Søndag søndag 130211

Looney

Forumet er livet
VIP

Tror snuppa har sovnet nede. Vi kom sent hjem fra vennebesøk i kveld vi nemlig så er sent i seng alle mann

God morsdag!

Lillemor har vært med mormoren og kjøpt pakke til meg, men den ser det ikke ut som jeg skal få. Mannen skulle hjelpe henne med frokost på sengen til meg, men han fulgte henne ned, satte på barnetv og la seg igjen. Så nå er det jeg som er oppe i stedet. Og frokosten må jeg lage selv. Jaja, han trenger ikke ha høye forventninger til farsdagen nei....

Og rett etter at jeg skrev dette lurte lillemor på om jeg ville ha pakken nå eller? Hehe, så da fikk jeg en wick og walsøe kopp som jeg samler på, mannen hadde kjøpt sjokolade og potteplante. Og så hadde hun tegnet fin tegning. Så da ble jeg litt glad likevel[:D][8D]

McMor: Så koselig gave du fikk! [:)][:)] ...og teitemannen som gikk og la seg igjen, hehe.

God morsdag dere! [:)]

Jeg fikk sove lenge i dag, det får jeg hver søndag siden sambo aldri er hjemme i ukedagene og jeg jobber på lørdager, bare flaks at det i tillegg er morsdag i dag. Fikk en liten oppmerksomhet av sambo faktisk, et par kjempesøte øredobber! [:)] Han har vel fått med seg at jeg har surna og gnåla om at han tenkte å kun feire sin egen mor i dag, haha, jeg er jo ikke mora hans fikk jeg jo høre - selv om jeg oppdrar han også til tider.
Nå skal vi snart spise frokost, og i 12-tiden skal sambo på nevnte morsdagsfeiring av sin mor. Jeg vet ikke om jeg gidder å bli med, eller om jeg skal benytte anledningen for å få være litt for meg selv, slappe av og ta meg inn og lade batteriene til en ny uke alene med ungene. Vi får se...
Kl 15 er det i allefall middag hos mine foreldre, og kl 19 er det Zumbatid! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

gratulerer med dagen[:)]

jeg har fått selvlaget kort, tegning og selvlaget marsipankuler av barna[:D] veldig koslig[:)] ikke akkurat så mye styr som jeg er vant med hjemme, men sånn er det nå bare.

nå sitter vi og venter på mine 2 brødre, de er her når som helst nå. ellers vet jeg ikke hva dagen bringer, hadde tenkt meg på skitur, men ser ut til at det utgår. kaldt er det å, men så nydelig vær ellers!!!

ha en fin morsdag

Gratulerer med morsdagen damer![:D]
Her fikk jeg kort fra barna,tulipaner,kake og hva heter det nå igjen..sånn langt overtrekk for å ha utenpå skibukse som festes på skiskoen for å unngå snø i skoa..[8D]
S har laget kort med et nydelig bilde av seg selv i barnehagen,E har malt bilde og laget kort,A har tegnet og laget kort og M sover enda[;)][:D][:)]

her sitter jeg.
Fikk sove lenge idag, men det er faktisk uvanlig at jeg får da. Er heldig sånn.
Men ingen frokost på senga, ingen gaver, ingenting!
Eldsta dro til ei venninne, minsta er her hjemme. Og gubben, jo han dro for å klatre.
Og hva har jeg gjordt. jo satt sammen skuffer til seksjonen til rommet til minsta.
Morsdag sier dere, nei ikke her i hus hehe

Skrållan: den beskjeden fikk jeg og[&:] Mitt svar er at: jeg er da mammaen til hans barn i allefall[:D]

Jeg fikk morsdag gave av N på fredag før han dro til pappaen jeg[:)] Et kjede jeg så på senteret, som han og mormor har kjøpt til meg[:)]

I dag har jeg sovet lenge. Har funnet ut at det beste er at gubben sover med ørepropper i helgene også fordi snuppa grynter så høyt og mye. Så står han heller opp med henne når hun vil, også får jeg sove videre. De sto opp halv elleve, og jeg sov videre til ett mens de koste seg alene. Sto opp til ferdig frokost[:)]

Nå sover snuppa og gubben skal støvsuge. Det er minus 25 grader ute. Når vi kjørte hjem i natt var det -28 grader på gradestokken i bilen. Brrr....

Snuppa har sykt mange lyder i syvtiden hver morgen altså I morges fikk hun mat også begynte hun. Hun gryntet, laget snorkelignende lyder, kremtet og harket. Så begynte hun å hikke og hikket lenge før hun toppet dette med et par nys Måtte bare flire av henne jeg altså

Feira torsdag i natt jeg, med en tur på legevakta med gallestein. Fint det.
Skulle ha vært på jobb i dag, men holder meg hjemme. Blir jo ikke bedre!

Da har sivgers reist hjem. Jeg slo til og var en god svigerdatter i dag så de ble invitert på kaffe og varme hjemmebakte skoleboller. Så da var de fornøyde. Vi har i tillegg hatt stor rengjøring her i dag, jeg og gubben.

SNuppa var våken i morges før jeg sto opp, men har ellers kun sovet, sovet og sovet.

Da har jeg vært på legevakten med snuppa og legen sa at hun hadde skarlagensfeber

ORIGINAL: Buffi

Da har jeg vært på legevakten med snuppa og legen sa at hun hadde skarlagensfeber

Huff[&o] god bedring!!

God bedring til WZ og mini buffi!![:)]

Back
Topp