søndag

Monsoon

Elsker forumet
Sitter her og drøyer tiden, de to rampene roper og koser seg nede i dusjen, og rotter seg sammen og vil ikke ut [:D] Jaja, de er nå bra søte og da, gitt de to minutter til nå da[;)]

Ellers skal vi i kirka i dag og få 4-årsboken, blir spennende hvordan det går[:)] Ellers ingen planer som jeg kommer på, bare ta det med ro, vært mye stress i det siste med kurs i oslo, og masse sykdom. Hoster bare nå, og det kan jeg leve med[8D]

Ha en fin dag alle[:D]

God morgen - har noen skikkelig rene unger du da Monsoon [:D]

Jeg fikk sove lenge i dag jeg, og våknet til blide barn - nå tror jeg at jeg skal få i dem litt frokost før de blir gretne

Vi har absolutt ingen planer for dagen, men må vel prøve å finne på noe...

I dag skal Leah komme hjem fra Trysil, så da skal jeg hente henne og kjøre henne til Pappa'n [:)] Hun koser seg SÅ utrolig mye der oppe, så det var ikke siste gangen i vinter de skulle ha med seg henne oppover nei [:D] Hun hadde hatt ett bra gullkorn i går også [;)]
Tanten min skulle dusje, så skulle Leah absolutt være med, så hadde tante sagt ; Da du må du lukke øynene når jeg kler av meg da! Leah svarte ; Jeg lover, jeg skal ikke le!!

[8D][:D][:D]

God søndag i dag har vi sovet lenge. Christian har sovet over hos bestemor.
K har prøvd ut skiføre og jeg har malt christian sin seng.

Her er senga før

Her med 1 strøk med maling

Skal males noen par strøk til så skal K male VW boble på den :-)

Nå skal vi snar på søndagsmiddag hos svigermor.

Jeg har hangla hele helga, så i dag var det min tur å sove lenge, og jeg sov til kl var 10.30 gitt.. [8|] Så det var herlig.. har kjempevondt i halsen om dagene.. Vi har hatt en liten tur ned i barnehagen og hadde med kakao og skiver, så det var søndagskosen.. [8D] Nå er middagen i ovnen og i dag blir det helstekt svinefilet med grønnsaker og saus i ildfast form.. Mmmmmmmmmm!! Har enda ikke funnet ut hva de andre skal få som tilbehør, men vi finner vel på noe.. [:D]
Ellers er planen å bli ferdig med tøflene til Sindre i dag, så får jeg se hvordan de blir i str.. Har planer om å lage en del flere tøfler før jul.. [:D]

vi har kommet oss hjem fra mormor.. vært hos henne i helga.. deilig [:D]

på vei hjem dro vi innom brorenmin som nettopp har kjøpt seg hus... og gudd... jeg misunner dem.. det var kjempefint der.. og sinnsykt stort.. sååååå vi lekte oss brått med tanken et lite øyeblikk vi også.. men slo det raskt fra oss..[8D] orker ikke tanken på flytting.................[:)]

i kveld har vi rett og slett sittet i sofaen med hver vår laptop, og gjort minimalt... vasket en maskin med klæår... jeg gjør meg klar for sen uke på jobb.. det blir litt deilig det også..så kanskje jeg får gjort noe her hjemme på morran i stedet.. jobber 10-18.. så litt godt å ha ulik turnus hver uke.. for da får jeg det beste av alt[:)]

Den senga kommer til å bli kjempefin Silje!! Gleder meg til å se resultatet når den er ferdig

Her har det blitt en ganske stille dag - August er jo aldri stille, der går det i full fart hele tida, men han er jo stort sett i godt humør da. Var en tur ute hos svigers i ettermiddag og fikk oss en runde til med dessert - sånt liker vi [:D]

Vel hjemme var det kveldsmat og så bading av begge småtrolla før legging, deilig og stille nå, G og jeg har kost oss med tv, pc, tunfisksmørbrød og et glass øl. I dag bir det ikke sent på oss, men i skal få med oss Gyllene Tider før vi tar kvelden

Back
Topp