Søndag

ajasto

Forelsket i forumet
Absolutt ingen her idag. Dette er forresten en rar dag, når vi stilte klokka og dagen føles så ekstra lang.[:D]
Vi skal ha bursdags feiring her i dag. Vår mellomste fylte 14 år på torsdag. Skal ta meg en deilig dusj og så kan gjestene bare komme. Kristoffer nekter å bade for tiden. Men i dag har jeg planer om å stappe han i badekaret.[8D]

Ha en superfin søndag.[:)]

Her har det vært et døgn med mye smerter - jeg var våken store deler av natta, så jeg sov litt lenge på morgenen i dag (mamma sto opp med begge ungene!!). Så var det frokost og litt lek med mormor før hun reiste hjem. G tok med begge ungene, så jeg fikk hvilt meg litt på sofaen. Så var de hjemme en stund før G tok med begge ungene ut igjen - Johanna skulle i bursdaglag, så dro gutta mine til svigers i et par timer. Jeg lå på sofaen og så Harry Potter og slappet av (kun avbrutt av noen halloweenere). Nå sover barna, G og jeg har spist kvelds, og jeg tror det snart er leggetid. G har fått betalt omsorgspermisjon på jobb så han kan være hjemme med meg denne uka også - jeg er jammen mer handikappet enn jeg var forberedt på

Bertine har vært hos bestemor i noen timer, imens vi tok en liten harrytur.. det var på tide å fylle på i fryseren..
Jeg fikk jaggu kjøpt meg to par sko også..[8D]

Ringeklokka har vært koblet ut en liten stund nå, for ellers så hadde nok ikke snuppa sovnet.. Men det var stas å dele ut godteri til alle som hadde kledd seg ut..[:D] (selv om jeg er imot hele greiene.......)

Nå er det forhåpentligvis snart natta, hvis bare lillebror roer seg..

Snakkes imorgen![:)]

Back
Topp