Søndag

lenemor

Forumet er livet
Og her startet dagen kvart over seks... det er litt for tidlig synes jeg... særlig når det er sove-lenge-dagen min. Desssverre har min gode mann pådratt seg et dødelig forkjølelsesvirus som medfører rasling med dopapir, snørrsnyting, rasling med pastill-papir, knusing av nevnte pastiller med tennene, stønning, snorking og sukking hele natta...

Selv har jeg våkna med kink i nakken - sliter med bekken og armer for tiden, så det er vanskelig å finne en god sovestilling, men jeg gjorde nok det utpå morgenkvisten, og så har jeg sikkert ligget litt galt. Det går seg vel til i løpet av dagen.

I dag har vi ingen planer, annet enn å få med ungene ut littegrann i frisk luft. Aller først er det kaffe til mor, pippi på dvd til ungene [8D]

Det er virkelig stakkars mennene når de blir dårlige assa[&:] Får håpe mannen din snart blir frisk, Lenemor[;)]

Jeg har barnefri og det er såååå DEILIG[8D][:D] Hadde besøk av en venninne igår, så det ble litt sent kan man si. Kjempe koselig.
Her er jeg oppe tidelig, siden jeg skal en tur til Sverige sammen med moren min[:)] Greit å handle litt mat[;)]

Bøllemor kommer hjem i 18tiden[:)]

Vi skal ut på tur med flere vennepar litt senere, håper bare planen om å kutte duppen til lillemor virker, hvis ikke har vi gjort noe dumt med tanke på tidspunktet.. Blir nok både grilling og kakao, og muligens litt kvikk lunch, hehe, beste motivasjonen vi har på tur[:D]

Jeg fikk sove lenge i dag, lillemor som kom å hoppet i senga mi og lurte på om jeg skulle stå opp snart. I ettermiddag kommer mamma for å spise pinnekjøtt sammen med mannen, jeg skal ha noe annet!

God bedring til mannen lenemor, den manneforkjølelsen er skikkelig dødelig til tider altså[;)] hehe.

Kos deg i Sverige Oslojente, her er det litt for langt å kjøre til at vi tar bare dagsturer, men vi handler en del om sommeren der [:)]

God søndag :-)
Her blir det en stillle og rolig dag hjemme.
Vi var på Lillehammer i går å så etter hytta og på vei hjem fikk chr omgangsyken[&:] Heldigvis i bedre formen i dag.
Fikk heldigvis kommet meg på sportmessa på lillehammer å kjøpt inn Devold ull til sommer og neste høst/vinter til chr.
Er kjempe masse gode tilbud der så anbefaller å stikke en tur innom Haakonshall hvis man er i nærtheten dag eller til torsdagen igjen. Er forbindelse med Birken.

Ønsker alle en strålende dag

Hei :) Var så dumt at jeg var oppe halve natta, så da ungene våkna klokka seks, slet jeg ja[8D] Heldigvis sto pappaen opp og avløste meg klokka 08, så jeg fikk sove noe, men er fremdeles litt omtåket[:)] Vi har bare sløva, og så har vi mala kunst til kontoret mitt på lerret, så da kan jeg ha noe å henge opp i morgen[:D] Mye søl og rot, men veldig gøy.

Har planer om å få luftet oss i dag, men det er så vanskelig med den duppen til Alannah (hun sover ikke i vogn), så blir det middagstid osv osv.. men satser på en liten tur ut iallefall, været er ikks så verst.

Nå er det frokost til meg, og lunsj til ungene som står på planen[:D]

Heisann!!
Nå står det fløtegratinerte poteter i ovnen. Må steike dem litt før for vi skal ha oksesteik i senere! mmmmm er spent på hvordan det blir.. er første gang jeg steiker steik! MEN den steiker seg vel selv??? hehe

Nakken er så som så.. så den har jeg ikke lyst å tenke på! [8D]

Solveig har akkurat ordne til spillet quips! Det ble en skikkelig slager i går! Hun vinner HVER eneste gang.. blir jo sprø! [:D]

Hei hei[:D]

I dag skal jeg og en venninne ta ungene våre med på vilvite senteret.  (http://www.vilvite.no/)
Skal bli spennenede å se om Jørgen vil synes det er gøy. Bare jentene mine som har vært der før.
Resten av dagen har vi ingen planer[:)]

Ha en super dag alle sammen!

Her er formen fin igjen. Irriterrer meg over at de to andre barn kom så tidlig for jeg blir jo så utålmodig. Men når har vi både kost oss med frokost og en bedre lunsj. Vi har luftet oss litt og akkurat nå holder jeg på å bake honningkake til ettermiddagskaffen. Til middag skal vi ha dansk hamburgerryg (som min mor kom med) med potett og stuvet hvitkål. Så vi har det nu godt mens vi venter!

Etter å ha kasta en hel lørdag vekk pga fyllesyke, så har vi kost oss skikkelig idag..! Dro tidlig av gårde til Haugesund og gikk i lekeland der.. Sammen med et vennepar og deres to unger.. Koselig! Middag på McDonalds og hele pakka.. [:)]
Mor er fremdeles litt hes etter allsangen på fredag, men det går seg vel til.. [:D]
I kveld skal vi se Trolljegeren og vi gleder oss.. [:)]

god kveld!

nå er jeg mer våken.. var på fylla i går i grunn.. og det smalt i dag morges.. tilbragte morgenens første timer på badet.. men det kom seg etter litt søvn.. sliten.. men fy så moro vi hadde det![:D] så nå har jeg øvd meg litt til trhjem helga... dette blir topp!![:D]

Back
Topp