Søndag og vi skravler

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

La meg tidlig i går men fikk ikke sove, ryggen og kneet tar knekken på meg, sovnet i 3-4 tiden i natt og våknet kl 8 av en gullet mitt.

I dag er det den store klesvaske dagen, har satt på en maskin med tøy, og en te etterpå.

Ellers i dag må jeg ut å kjøpe bleier, må bare finne en som kan hjelpe meg. Glemte å spørre mamma om ho kunne ta med seg en pakke når ho var på butikken i går.

Sambo er på kurs i Oslo, ambulanse kurs og kommer hjem i ettermiddag.

Her tørkes spy og vaskes sengeklær (og så på en søndag, altså!). Gustav som er dårlig nå. Men han vil helst på akebakken[8D]. Rart med disse syke barn som er helt friske mellom slagene.
Venter på at jeg selv blir syk også. Har kvalmen i halsen, men om det er reel eller psykisk vet jeg ikke enda.

Her er det avslapping som valing [:)] Søndag er egentlig vaskedagen min, men det får bli med tanken.. Svigermor kommer innom en tur senere i dag, så mulig hu og sambo tar en vaskesjau rundt her [:)]

Julie skal bli henta av min mor rundt 11.45, og så skal de på konsert :) Så det blir nok koselig[:)]

Sitter og ser ut av vinduet på snøen som laver ned, og gleder meg til våren, med liten baby å kose seg med, at jeg får lov til å gjøre noe, og alle de små vårptosjektene jeg har planlagt [:D]

William våknet først kl 2, så halv 4, så halv 6, så halv 7 også husker jeg ikke når jeg ikke gadd mer å bare sto opp [8|] Lurer på hvorfor han plutselig har begynt å tulle så veldig om nettene nå, blir jo såå sliten av det også. Men får legge meg litt når sambo står opp [:D]
Vi har ingen planer i dag utenom å ringe rundt på leiligeter og forhåpentligvis få til visninger, hadde ikke gjort noe å flytte til 1, februar nå asså [;)] 

Vi har nettopp stått opp. Var på fest i går, og var ikke i seng før kl tre, og jeg jar faktisk sovet litt i natt![:)] Snuppa her hos min mor og far, henter henne snart tror jeg[8D]. Hun og mamma skal på teater i kveld, så greit å kose litt med henne før hun skal ut[;)].

Så nå blir det vel litt frokost først tenker jeg. frister ikke egentlig for jeg er fortsatt mett etter koldtbordet i går..

Jeg skulle slappe av i dag jeg, men neida, gjør alt annet. Greit at kneet og ryggen ikke låser seg.

Te nå har jeg vasket to maskiner med tøy, satt på oppvaskmaskina, hengt opp en maskin med tøy og nå bretter jeg tøy og teller litt med Marcus, han fikk Elias tegne og regne bok av farmor og farfar, og synes det er morro å tegne og regne. Lille flinke gullet mitt som begynner å bli stor gutt.

Hei og godmorgen[:D]

Idag sov jeg til kl 1130, det var heeeeeelt herlig! Guttene er hos min far.
Idag skal jeg vaske noe klær, rydde litt her. Så skal jeg ut å spise middag hos
far og hente guttaboys Det er så fantastisk kjekt å hente de når di har vært
borte [;)] Eller vet jeg ikke hva jeg skal finne på med de når vi kommer hjem, det blåser
så utrooooolig masse her, så vet ikke om jeg skal ta de ut. Elias er så forkjølet...

Ellers da jenter, går det bra med dere? Lenge siden jeg har vært her inne å skrevet noe [8|][:)]

Ha en herlig søndag !

Næmmen! Der var jo du og, snuppa [:D]
Long time, no see [;)]

Har ikke gjort annet enn å sette på en maskin idag, og spise frokost [;)]
Sto ikke opp før klokka var nesten 10, og det var deilig [:D]

Sitter å ser Istid 3 med Linnea nå...for andre gang idag.... [8|][;)]
Etterpå skal vi i bursdag til svigermor.
Godt å komme seg ut litt [;)]

Igår hadde vi besøk til langt over midnatt.
Laga pizza og inviterte mamma, lillesøss og svoger.
Etterpå spilte vi TP, og da fikk alle vist hvor lite vi kan...

Ha en riktig fin dag alle sammen [:D]

I dag laget jeg koselig frokost med både hardkokte og bløtkokte egg og loff. [:)] Etterpå tok Frida og jeg med oss akebrettet og dro på tur for å se om vi så sporene til nissen i snøen. Det gjorde vi, og vi fant også hytta der nissen bruker å gjemme babyene sine.[8D] Snakk om flaks! Da vi kom tilbake igjen gikk Frida litt på ski i hagen før vi gikk inn og spiste litt. Senere skal Frida og jeg på kino og se Pelle Politibil, så det blir mye kvalitetstid sammen på oss i dag. [:)] Det har blitt for lite av det i det siste.

Det hørtes veldig koselig ut!! [:D]

god kveld damer - så benker jeg meg foran pc'n for første gang uten baby ved brystet i dag. Her har det vært nok en dag med "ej he vondt i magen", så vi har ikke fått Johanna til å spise noe - en munnfull her og en munnfull der, og dett var dagens inntak [&:]

Har kokt ole-brum-pasta nå, og hun har fått parmesan ved siden av som hun kan ta på selv - så får vi se om hun spiser littegrann. Hvis hun ikke spiser noe til kvelds heller tror jeg nesten jeg må holde henne hjemme fra barnehagen i morgen selv om hun ikke har spydd noe siden natt til lørdag

Vi har nettopp kommet hjem fra svigers - har vært der ute på besøk og middag, og så har vi fått lagt siste planer for dåpen, så det ser ut til at dette skal gå greit synes jeg.

Dette med hytta hvor nissen gjemmer babyene sine hørtes nesten litt suspekt ut namba, er det sånn at han har en mamma i hver pipe?

ORIGINAL: lenemor
Dette med hytta hvor nissen gjemmer babyene sine hørtes nesten litt suspekt ut namba, er det sånn at han har en mamma i hver pipe?

[:D][:D]Neida, nissekona er der med babyene og trøster dem hun også.[8D] Frida er veldig opptatt av den trøste babyene biten. [:)]

Nå har vi vært på kino og det var nesten litt bomtur denne gangen også. Frida syntes filmen var skummel og ville hjem med en gang hun hadde spist opp sjokoladen sin. Det var ikke mange minutter det var snakk om. Men jeg fikk henne til å holde ut, men hun måtte sitte på fanget hele tiden. Jeg tror hun har godt av å se at det går bra til slutt selv om det er litt skummelt underveis. Etterpå så pratet vi om det som hadde gjort inntrykk, og det var ikke noe av det hun syntes var skummelt. [:)] Men, det blir lenge til neste gang vi gidder å prøve oss på kino siden hun er så lettskremt. Nå er begge barna lagt og jeg skal snart finne frem strikketøyet mitt.

Vi har og sett Pelle politibil (ikke i dag da) og IA ble faktisk ikke redd, ble litt overrasket over det for vanligvis liker hun ikke filmer som er skumle, men pelle var bra. Kanskje litt lettere siden hun faktisk har sett Pelle live og handlingen er i fra "byen", ikke vet jeg.

Vi har hatt besøk i hele dag, først et vennepar vi ser alt for sjeldent, de har ei jente som er året eldre enn snuppa og vanligvis leker i de fint ilag, men i dag var visst alt feil for IA sin del, så det ble ganske irriterende i lengden. Hun oppførte seg heldigvis bedre da onkelen og søskenbarnet kom på besøk for å se barnetv[:)]

Nå har jeg endelig fått shina på scrappepulten min så nå håper jeg å få unna noen kort og kanskje noen bilder etter hvert som motivasjonen kommer tilbake![:D]

ååå nå er nesten søndagen over, men nå er eneste tida jeg har til å kikke inn på BV. Mannen er jo fortsatt borte, så da er det rimelig travelt. Var ute lenge i dag, på stranda. Og ungene har vært kjempesnille i hele dag, det har faktisk vært en veldig fin dag

Back
Topp