Søndag og sommerstid

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen :-)
Har hatt ei god natt her, et par oppvåkninger, men han sovnet fort igjen. Jeg husker ikke å ha tatt han i senga sammen med meg,han var plutselig bare der :-p
Tror jeg var litt trøtt!
Kanskje det blir lekeland her i dag :)
ImageUploadedByBV Forum1396160719.115431.jpg

Surfer mobilt!

God morgen :-)
Har hatt ei god natt her, et par oppvåkninger, men han sovnet fort igjen. Jeg husker ikke å ha tatt han i senga sammen med meg,han var plutselig bare der :-p
Tror jeg var litt trøtt!
Vis vedlegget 55487

Surfer mobilt!
Hehe..Har han kommet luskende opp i løpet av natta?:)
Kos dere masse i dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe..Har han kommet luskende opp i løpet av natta?:)
Kos dere masse i dag!

Han ligger i reiseseng, så jeg må nok ha løftet han over :-p

Surfer mobilt!

God morgen!
Kl.07.40 våkna jeg av at det kom koselige lyder fra callen: "didl-didl-didl":)
Nå er det litt tv-titting før frokost. Jeg har tenkt å vekke papsen kl. 09, for i dag har vi ikke tid til å sove bort dagen. Vi skal til svigers på en tidlig middag kl.13, før jeg flyr til Gdm ll.15.30.

God morgen!
Nå er det litt tv-titting før frokost. Jeg har tenkt å vekke papsen kl. 09, for i dag har vi ikke tid til å sove bort dagen. Vi skal til svigers på en tidlig middag kl.13, før jeg flyr til Gdm ll.15.30.

Kos dere før du reiser :)

Surfer mobilt!

God morgen dere :)

Godt ikke isbjørnen lever, Fru H:P hehe.. ser litt riski ut:)

Kos deg masse, Lilla-87:) og ha en fin reise;)

Siden klokka er stilt, så var den 8:30 når vi hørte Liana:) jeg sto opp, og vi skal straks spise frokost alle sammen! Ellers idag skal vi leke ute.. mulig jeg tar med barna til mamma, men må se hvordan jeg skal gjøre det:P ikke lett uten søskenvogn!

Ha en fin dag, jenter:)

God morgen :)
Har hatt ei god natt her, et par oppvåkninger, men han sovnet fort igjen. Jeg husker ikke å ha tatt han i senga sammen med meg,han var plutselig bare der :p
Tror jeg var litt trøtt!
Vis vedlegget 55487

Surfer mobilt!

Du må ha vært ganske trøtt ja:-) Så gøy med lekeland da, ser ut som dere har koset dere masse. Har lest de andre trådene også i helga, men har ikke hatt anledning til å skrive noe:-)

God morgen!

Beste lyden å våkne til:-) Kos dere masse før du drar:-)

Siden klokka er stilt, så var den 8:30 når vi hørte Liana:) jeg sto opp, og vi skal straks spise frokost alle sammen! Ellers idag skal vi leke ute.. mulig jeg tar med barna til mamma, men må se hvordan jeg skal gjøre det:p ikke lett uten søskenvogn!

Ha en fin dag, jenter:)

Det er ikke bare bare med dette vognstyret, savner søskenvogn jeg også, men vi går jo mot lettere tider får man tro:-)
Jeg har kjøpt spedbarnsinnlegg til ergobabyen, men ikke fått testet det ut enda, synes det ser så vanskelig ut hehe:-)

Hei og hopp:-)

Jeg har ikke fått tid til å skrive så mye i helga, det er mye action fortiden:-) Men jeg har lest det meste som dere har skrevet:-)
Lillesøster sov 4 timer sammenhengende i natt, det var deilig, ble ikke mye søvn natta før. Nasse har også sovet igjennom natta uten å skrike, det var mannen glad for, han var rimelig på felgen i går. Det ser mer ut som han er i ammetåka:D
Han reiser forresten i natt til København, og blir borte til sent på onsdag. Heldigvis har jeg fått pappa til å komme i kveld, så jeg får hjelp med nasse. Det er ikke lett når de begge er så små synes jeg.

Ellers skal vi i 2 årsdag i dag, det blir stas for nassemor, da blir det nok kake:cool::p:D

Jeg har ikke fått tid til å skrive så mye i helga, det er mye action fortiden:-) Men jeg har lest det meste som dere har skrevet:-)
Lillesøster sov 4 timer sammenhengende i natt, det var deilig, ble ikke mye søvn natta før. Nasse har også sovet igjennom natta uten å skrike, det var mannen glad for, han var rimelig på felgen i går. Det ser mer ut som han er i ammetåka:D
Han reiser forresten i natt til København, og blir borte til sent på onsdag. Heldigvis har jeg fått pappa til å komme i kveld, så jeg får hjelp med nasse. Det er ikke lett når de begge er så små synes jeg.

Ellers skal vi i 2 årsdag i dag, det blir stas for nassemor, da blir det nok kake:cool::p:D
Får håpe nettene blir bra når mannen er borte og da :) kos dere i bursdag!

Surfer mobilt!

Det er ikke bare bare med dette vognstyret, savner søskenvogn jeg også, men vi går jo mot lettere tider får man tro:-)
Jeg har kjøpt spedbarnsinnlegg til ergobabyen, men ikke fått testet det ut enda, synes det ser så vanskelig ut hehe:-)
Har du sett på video på YouTube? Det er veldig kjekt å ikke bare se bilder av hvordan man gjør slikt :)

Surfer mobilt!

Ja hadde vært kjekt med søskenvogn..men vi har så liten plass i yttergangen, og får egentlig ikke lov til å ha noe stående der pga brannsikkerhet.. men er bare pappa og oss som bor i oppgangen, så da går det bra med èn vogn, og har en stående inne hos pappa..haha han bor i 1 etg. og vi i 2 etg;)

Men som du sier, så går det mot litt lettere tider:) er bare at det tar så himla lang tid om Liana skal gå:P

Hallo!

Her har det snødd masse i natt, og det snør ennå :p

Hermine er ute og leker sammen med pappaen i snøen mens Eskil snorker litt :)

Så blir det vel Hermines tur å duppe litt etterpå!

Deilig å stille klokka, for da var den jo 07.30 da Hermine våkna :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja hadde vært kjekt med søskenvogn..men vi har så liten plass i yttergangen, og får egentlig ikke lov til å ha noe stående der pga brannsikkerhet.. men er bare pappa og oss som bor i oppgangen, så da går det bra med èn vogn, og har en stående inne hos pappa..haha han bor i 1 etg. og vi i 2 etg;)

Men som du sier, så går det mot litt lettere tider:) er bare at det tar så himla lang tid om Liana skal gå:P
Du får se om du finner en brukt Carena dobbel, en sånn som de sitter etter hverandre i, den tar ikke så mye plass i gangen ;)

Nei ikke lett med to små! Kan være ganske krevende å være alene med Liana og Leoh å! Så kan tenke meg det ikke er lett for deg heller, og hvertfall når du ammer den lille:confused:

Kos dere i bursdag idag:)

Det krever litt øvelse,men går seg til etter hvert :p ;)

Det krever litt øvelse,men går seg til etter hvert :p ;)

Ja, må nok bare trene, kjøpt parkdress til henne, så det ikke blir alt for varmt:-)

Nei ikke lett med to små! Kan være ganske krevende å være alene med Liana og Leoh å! Så kan tenke meg det ikke er lett for deg heller, og hvertfall når du ammer den lille:confused:

Kos dere i bursdag idag:)

Nei hun blir så klengete og sjalu når jeg ammer, så det er ikke noe særlig for noen av oss.

Takk:-)

Back
Topp