp bakt brød til jentene........ Er for galt at vi spiser sunne knekkebrød og de spiser josefinebrød, så nå blir det sunn kost på de også! [;)]

I kveld skal jeg på spinning igjen, få forbrent noe av den usunne maten jeg har spist denne uken[:'(] Ny start i dag! [:D]

Vi har akkurat komt hjem etter trilletur, kjøpt boller til soffen og cola til mor[8D] vet ikke hva vi skal senere, men vi skal uansett uuuuut[:D]

Ååååååååååå cooooooooooooola[8D][8D][8D]
Jeg er fyllesjuk og har planer om å være det resten av dagen[8D][8D]

ORIGINAL: Buble

God bedring

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: Buble

God bedring

Takk for det......formen er oppadstigende....har fått meg COLA!!!!

hallais[:D]

nå er Emma i seng, og Malin ligger på sofaen å titter..(gleder meg til å få kveldene for meg selv igjen ja[:-])
tenkte jeg skulle bake en rullekake nå, ellers ingen planer.. henge opp litt klær, jeeei[8D]

God kveld i stuene!!![:)]

Vi har kosa oss på hytta i helga. A er blitt kjempeflink å stå på ski! Vi har aka masse, spist pølser ute og tom. sett en stor rund, gul sirkel på himmelen!!![8D][:D]

Men som alltid er det godt å komme hjem! Jentene bada før de la seg så de va sene i seng...[&:] Håper de sover lenge i morgen!![:D]

Nå skal jeg finne frem chipsen og brus, siste utskeilsene før det er manag og skjerpings!![:)]

Back
Topp