SøNdAg sjettefebruartotusenogelleve

Looney

Forumet er livet
VIP
God søndag

Josephine ligger på sofaen borte hos pappaen og koser seg, mens jeg har litt pc tid før legging. Spiser potetgull gjør jeg også gitt[:o]

Er trøtt så bør vel krype til køys snart.

Vi har ikke noen fast spikrede planer i morgen så vi må finne på noe. Vurderer skøytebanen opi veien her men frykter altfor mye folk på en søndag. Samboeren foreløo aking og grilling i hagen så kanskje vi går for det[:)]

Ikke vet jeg hva vi skal ha til middag heller. Tror enten det blir gratinerte nachos eller spekemat.

God morgen! [:)]

Så Due Date sammen med sambo i går kveld, morsom film! [:)] Og i natt fikk jeg sove godt, og så lenge jeg ville! [:D] Har nettopp stått opp nå, sitter i pysjen og trusa i sofaen sammen med Tobias, han låner meg koseteppet sitt så jeg ikke skal fryse
Ida ligger og sover enda, og det skal hun få gjøre til hun våkner av seg selv, så vi får bare sitte her og vente. Hun trenger å få sove ut så mye hun kan, stakkars lungebetennelsesjenta mi [:)][:)]
I dag er planen å vaske vindu, må bare sjekke tempen og vær først. Gidder ikke om det begynner å snø slaps sidelengs, sånn som det gjorde i går! Ellers skal småe klær ryddes ut av ungenes beholdning, og vi skal prøve å treffe bestisfamilien - aaaaalt for lenge siden sist. Kl 17 er planen at jeg og Ida skal på kino for å se To på rømmen, hun skal få bestemme om hun orker etterhvert i dag. Håper hun gidder, for jeg gleder meg litt, hahaha. Og kl 19 er det Zumba på a mor, så sambo må komme på kinoen og hente dattra si så mora kan løpe på trening hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

Skal du ut å reise Suki? Har ikke planer i dag vi. Blir sikkert besøk hos noen, eller noen kommer til oss. Kunne tenkt meg en gåtur og jeg i løpet av dagen.

Sitter her i morgenkåpen jeg Skrållan, og lillemor i nattas, så er ikke bare du som ikke har kledd deg[:D]

mårnings!

her er det også nattklær og morgenkåpe enda, godt det. hvorfor stresse når man ikke må? holder meg 5 dager i uka.

ja, i går ble ingenting etter planen, men det kom da noe godt ut av det hvis man kan si det sånn. kort fortalt så er mannen utslitt/utbrent/møtt veggen og han har endelig innsett det selv. jeg har ment det har ligget der siden oktober, og nå er det endelig kommet fram... pjuuuh... ble så svigerfamilien dro hjem tidlig og det var veldig godt. det blir jo bare stress, bokstavlig talt. så nå kan ting bare gå fremover[:)][:)] ingenting er som å ta i mot hjelp når man trenger det.

i dag har jeg lyst på skitur, med 1 eller 2 barn og gjerne mannen også, men vi får se.

ha en fin søndag[:)]

God morgen jenter!!![:)][:)]

MaRtE: Håper mannen får hentet seg inn igjen, godt han har kommet til første seteget å innse det[:)][:)][:)]
McMor: Deilig med søndager uten planer[;)]
Skrållan: Håper Ida blir fort bedre med riktige medisiner!![:)]
Looney: Aking ig grilling høres fantastisk ut!![:)][:)]
Suki: Hvor du skal reise da???

Her sitter jeg i sofaen med jentene til mannen mens han ligger i sengen enda, i dag og!!![X(][>:][>:][>:][>:]
Ingen planer uten om å bli litt bedre og lese pensum. I kveld kommer gullgutten min hjem igjen!! Eller jo jeg skal jo på to visninger så lov å håpe de er noe og at de blir solgt innenfor det lille meg kan betale!![;)][:D][:D][:D]

Hei hei[:)][:)]

På jobb jeg, som vanlig[8D]
Ute skinner sola, skulle vært på skitur egentlig men. Ser det blåser litt, så ville kanskje ikke vært så godt.
Når jeg er ferdig på jobb skal jeg og mamma se på ett hus som er til leie[:D] Trenger litt mer uteplass til gutta merker jeg[;)]
Når vi kommer hjem derifra, skal jeg sette mehg ned og stryke bilder på lys, gleder meg[:D][:D] også får vi se når gutta kommer hjem i kveld, dei er i8 Ålesund i dåp i helgen, så kan fort bli litt sent. Gleder meg til dei kommer hjem en uke er hardt uten dem, selv om tiden går fort når jeg jobber veldig mye og er med kjæresten[:)][:)]

Ha en flott søndag jenter[:)][:)]

God bedring til syke[:)][:)][:)]

Da driver vi med frokosten. Deilig med rolige søndager. Nicholas var oppe tidlig men har kost seg med film på rommet sitt og lekt. Lekt så det ser ut som om noen har sluppet en bombe der inne[X(] Så vi får nok rydde litt sammen der inne jeg og han tenker jeg.

Josephine er nybadet og straks skal jeg hoppe i dusjen. Det kommer visst et vennepar på besøk i ettiden, så vi får se ann om vi rekker en tur ut etter besøket.

Tror kanskje Nicholas skal få gå ut en tur før besøket kommer eventuellt, for å bruke opp litt energi[:)]

MaRtE: Bra han endelig har innsett det selv, da ser dere nok mot lysere dager! [:)]
Delia: Ida er mye bedre allerede, skal skrive mer om det etterpå [;)] Tvi tvi på visningene! [:)]

Ida våkna rett etter jeg skrev det forrige innlegget, og hun har enda ikke hosta i det hele tatt! [:)] Hun er ikke så bleik lengre heller, og de digre svarte søppelsekkene hun har hatt under øya er redusert! Hun satt i sofaen for en times tid siden, og plutselig spratt hun opp og sa "nei, nå får jeg rydde litt i nattbordsskuffa mi!", og så gjorde hun det. Det kunne hun ikke ha funnet på for noen uker siden altså! Vi har rydda vekk klær i skapet hennes også, hun var delaktig og i det hele tatt. Virker som om hun begynner å få litt energi igjen, og det er deilig å få jenta si tilbake, etter flere måneder med slapp, bleik hostejente i hus! [:)]
Vindusvask utgår inntil videre, det snør og regner om hverandre der ute...

Vi fikk koselig besøk vi, jeg har bakt kanelsnitter og de gikk ned på høykant[:)] Nå skulle de på middag hos foreldrene sine, så det ble feil rekkefølge på ting i dag. Nå er lillemor og mannen ute og herjer, og jeg slapper av her[:)]

Det ble kinotur på oss jentene, og dæven som vi kosa oss! [:D] Mor selv har jo aldri vært på 3D-film, så bare det ble en ny opplevelse, hehe. Men selve filmen var veldig koselig, artig og perfekt tidsfordriv! [:)] Ida lo godt innimellom, og det er jo det viktigste.
Etter filmen var jeg vill og gal, droppa zumba i dag, og dro heller til bestis og spiste kveldsmat sammen alle syv [:)] Koselig som alltid! [:D]
Nå har ungene lagt seg, way past bedtime, men det får gå for en gangs skyld [:)]

Skrållan: Nicholas har visst veldig lyst til å se den filmen han. Så da får vi se om vi kan infri det ønsket der en dag snart.

Hatt en fin fin dag vi[:)] Ble tid til litt mamma og N kos med dyreprogram på tv, og det var det en som syntes var stas. Nå sover den store sjefen mens den lille ligger borte hos pappaen på sofae og grynter søtt i pysjen sin. Blir vel ikke lagt enda hun vil jeg tro for hun har jo sovet i hele dag som vanlig.

Jeg har lyst på noe godt men tror utvalget i huset er litt begrenset[>:]

Da er vi ferdig feiret for Sivert for denne gang. [:)] Mye kaker i helga men veldig kos.
Så da er det bare å se frem til en ny arbeidsuke. Mannen jobber kveld denne uka så da kan ungene komme sent i bhg. Men det er litt ensomt å være alene med de hver ettermiddag og kveld. Heldigvis har jeg snille naboer som underholder meg. [:)]

Back
Topp