Søndag snakk i vei dere

Buffi

Forumet er livet
[:)]

I dag kjennes det at jeg satt oppe og fikk med meg finalen ja......Syntes faktisk at sangen var litt bra jeg da.

Ikke det beste været i dag [&o][&o] typisk vestlandsvær vi har i dag

Nå er det snart frokost tid tenker jeg...Ungene leker med bilene til H....V har blitt så flink hun krabber hele tiden nå, så er en smule travelt når begge 2 er hjemme ja..

I morgen skal dem ta barnehage bilde blir spennende....

Skal også trene i dag gikk kjempebra i går og ta styrke på armene/ryggen...Så da satser jeg på at vonde er vekke for godt

Heisann! [:)]

Vi så ikke finalen i går, så her er vi opplagte! [:)] Typisk rolig søndag i heimen, nettopp inntatt søndagsfrokost og nå leker Ida. Tobias skal visst hjelpe sambo å sette på en dvd, sambo ville nemlig se Shrek 2! [8|]
Jeg skal begynne på husvasken snart, gørrkjedelig, men nødvendig. I ettermiddag kommer søs og lille nevø på middag, skal lage marinert kyllingfilet, ris og salat. I kveld drar sambo på kurs ved Sandefjord, så jeg håååååper ungene er snille med meg i kveld! [8|][&o] Kvelden skal vel brukes i sofaen for min del, også er jeg sikkert husredd, hahaha!

Ute er det typisk trøndervær, nemlig regn. Får se om vi gidder å dra ut en tur etterhvert i dag, om det regner like mye i dag som i går, så holder vi oss nok inne...

Ha en flott søndag alle sammen! [:)]

Kjenner og at jeg satt oppe ja. Legge seg 01 og opp kl 05.30. Nja.....[&:] Men men....bare komme igang så går det seg til. [:)]

Satt oppe vi og, men var jo ikke i seng før nærmere halv elleve så hqn sov til kv art over ni i morges[:)] Nå er han ute og leker og jeg sitter på terrassen, og vurderer trene snart kanske.

Ordet kvalm får stadig nye betydninger og når nyee høyder. I dag har det vært så ille at jeg føler meg spysyk[:o] Også skulle jeg trent men måtte  kaste inn håndkleet da jeg sto og brakk meg på terrassen.....prøver med litt mat nå for å se om det hjelper.

En uke til muntlig eksamen skremmer meg også[&:]

Huff da Looney... igjen, seabands! God bedring, håper det går over snart, men du nærmer deg jo uke 7 - og det er da de fleste blir kvalme... [&o]

Her har vi vaska hus i dag! Dro en kjapp tur på sykkel først da, så har fått rørt på flesket i dag også. Spiste middag med søs og nevø, også har ungene bada sammen i badekaret [:)]
Nå holder sambo på å pakke, han drar herifra om en time.

Skrållan: ja seabands skal kjøpes inn til uken. For sikkerhetsskyld[:)]

Snart grilling og legging av N her i huset. SÅ skal gubben lurer til sengs tror jeg.....[:D]

ORIGINAL: suki

Tilbake fra 12,5 times dag på jobb! Sliiiten!! [X(]

I dag? Jobber ikke du i butikk da?[8|]

Jeg kom hjem fra tur i nitiden, og har jobbet en time jeg og. Med å få folk på jobb, og det er en oppgave jeg absolutt ikke har lyst på, så er suuuur nå. [>:]

Gleder meg til ferie....

Å varetelling ja, nå leste jeg det[:D]

Shit, brukte dere så lang tid suki?

Back
Topp