søndag søndag søndag..........

Trillemor82

Forumet er livet
og i dag tenkte jeg at jeg kunne starte en skravlis..

nå driver jeg og baker horn med ost og skinke,som jeg tenkte vi kunne ha med ut å ake.. om vi rekkr det... ellers får de bli kvelds eller noe.. julie klinte til å sov til halv ti.. såååå vi er litt på etterskudd.. skal møte bertine og familien rundt 11..[:D][:D][:D]

hva er deres planer for dagen i dag da?

[:D]

God formiddag [:)]

Jeg har nesten akkurat stått opp, våknet av at naboen drev med snøfreser'n sin - nesten litt deilig lyd å våkne til [8D] I ettermiddag skal jeg og samboer'n til foreldrene mine en tur, det blir koselig! Bare ha en skikkelig, skikkelig slapp Søndag [:)]

God morgen! Her var det morgen kl 07.30, meeen men en film på tven på rommet, så klarte vi å drøye den til 09.30! [:D] Sto så opp til regn.. Og det regner ikke.. Det R-E-G-N-E-R!!!! Det er mer at der renner! Helt sykt.. Tenkte vi skulle gå på besøk til noen i dag, men helt ærlig, så tror jeg vi vil bli våte før vi har komt oss ut, så vi dropper det.. [:D]
Vi får kose oss med leking, spilling og film tenker jeg.. [:)]

God formiddag på en søndag.

Jeg fikk sove lenge i dag, og det var himmelsk! Har vært ute og trillet en tur, men det var slitsomt - bambi på isen er en god beskrivelse av det hele. Her er det fem varmegrader og speilblank is med vann på over alt

I dag tror jeg det blir innedag på oss - middagen står i ovnen, det blir marokkansk lam, og så hermetiske pærer med krem og revet sjokolade til dessert, det tror jeg blir godt.

Her var det fortsatt akkurat minusgrader (eller -0,6), så da var det på med skiene og ut. Tok Gustav med - eller Gustav tok meg med ned den bratte bakken ned i skogen der det er masser av løyper. Så vi tok en liten runde utern for voldsomme bakker og sving så jeg kunne holde meg på benene. Var mange som kommenterte hvor flink Gustav var. Da blir jeg så stolt (men synes også jeg selv var flink på ski 2 mnd før termin!)

Back
Topp