Søndag

Joffen

Gift med forumet
VIP
Her skinner solen og det har vært en kjempefin helg!

Har fått skiftet til sommerdekk og vasket bilen innvendig og utvendig[:D]

Satt i solen i bare toppen og kjente at den varmet godt...Så herlig med vår!!!

Men nå er jeg ganske sliten og har funnet veien til sofaen[;)]

Noen andre som har hatt en fin helg?

Ps: Jeg er tidligere Joffen

her har vi bare sløvet idag.. overskyet ute idag, men litt regn i lufta.

har nettopp spist en deilig kotelettmiddag[:D] Nå skal jeg hive igang en brøddeig, så til kvelds blir det nystekt brød[:D]

Men først skal jeg bare sløve litt til. Sambo holder på å bade Linus.

Her har jeg skrevet på bacheloroppgaven, kjørt tur til stranda og gått tur i finværet[;)] Ellers har vi ryddet i leiligheten, laget sjokoladekake som vi skal ha når vi får besøk av et vennepar i kveld[:)] En fin søndag så langt, formen har vært ganske grei også i dag(så langt hvertfall...)[:)]

i dag har vært en hærlig dag. dro med meg sambo og barna på tur[:D] tok med oss mat og koste oss ute i hele 4 timer i det fine været[:)] tror jeg har slitt ut han på 3 for han vil bare sove nå sier han[8D]

Hei Joffen,

I dag har vi vært ute og gått på tur i solen. Var innom Grieghallen der de har messe, og vesla fikk hoppe på hoppeslott utenfor.
Vi var såå stolte da hun klatret opp for å skli ned, og lagde skikkelig kø på vei oppover, men hun fortsatte til hun var oppe. [:D] Thats my girl.
og med fare for å avsløre meg selv her nå (hvem jeg er altså), så er hun på bt.no i dag http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Naa-blir-det-mildere-1064974.html
Oransje cutiepajen min som demonstrerer isspisingskills! [:D]

Back
Topp