Søndag!

smash

Forumet er livet
VIP
Go'morgen jenter!
Her er jeg oppe før hanen galer! Kl er bare rett over 7, og jeg har allerede gått tur med bikkja! Hater å stå opp tidlig, men sånn er det med jobbehelg!
Etter jobb i dag skal jeg koooose meg med jentene mine! Male, lage pepperkakehus ++ BARE kose oss![:D][:D][:D]
Og når de er i seng, skal jeg kose meg med hekling! Kjøpte heklepinner og masse garn i går[:D]
Dere da?[:D]

Kjipt å stå opp tidlig ja..her hadde Celine klart å låse seg inne på badet kl.06.00, så nå må nøklene gjemmes[&o]
Jeg sitter her nå, og hekler små duker som jeg skal ha over syltetøyglass[:)]
Prøver å lage egen oppskrift, men duk er ikke min sterkeste side[8D]

Kos deg i dag, og i kveld med heklingen, gleder meg til å se hva du produserer[:D]

God morgen ja![8D][:D]

Når vesla sto opp i morres lå bror til kjæresten åt eldste jinta og sov på sofan, så da kom vesla løpende i full fart inn til oss igjen og gjemte seg i senga![8D][:D]

No har vi akkurat fortært frokosten og gubben er på tur ut med vesla så ho får testa de nye skia ho fikk til bursdagen sin.[:D]
Sjøl ska ei scrappe ett par skilt ei har bestilling på og blir det igjen no tid etter det, så sett ei meg vel ned å leser i non skolebøker tenker ei.[:D]

God morgen [:)]
Her har jeg sovet lenge, og nå er det tid for strikking av bunadsstrømper til jul!! Håper å bli ferdig i dag, så derfor er dette dagens plan [:D]

Ha en super dag alle sammen!

God ettermiddag får jeg si da...[:D]

Oppe utallige ganger i natt...[X(]

Fikk sove leeenge (til tolv) og nå snart skal Casper og jeg lage siste rest av pepperkakerdeigen...(lagde i går, men spist opp i dag[&:][X(][8D])
Når de har dratt til svigermor skal jeg hive meg over berlinerkranser rulling (klissete og j****, men veeeeeldig gode[8D])

Så HÅPER jeg det blir litt scrapping i kveld, hvis ikke så er det strikking på menyen...[:D]

Back
Topp