Søndag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet hele natten (la meg sammen med Marcus), litt trøtt når han ville stå opp men jeg kom meg opp.

Nå sitter han å spiser frokost, og jeg sitter her sånn at jeg kan få våknet litt.

Nå må vi begynne å gjøre oss klare, skal gå herfra kvart over ti (toget går kvart over elleve), bruker 45 min å gå ned te stasjon. Skal i bursdag te svogeren min i Hedmark i dag, har ikke så lyst men er nok nødt te å være med.

En halvslitsom natt her - August var våken først i tre-tiden, men Johanna har vært våken et par ganger, og så har G snorket så han har vekt meg ørten ganger... og så våknet August klokka seks i morges og skulle ikke sove mer.

Nå sover han i vogna si, vi har vært og trilla en tur - jeg har fått satt meg ned med kaffekoppen nå, og JOhanna sitter og ser på tv... Venter på at G skal stå opp så vi kan lage frokost

Får besøk av søsteren til G og datteren i dag - Johanna og Hilde leker så godt sammen, selv om Hilde er litt "storesøster" - hun er jo ett helt år eldre

God morgen!!

Her var det en roooolig natt! Mannen la frøken snupp, jeg vet ikke når, for da hadde jeg sovnet[8D] Klokka fire våknet jeg med melkespreng......da hadde jeg ikke ammet på 6 timer, så da vekket jeg henne.....og siden det sover hun.....
Siden de to store er på påskeferie i Tyskland, er det altså en rolig morgen! Far og datter sover søtt!

Det er herlig vær i dag, i går var det rundt 20 grader, så vi må i allefall på trilletur![:D]

Ha en flott søndag alle sammen!!

Jeg har nettopp stått opp og det var godt[:D] Mina kommer i 15 tiden og da skal vi på tivoli[:)] Det er tivoli i byen her og det må vi teste ut.

Nå skal jeg spise litt frokost og fortsette med bacheloroppgaven..

Hei hei[:D]
I dag fikk jeg faktisk sove helt til kl 9[:D] Helt fantastisk!
Planen i dag er at vi skal ut å nyte dette fine vår været, Jørgen vil i hvert fall sykle. Så senere skal minstesnuppa spille fotballcup og da må jo selvfølgelig vi stå på sidelinjen å heie[:D][:D][:D]
Ha en super dag alle sammen!

I dag gikk vi ut kl 10 og kom ikke hjem før nå til kvelden! Har vert hjemme halve dagen da.. men vert ute i det fine været! Endelig har jeg fått ordnet kjøkkenhagen slik at den er klar for frø! Har også plantet gulerøtter, reddik, sukkererter, timian og gressløk. Blir spennende å se når de kommer opp! [:D] Solveig har lekt masse med barn her i området og kost seg en hel haug!

I ettermiddag har vi vert hos mamma og spist middag!

ORIGINAL: Actrine

I dag gikk vi ut kl 10 og kom ikke hjem før nå til kvelden! Har vert hjemme halve dagen da.. men vert ute i det fine været! Endelig har jeg fått ordnet kjøkkenhagen slik at den er klar for frø! Har også plantet gulerøtter, reddik, sukkererter, timian og gressløk. Blir spennende å se når de kommer opp! [:D] Solveig har lekt masse med barn her i området og kost seg en hel haug!

I ettermiddag har vi vert hos mamma og spist middag!

har du plantet det rett i jorda eller hvordan gjorde du det?? ja.. jeg er helt dust når det kommer til hage.............................[8D]

God kveld.

Sent hjemme i dag, kost oss masse i dag, Marcus har fått herja masse med kusina, farfar og farmor i dag.

Gutta sover, minste og eldste. Jeg slapper av litt før jeg skal finne senga, er sliten etter en lang dag.

Back
Topp