Søndag

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Her stod Mina opp ved 7 tiden, men jeg fikk slumre til 0830[:)] Det var godt!!

Idag skal vi til byen med mamma, for å handle resten av julegavene.. Blir koselig.

Hva skal dere idag??

Aslak har øreverk nå for tiden... Så mannen har sovet på rommet hans i natt. Og jammen meg så fikk han ikke besøk av Solveig også! [8D][:D] 

Jeg lå i senga vår helt alene.. må innrømme at det blir noe stusselig når man vet at det ligger 3 stk sammen på et annet rom. [:D][:D]

Nå driver Aslak fanteskap mens Solveig leker med klosser. Limer visstnok samen noen isklumper! Hun har vert SÅ frustrert over at broren og faren ikke har lyst å leke med barbie med henne. [8D]

Her er det stille et lite øyeblikk - G og Johanna har reist inn for å jobbe på huset, og August sover i vogna. Jeg har fått satt igang en maskin med klær og montert pepperkakehus, det skal pyntes senere i dag.

Har hatt en lang natt, med våking og hosting og tull, og så har jeg blitt dårlig selv også, så jeg merker at lite søvn og dårlig form tærer på humøret og tålmodigheten.

Har store planer om å ta kvelden tidlig i dag, men om frøkna ikke skal sovne før midnatt allikevel er det vel ikke noe særlig poeng i det heller?

Når lillebror våkner nå skal vi svinge nedom sentrum på vei ut til huset - jeg skal se om den ene butikken har søndagsåpent, så jeg kan kjøpe ny pysj til August - den ullpysjen han har er alt for stor, så han møter meg hver morgen med begge beina krølla inni pysjen og ene armen utenfor

Vi har hatt en strålende søndag![:)]

Jeg begynte med en treningsøkt, før vi koste oss med deilig lunsj.

Bertine, Rasmus og jeg gikk en lang tur. Vi fikk låne en barnespark av naboen, det var stas! Vi var innom skøytebanen og akebakken før vi akte hjemme i hagen i 1 time før vi gikk inn..

Vi har spist hjemmelaget pizza, og Bertine ville heller opp på skøytebanen med skøytene sine, enn å se på barne-tv, så T tok henne med..

Back
Topp