Søndag!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Og jeg er TRØTT!!!!

Var hos naboen til kl 23.45, la meg kl 24. Plutselig våknet jeg kl 01 av at både Emmeli OG Ine lå i senga, og Emmeli sov IKKE! [>:]

Ett styr med å legge henne igjen..... Så kl 02.30 våknet jeg av at jeg hørte noe på badet. Der sto Emmeli og holdt på med noen leker[>:]

Og kl 06.00 var det morgen! [>:]

Så nå skal jeg gå å vekke mannen så jeg får sove en liten time til[;)]

Har dere noe på tapeten i dag da jenter?

Go søndag[:)] Gå å legg deg!!![>:][8D]

Hva i alle dager styrer Emmeli med på nettene da?

Jeg er S T ØØØØØØØL![&:] i dag.... men skal (sjokkerende nok) på trening etterpå. JEg må jo prøve å få jobbet stølheten ut av kroppen, det verste jeg vet er vedvarende stølhet[:@][>:][8D]

Mannen har kamp i dag, men den er såpass sent at vi får ikke sett den [&o] Eller mor får sett - på tv når datter er lagt. Utover det tror jeg at jeg kanskje rydder i skapet mitt - en oppgave jeg begynte med på fredagsettermiddag og klarte ikke å fullføre før middag/leggetid rutine.... så soverommet ser ikke uuuuuut[8D]

Kos dere i dag jenter[:)]

mårn mårn!

mamman som er surra rundt fingern ble e vekt 8[;)][:-]

nå ser han tøfferud, mens mamman prøver å tenne opp!

i dag skal sambo og T på middag hos noen slektninger, mens mamman skal gjøre skolearbeid[:D] håper jeg får gjort litt altså!

så blir d nok å se flere episoder med mad men i kveld[;)] æsj, ellers er helga over og en ny travel uke venter[:-][&o]

ha en knallbra dag jenter!

Morn morn. Nå skal jeg og Felix snart ut for å rydde i ved boden vår. Kommer rettogslett ikke inn der. Så det blir målet idag. Pluss at vi skal i bursdag til fetteren til Felix[:)]

God morgen!!

Her er det strålende vær i dag. Bare ekstremt kaldt.  Våknet opp til isdekket tarasse i dag [&:]
Både jeg og sambo skal på jobb i dag, så mini skal på besøk til mine foreldre en tur. [:D] Så håper jeg på middag når jeg er ferdig på jobb [:D] Kvelden skal jeg tilbringe på sofaen!

Ha en super duper søndag alle sammen!

Gooood mornings! Her våknet T kl 0500, det er for tidlig - så jeg "tvang" han til å bli liggende til 0630..[:D]

Vi skal i bursdag til en av T's bestekompiser - det blir kos....ellers blir det å prøve å pakke ut alle de millioner pappesker som står rundt i leiligheten her[&o][&o]

Heisann!

Vi har kommet hjem fra koselig tur til et lite vann som ligger et lite stykke unna her. Var så fint høstvær! Litt kaldt da men. Hadde med kakao og kanelsnurrer, og koste oss masse [:)] Jeg fikk forresten sove lenge i dag, helt til 10.30 [:)] Mannen sto opp med jentene.

Snart skal jeg hoppe i dusjen og så er det bursdagsfeiring for svigermor. Tror vi skal få fårikål, nam nam!

Back
Topp