søndag skravling...

sandra 22

Gift med forumet
God morgen snupper[:)]

Her våkna trollet kl.07.00 å da var det bare å stå opp!!!!Bah...
Nå har han benka seg foran tv'n å koser seg[;)]

I dag er det ingen planer her,ser ut som det ikke blir noe sol i dag så da må det bli litt solarium tror jeg?
Det er super godt å få litt sol på kroppen,skal si det hjelper på humøret[:)]
Men vaskemaskinen surrer å går,å det må den nok hele dagen ser det ut som..

Ha en strålende dag alle sammen[:)]

God morgen! [:)]

Ungene sov til halv 8, og det likte jeg godt. Nå skal vi snart spise frokost, før jeg må sette på noe klesvask. Tenkte å bake litt etterpå også, og ta med til Trondheim senere i dag.
Vi har jo fått basseng her nå, og ungene har masa i 2 uker om å dra dit, men siden ryggen min klikka dagen etter åpninga av bassenget, så har vi ikke vært der enda. Så i dag skal vi ta en tur! [:)] Åpner ikke før 11 da... de oppe blir med de også, så det blir nok koselig! [:)]
Etter bassenget setter vi oss i bilen og kjører til Destinyfamilien på barselbesøk! [:D] Gleder oss masse til å hilse på det nyeste tilskuddet på familien [:D]

Ha en finfin dag dere! [:)]

God morgen [:)]

Håvard begynner å mase om å stå opp kl 06, da streiker mor og nekter å ta han opp før 0630, resulterer i en meget slitsom halvtime, men jeg er så trøtt i tryne om morgenen, og i helgen må jeg liksom ikke opp kl 06 (som resten av uka) så da NEKTER jeg! [>:]

Vel, nå er vi opp og hopper. Perlefar ligger og har ølånde i sengen enda, og min søster er og i drømmeland. Så jeg skal lage frokost til hele gjengen nå. 10.30 skal vi i kirken, koret til Magnus skal synge. Når vi kommer hjem håper jeg på et lite barnevaktskifte så jeg får sove litt denne helgen (sto opp med kidza i går og [>:])
Er meldt fint vær, så blir vel mye hagelek og sånt utover dagen.

I kveld må uka forberedes. Og vips var helgen over [8|]
MEN så er det en uke til påskeferie, og besøk til mamma og pappa! Det blir kjekt!

Ha en super søndag alle sammen!

hei

idag stod David opp kl06.45..og Pia like etter så de fikk sitte å se på barnetv mens vi lå litt lenger[:)]
Idag skal vi sykkle litt,Pia må få øvd seg litt mere..er ikke bare bare å ta av støttehjulene..

ellers idag blir det å finne frem litt sommerklær,må se om vi mangler noe til turen[:)],gjøre litt mere ute,fylle tilhengeren med ting som skal kastes,leke og så blir det kanskje grilling til middag idag å[:)]

ha en fin søndag alle sammen[:)]

I dag sov vi til halv åtte, helt greit egentlig, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske han sov til både 9 og 10[8D]

Har ikke gjort så mye i dag, vaskemaskinen har surret og gått siden vi sto opp. Da er det ihvertfall noen i huset som gjør noe[:-]

Etterpå skal vi treffe sovik og badeanda, på en liten "grille-pølse-på-bål-date". Er faktisk opplett her i dag, så da får man bare nyte det så lenge det varer og komme seg ut!!!

ha en fin søndag[:)]

Back
Topp