Søndag skravling....

sandra 22

Gift med forumet
God morgen..

Her ¨våkna trollet kl 06.00[&o] Æsj det var tidlig synst jeg..
Gubben sover ennå,for han kom ikke i seng før over kl.03.00 i natt[:@] Å da skulle han vekke hele huset med å styre og løpe opp og ned trappene flere ganger osv...[:'(]

jeg sitter her i koma mens småen spiser å ser barnetv..
I dag skal mannen til pers,han skal henge opp litt hyller osv for meg[:)]
Å jeg skal kansje viss jeg orker å kjøre,ta litt sol har nemelig drømt om det i natt[:D][:)]

Ha en fin dag alle sammen[;)]

Her starta dagen 0630. Ettersom det ble seint for ungene og oss i går så håpet jeg jo på en litt senere start. Men men.. kunne vært verre. Minsten har fått vannkopper. På prikken 2 uker etter storebror. Huff, han ser ikke ut stakkar og er ganske slakk. Får håpe de slipper taket fort. For mange dager hjemme blir fort kjedelig for en vanligvis aktiv gutt. Nå sitter storebroren å trøster han[:)]

Ellers blir det en rolig søndag. Jeg skal bake marsipankake til mannen sin 5 års feiring på jobben sin i morgen. Ellers blir det nok lite aktivitet i huset i dag.

Kos deg med sol Sandra 22[:)]

God morgen! [:)]

Ungene sov til godt over 7, og det er heeeelt okei! Nå skal vi snart spise frokost, og så skal husvasken taes. Jeg regner med å bruke en god del av dagen på den, for jeg må ta ganske mange pauser underveis. Bake brød skal jeg gjøre og. Ellers ingen planer, men blir nok noen runder Dyrelotto med Tobias-mann.

Ha en fin dag!

Kos deg med soling sandra22, og god bedring til Prikken AB! [:)]

Mohaha, jeg bør være dårlig i ryggen oftere!! [8D] Eller, egentlig ikke da, men sambo sa da jeg tenkte å starte med husvasken "øøøh.. bør du egentlig vaske noe som helst med den ryggen din?" "Nei!", sa jeg. Så da har han vaska hele kåken nå, til og med under badekaret, og nå er han i gang med vindusvask! [8D]

Og jeg og Ken Wood (kjæresten min) har baka 2 brød, som stekes akkurat nå! [:)]

takk jenter,alltid godt med sol[:D]
AB: god bedring til lillebror[;)]
Skrållan: kos deg med brød'a[:D][:)]haha

Back
Topp