Søndag..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle sammen[;)]

Hvordan ser deres dag ut folkens?

Her er gubben på jobb,å jeg er ikke noe særlig form i dag[:'(] Men siden lille masekråke er hjemme så må man visst bare være i form[:D]
I dag er det lite på tapeten,litt husarbeid er ikke å se bort i fra å middag da selfølgelig.

Halla..

En nyyyyyyyyyyyydelig søndag,får skikkelig påskestemning av været.

Gubben er på overtid å blir nok å jobbe hele dagen. Selv skal jeg til ei venninne og hennes barn når Andrine våkner. Vi skal være ute med ungene. Ellers så skal jeg lage noe godt til middag,begynte å glede meg igår før jeg la meg[:D]

Tror dette blir en fantastisk dag [:)]

God morgen! [:)]

I dag sov ungene til nesten kl 7, og det er faktisk lenge i forhold til hvor "lenge" de har sovet de siste ukene...
Blir husarbeidsformiddag her i dag, typisk at søndagene må brukes til sånt, men sånn er det når jeg jobber på lørdager. Vasker klær nå, blir nok minst en maskin til i løpet av dagen, også skal husvasken taes. I tillegg skal jeg gjøre masse håndarbeid, og i ettermiddag skal vi i bursdagskalas for pappaen min! [:)] Jeg tror han har bakt gulkake, hurra!! [:D][:D] Og nå ser (og kjenner) jeg at jeg må prøve å skvise inn en negleklipp av mine egne negler, de har en tendens til å bli nedprioritert bak klørne til ungene, og nå er de så lange at jeg sliter med touchen på mobilen, haha!

Ha en finfin søndag dere, jeg ønsker meg vår og påskestemning! [:)]

Tittei!

Her har vi sett Tingeling og feenes hemmelighet x antall ganger i dag, og jeg har sovet dupp[:)]
Våknet av at jeg ble tilbudt nybakte boller som sambo og Amalie har laget[:D]

Nå skal Amalie sove, og det blir vel litt avslapping på mor og far.

Resten av dagen har vi ingen planer, tar ting litt som det kommer og etter hvordan formen til Amalie er.

Må si jeg er veeeldig spent på det håndarbeidet ditt Skrållan![:)]

ORIGINAL: Destiny85

Må si jeg er veeeldig spent på det håndarbeidet ditt Skrållan![:)]

Ja, det BØR du være! [8D][:D] lagt ned mange timer og kjærlighet der altså, og enda er jeg lagt fra ferdig! [:)] må si du stresser meg litt med alle føden-turene dine da [;)]

Back
Topp