Søndag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna jeg 6.30, helt av meg selv. Typisk det, når ungene ikke er hjemme! Men det er så lyst på rommet om morgenen, ryggen min var vond, og ene øyet mitt var gjenklistra. Heldigvis hadde vi noe øyekatarrsalve i hus, selv om den strengt talt var utgått på dato...
Mange planer i dag altså! Jeg har allerede begynt på klesvasken, må vaske både håndklær, vanlig 40-vask og møkkete bhg-klær i dag, samt legge sammen det som henger der fra før. Så skal jeg ta husvasken på stue og kjøkken, resten får vente til i morgen eller noe. Sambo skal skru sammen senga til Tobias mens jeg vasker, og Trofast-hylla deres. Så skal vi ommøblere og rundvaske barnerommet, og få inn de nye møblene. Oppi alt dette så kommer lillesøstra mi og kjæresten hennes på besøk også, de ville hjelpe oss sa de, så får vi se da hvilke oppgaver de skal få! [;)]
Så skal jo ungene hentes hos svigers også, og jeg gleder meg innmari til de får se det "nye" rommet sitt! [:D][:D]

Travel dag altså, så det er vel bare å sette i gang..

Ha en fin søndag alle sammen! [:D]

Her var vi oppe rundt ni alle mann. Kan ikke huske sist vi var oppe så tidlig[:)] Josephine har surret litt i natt, og mente det var morgen kl 05.30, men jeg nektet. Hun sovnet igjen og sov til kvart på ni. Var oppe i max 30 min så vi rakk å kle på henne. SÅ var hun pottetsur igjen og bare hyla. Hun havnet i vognen og sover enda[&:]

Nicholas tegner og jeg sitter her og koser meg med en kopp med caffe latte[:)]

Ingen store planer i dag. Nicholas sier han skal leke med nabojenta, og vi planlegger grille hamburderlunsj på terrasen i finværet[:)]

Nicholas har tegnet meg og samboeren, og samboeren har fått horn[:D][:D]

Her sto jentene opp rundt 8[:)] Koste oss med god frokost[:)]
Ellers så har jeg drevet med litt rydding i dag, sambis fyller året så foreldrene hans kommer[:)]

Akkuratt nå er Vilde på lading og Heidi ser på løvenes konge[:)]

Nei tror jeg joiner Heidi jeg[;)]

Skrålland: Hadde vært kjekt med et bilde av det nye rommet til ungene dine[:)]

ORIGINAL: Buffi

Skrålland: Hadde vært kjekt med et bilde av det nye rommet til ungene dine[:)]

ja, dere skal få se! [:)] Tok både før og etter bilder, men tenkte å vente med å legge de ut til jeg har fått tatt noen bilder av reaksjonene deres også [:)]

Ferdig! Nå har jeg vondt i ryggen, tar på å rundvaske, ommøblere og skru opp møbler!

Vi skal ut å grille og ake.. Stas det!

I dag har sambisen bestilt pinnekjøtt til middag..Glad det er siste gang før julesesongen

Og i dag skal jeg skeie ut med sjokoladekake[:D]

Først en tur på skøytebanen deretter grilling i hagen[:)] Vært ute i fire timer i dag vi. Snuppa har sovet seg gjennom det hele. Nicholas forsvant til naboen og deretter videre til ei venninne av henne. Håper det går bra for han kjenner de ikke, men de bor i huset rett nedenfor her. Jeg synes det er litt vanskelig å gi slipp på han kjenner jeg, men samtidig må han få litt tillit også[:)]

Biff til middag her i huset i dag[:)]

Hellu! Blir logget ut hele tiden, så må logge meg på hver gang jeg skal skrive. Irriterende[>:]

Litt rart å gi slipp ja Looney. Jenta mi har og vært på vift alene i dag (eller uten oss da) Hun ble med nabojenta til svigers hjem mens vi var der. Hun går i første klasse da, så stoler på at hun passer litt på men likevel. De koste seg faktisk hjemme alene der, for foreldrene hennes var også der vi var[:D] Hadde hoppet på trampoline, blitt klissblaute, skiftet klær og hatt seg en yoghurt. Så det gikk jo strålende[:D]

Føler meg litt uansvarlig når jeg skriver dette, men det er på landet uten biler, og huset ligger rett nedenfor svigers[:)] Storebrødrene var også i nærheten.

Nå slapper jeg av etter nok en selskapshelg. Feiret meg selv på jobb på fredag, med familiene i går og feiret svigermor i dag. Nå sitter jeg her med vondt i baken...Rett og slett gangsperr mon tro? Har hatt det noen dager, men har liksom blitt verre og verre...snodig.

Jeg blir vel egentlig bare mer og mer deppa om dagen[&o]

Til høsten så flytter antaglivis far til gutta til Stavanger og jeg kommer til å sitte med hele ansvaret for gutta alene[&o] og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det økonomisk[&o][&o]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Til høsten så flytter antaglivis far til gutta til Stavanger og jeg kommer til å sitte med hele ansvaret for gutta alene[&o] og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det økonomisk[&o][&o]

Han må bidra økonomisk uansett hvor han bor.
Hvordan mener du det blir værre øknomisk da?

ORIGINAL: ~Fruen~

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Han må bidra økonomisk uansett hvor han bor.
Hvordan mener du det blir værre øknomisk da?

blir værre jobbmessig når det ikke er flust med jobber her, og jeg kunn kan ha en dagjobb..... den jobben jeg har nå må reduseres og da blir det ikke mye igjenn..... har det ikke akkurat fett med penger nå liksom

Back
Topp