Søndag!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Stille det var her idag da! [8D] Har alle gått i vinterdvale nå? [:-] hehe

Driver med i kveld da, damer?? [:D]
Er dere klare for en ny arbeidsuke?

jeg er ALDRI klar for ny arbeidsuke... helgene er så korte. Og spesielt siden gubben jobber annenhver helg og jeg jobber en lørdag i måneden er helgene vi har sammen så utrolig dyrebare, og så utrolig få...

Gaga: Jeg har nettopp spist litt mat, og nå slapper jeg av litt [:D] *Og det skal jeg gjøre resten av kvelden* hehe

Meieriet: Ja sant det at helgene er altfor kort og går altfor fort [:-] Men uka går også fort... hehe

Alruto: Hørtes ut som du er klar for en ny uke ja! Nye sko må jeg ha til L.I også! Skulle handle på lørdag, men da var det
selvsagt utsolgt for de skoa jeg ville ha [&o] så må dra ut en av de nærmeste dagene å finne noe annet! Ellers denne uka blir det mye jobb
og mange skole oppg. å gjøre ... [:o]

Amalie hadde beige diare i 9 dager.. ett par dager var den grønnaktig også..
men bra igjen nå ;)

god bedring til den lille :)

I dag har jeg og frøet vært på sytreff:) Knall gøy og jeg har ikke bare skravlet;) HAr fått sydd litt og. Og det har jeg nå blogget;)

Nå skal jeg gå å legge meg. Er døds trøtt:) Og i morgen er det jobb igjenn:)

ORIGINAL: dripdrop

Gaga: Jeg har nettopp spist litt mat, og nå slapper jeg av litt [:D] *Og det skal jeg gjøre resten av kvelden* hehe

Meieriet: Ja sant det at helgene er altfor kort og går altfor fort [:-] Men uka går også fort... hehe

Alruto: Hørtes ut som du er klar for en ny uke ja! Nye sko må jeg ha til L.I også! Skulle handle på lørdag, men da var det
selvsagt utsolgt for de skoa jeg ville ha [&o] så må dra ut en av de nærmeste dagene å finne noe annet! Ellers denne uka blir det mye jobb
og mange skole oppg. å gjøre ... [:o]

sant det - men ikke fort nok!! Helga går fremdeles raskere enn resten av uka! [8D][:)]

God kveld!

Syns det alltid er stille her nå jeg.

I kveld slapper vi bare av. Sambo spiller ps3 og jeg sitter på pc. Veldig sosiale, men vi sitter værtfall i samme rom. Jeg venter på at Ida skal våkne for litt mat, så er det senga for min del etterpå.

Nei, ikke klar for ny arbeidsuke. Ikke at jeg jobber da, men sambo gjør jo. Ikke noe gøy for han jobber ganske mye for tiden.. men men sånn er det. hehe.

Hei snupper!

Jeg har vært ute hele helgen jeg.
3 fotooppdrag + en del bilder av Melia.
Kjempeartig!

Legger ved to bilder - litt like, tatt med 1 års mellomrom;

Fine snuppa mi'!

Nå er det natta her. Døgnvakt imorgen og masse å gjøre! (Altså - mye JEG skal ordne, så jeg håper på lite jobbing...)

Ha en fantastisk uke alle sammen!

Alruto; beige bæsj betyr at den mest sannsynlig inneholder en del fett. Snakke med doktoren du.
(Hvis bæsjen er grønn skiller man ut for mye gallesaft.)

Jeg ligger på sofaen og gløtter på tv. Sambo har lagt seg, men jeg er ikke trøtt enda så jeg sitter vel oppe litt til.
Helga går alt for fort, så jeg er vel ikke helt klar for en nye uke men uka kommer uansett den. [8D]

Herlig bilder, BID [:D]
Å såå stor forskjell bare på 1 år !! [:D]

Back
Topp