søndag søndag søndag siste dagen i januar

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)]

Gubben lager frokost og jeg gjør ikke noe. Deilig med søndager ja[:)] Ingen bestemte planer foreløpig. For kaldt for skitur og ikke bestillt kinobilletter enda. Og jeg har lyst til å trene kanskje[:)]

Snart feburar allerede jenter!

God morgen[:)][:)]

Her sto vi opp til enda mer snø så nå må vi ver hjemme til veien blir kjørbar igjen...og jeg som skulle på trening da...

Så har null planer for dagen her[:)] kanskje være ute i snøen

Mårnings!

Her er folk sure. Sambo har mansen, og jeg har mensen, så vi er sure pga det. Natta har vært rimelig grei da, overraskende nok. Tobias holdt det gående en time etter han la seg i går, måtte inn flere ganger. Men de sov til 7, og da stod sambo opp med dem. Jeg ble liggende til litt før 8.
Ingen planer i dag. Tenkte oss ut på aketur, men det er -18 grader og sur vind, så det utgår vel. Får vel kjøre togbane med Tobias, og se film med Ida, det er det det går i her i huset om dagen.
Får vel ta en økt med shredden igjen, men må modifisere øvelsene siden knærne mine og anklene er helt ødelagte.

Ha en fin dag alle sammen!

Snart begynne med middagen jeg tenker jeg. Ellers har jeg og gubben bare koset oss hjemme i dag og nytt tiden med hverandre Vi skal finne på noe med et vennepar etterpå muligens. Ellers gjør vi så lite som mulig.

Huff, stakkars lillebror... han sliter sånn med magen for tiden! Nå har det gått 4-5 dager siden sist han bæsja, og nå vil han ikke ha noe mat... [&o] Har prøvd å gi han svisker, men det liker han ikke, så det blånekter han å få i munnen. Vi har prøvd masse mer også, men ingenting fungerer... han prøver å presse innimellom, presser omtrent til han blir rød i ansiktet, så gir han opp og går bare videre. Får vel kjøpe laktolose i morgen, han kan jo ikke fortsette sånn! Typisk nok skal ungene sove borte i morgen natt, vet ikke om jeg vil det når han er sånn da.. 

Fiiiin dag! Lillebror er snill og rolig og storesøster er bare god for tiden. [:)]
Hannah var ute på ski for andre gang i dag med pappan og endelig så det ut som hun skjønte at det kan være gøy. De hadde kost seg skikkelig og var ute i 3 timer. Jeg og lillebror sov da. [;)]

Suki: De blir nok ikke så kalde på fingrene i bhg, da ville vel de ansatte sagt noe. De er kansje mer i aktivitet der.

Skrållan: Håper magen til lillegutt blir bra snart.

Back
Topp