Søndag :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
God morgen/formiddag alle supre damer [:D]

Jeg har nettopp stått opp, skal snart innta en aldri så liten frokost [:)] Har ikke barn i helgen, men skal dra å hente de om en liten stund så de får vært med i bursdag til kusinen min .. vet de gleder seg noe enormt til det i allefall - så det blir kos [:D]
Hva skal dere for noe i dag da?? [:D]

God formiddag ja! Jeg fikk sove lenge i dag, men det gjorde igrunn alle... hørte at G sneik seg ut av rommet i morges, og at han snakka med Johanna på rommet, men hørte ikke August... lå og lyttet en god stund før jeg så på klokka, og da var den 07:35!!! G hadde gått inn til knerten etter en stund, og da satt han stille i senga si og kikkket seg rundt, glad og fornøyd

Nå ligger August og sover i vogna etter en aktiv og blid morgen, JOhanna og G er oppe på badet og bader og dusjer. KLokka to skal vi på marknad inne i bygda, med loddsalg, middag og kaker, og familie og venner - veldig koselig, og en super arena for ungene å bli kvitt litt energi [:D]

I morgen er det hverdag her i huset igjen... vel, for noen. Sykmeldinga mi varer jo i to uker til, men endelig skal G tilbake på jobb.. det har vært greit å ha han hjemme, men ærlig talt begynner jeg å bli dritlei av Discovery Channel! Dessuten blir jeg enda mer irritert når han ikke gjør ting som bør bli gjort i huset når han sitter hjemme...

Back
Topp