Søndag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet i hele natt og, våknet når sambo sto opp, kl 7, Marcus hadde kommet inn te oss i løpet av morran og sto opp med sambo.

Jeg prøvde å sove litt lenger, men pga ryggen så klarte jeg ikke det.

Sambo har dratt te Oslo, han skal være borte i hele dag, er sykkelritt i Oslo i dag.

Ingen planer på formiddagen, slappe av og små sydde litt. I ettermiddag skal vi te mamma og pappa og spise middag.

Jeg ble vekket kl 9 i dag, veldig deilig! Så satte jeg hunden ut i løpestrengen og gikk på lekerommet sammen med ungene. Etter en stund hadde HS funnet hårbørsten til hunden så jeg gikk for å hente han inn. Synes egentlig det var rart han ikke hadde masa om å få komme inn, for han pleier å være rask ute.. Vel, han var BORTE[:@][:o]
Skjønner ikke hvordan han har kommet seg løs for båndet og alt hang igjen, og det er ganske stramt, men på en eller annen måte hadde han da fått det av seg.. Vi var ute å leta alle sammen, og mannen fant han tilslutt et stykke unna her, i nærheten av svogeren min. HS var i alle fall overlykkelig over at han kom tilbake[:D]

Nå er ungene og mannen ute å sykler mens jeg skal rydde og pakke, går litt sakte føler jeg, men det blir til gjengjeld grundig ryddet i alt av bokser, skap og hyller.

Ellers ingen store planer for dagen. Det er overskyet, men ganske fint ute så vi blir nok å bruke noen timer ute[:)]

Back
Topp