Søndag og morsdag <3

Bébbe

Elsker forumet
God morgen og gratulerer med morsdagen alle sammen!

Har dere sovet godt? Jeg skal til å velte meg ut av senga nå. Kjenner jeg har lagt litt for lenge, men er lat i dag ;-) Simone sov til 07.30.

Hun var på hs på fredag og fikk vaksina si. Hun var 84 cm og 12,6 kg. Jeg trodde kanskje hun var enda lenger siden vi må bruke str 92, men da drar hun nok bare en del pga lang rygg. Fine mål uansett :-)

Hva skal dere i dag da? Feirer dere morsdag? Vi har ikke tenkt ut noe ennå, og ville sikkert hatt klar ei kake om jeg var frisk, men i år blir det bare hjemmekos tror jeg ;-) visst ikke vi finner på å gå ut å spise middag ;-) fikk morsdagsgave med Simone:

ImageUploadedByBV Forum1391936704.811000.jpg

ImageUploadedByBV Forum1391936719.644014.jpg

Fram og bakside :-) fikk i tillegg dusjolje, bodybutter, kroppsolje, bagasjelapp og sjokolade :-)

Har dere sovet godt? Jeg skal til å velte meg ut av senga nå. Kjenner jeg har lagt litt for lenge, men er lat i dag ;-) Simone sov til 07.30.

Hun var på hs på fredag og fikk vaksina si. Hun var 84 cm og 12,6 kg. Jeg trodde kanskje hun var enda lenger siden vi må bruke str 92, men da drar hun nok bare en del pga lang rygg. Fine mål uansett :)

Hva skal dere i dag da? Feirer dere morsdag? Vi har ikke tenkt ut noe ennå, og ville sikkert hatt klar ei kake om jeg var frisk, men i år blir det bare hjemmekos tror jeg ;-) visst ikke vi finner på å gå ut å spise middag ;-) fikk morsdagsgave med Simone:

Vis vedlegget 49931

Vis vedlegget 49932

Fram og bakside :) fikk i tillegg dusjolje, bodybutter, kroppsolje, bagasjelapp og sjokolade :)

Lov og ligge litt og late seg i senga, det fortjener du så absolutt<3

For en fin gave du fikk av Simone<3<3<3 Bildet og diktet var veldig fint:) Og for noen herlige gaver du ellers fikk og, hvilke jenter liker vel ikke en masse "plei deg selv dusjstæsj"hehe og SJOKOLADE smelter alle;):D hahaha..

Så fiiine mål Simone ha:) Ei flott og fin jente er hu<3

Ha en fin morsdag og kose dere masse sammen:)

God morsdag alle sammen<3

Jeg sov leeeenge idag, sto ikke opp før halv 10:o
Var utrolig deilig og ligge og dra meg:happy119 Hatt en god natt og alle mann sov til halv 8:gen014 Og min kjære lille herlige gjeng har bakt verdens beste til meg(ynglingskaka mi) I dk heter den solskindskage;) hehe.. De har bestilt en liten ting til meg, men den hadde ikke kommet fram dessverre, det var unga litt lei seg for, men jeg er bare takknemlig for at vi alle er sammen og har en fin dag ilag:)
Her så har Emmeth 4 hjørnetenner på vei samtidig og veldig tett i bringa idag og utilpass(rart han sov godt i natt?) så blir legetur om han ikke blir bedre.

Ønsker alle en hyggelig dag ilag med familien sin<3:love7

Hun var på hs på fredag og fikk vaksina si. Hun var 84 cm og 12,6 kg. Jeg trodde kanskje hun var enda lenger siden vi må bruke str 92, men da drar hun nok bare en del pga lang rygg. Fine mål uansett :-)

Vis vedlegget 49931

Vis vedlegget 49932

Fram og bakside :-) fikk i tillegg dusjolje, bodybutter, kroppsolje, bagasjelapp og sjokolade :-)
Nååå..Så fin gave du fikk fra Simone.♡ Utrolig koselig med litt kunst og fine dikt. (Og litt anna stæsj)
Det er lov å være lat i dag - det er jo tross alt morsdag!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var utrolig deilig og ligge og dra meg:happy119 Hatt en god natt og alle mann sov til halv 8:gen014 Og min kjære lille herlige gjeng har bakt verdens beste til meg(ynglingskaka mi) I dk heter den solskindskage;) hehe.. De har bestilt en liten ting til meg, men den hadde ikke kommet fram dessverre, det var unga litt lei seg for, men jeg er bare takknemlig for at vi alle er sammen og har en fin dag ilag:)
Her så har Emmeth 4 hjørnetenner på vei samtidig og veldig tett i bringa idag og utilpass(rart han sov godt i natt?) så blir legetur om han ikke blir bedre.

Ikke verst at hele gjengen din lå til 07.30.:D Deilig at du fikk ligge lenge. Det gjør godt til en mams det.:)
Kos dere sammen i dag!

God morgen og gratulerer med morsdagen!!:D

Vi har nettopp spist en god frokost på hotellet og skal snart pakke til hjemreise. Der skal jeg dusje og hente kaka som jeg har bakt til mamma (gulkake som skal pyntes med krem og masse frisk frukt/bær), før vi kjører for å hente Jenny. Gleder meg.♡

Jeg fikk en blomsterbukett av mannen og en liten roseoppsats av Jenny på fredag og så fikk jeg øredobber av mannen i bursdagsgave.♡

Kos dere masse i dag, damer! Melk dagen for det den er verdt!!;)

Vi har nettopp spist en god frokost på hotellet og skal snart pakke til hjemreise. Der skal jeg dusje og hente kaka som jeg har bakt til mamma (gulkake som skal pyntes med krem og masse frisk frukt/bær), før vi kjører for å hente Jenny. Gleder meg.♡

Jeg fikk en blomsterbukett av mannen og en liten roseoppsats av Jenny på fredag og så fikk jeg øredobber av mannen i bursdagsgave.♡

Gratulerer med dagen!! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Happy bursdag Ingrid!!! :D

Hallo alle sammen!
Her fikk jeg også sove så lenge jeg ville idag, men da fikk jeg selvfølgelig ikke sove lenger enn til 7:30! Typisk. Men slapp i allefall å stå opp med trollungene klokka seks :)

Her har det ikke kommer noen morsdsgagaver, men det er greit. (Mannen går å venter på penger fra lånekassa som er veeeelsig treige). Fikk egg og bacon til frokost :) :)

Nå sitter jeg p prøver å få Elise til å ta seg en blund. Hu har helt angst for å sovne om dagen, så legging både til blund og kvelden er et lite mareritt.. Håper det går seg til snart! Jeg skal hoppe i dusjen og en tur på kafé med noen venninner etterpå, det blir kos :) ha en fin dag!

ImageUploadedByBV Forum1391942820.087599.jpg
Hyttefrokost!!! :D

Koser meg sammen med 4 gode barndomsvenninner på hytta! Vi drakk vin, spiste god mat og sjokolade og skravla til 02.30 i natt! Nå er det kaffe og litt mer skravling før vi reiser hjem:)

...jeg er den eneste i vennegjengen med barn, og det er litt sårt for vi har liksom to ulike verdener å leve i, og de er sluttet å invitere meg med på byen o.l. fordi "jeg sier jo alltid nei"...har ikke blitt spurt med på 5 år så hvordan skal de vite hva jeg vil svare? Jaja, vi har stort sett hatt det veldig hyggelig, men nå gleder jeg meg til å komme hjem til barn og mann, kjenner de der hjemme nok betyr mer for meg enn noe annet de har å bry seg om i livene sine ;)
Litt morrafiosofi fra meg :P

Vi skal feire morsdag neste søndag, det gleder jeg meg til! :)

Så hærlig at du også fikk sove lenge! Og for en søt familie som har laget yndlingskaka di! Verdens beste er veldig god :) håper barna kom fort over at gaven ikke var komt frem. Det viktigste er tross alt at dere koser dere sammen!

Håper Emmeth blir bedre så han slipper legetur da! Fire hjørnetenner på vei i tillegg til forman hans, så er jeg mektig imponert over natten deres! Er han mye bedre av astmaen? Og i magen? Følger med og leser og tenker på dere selv om jeg ikke alltid får skrevet så mye ;-)

Mmm! Kommer og spiser gulkake jeg da! ;-) kjekt å høre at dere har kost dere max! Tipper Jenny også har hatt det flott hos Mormor! :)

Kjekt med blomster, roseoppsats og øredobber! Flinke de er! :-)

Gratulerer enda en gang med dagen og nyyyt resten av den også! :-)

Gratulerer så mye med dagen:D;):)

•☆tastedingsen☆•

Mmm! Kommer og spiser gulkake jeg da! ;-) kjekt å høre at dere har kost dere max! Tipper Jenny også har hatt det flott hos Mormor! :)

Kjekt med blomster, roseoppsats og øredobber! Flinke de er! :-)

Gratulerer enda en gang med dagen og nyyyt resten av den også! :-)
Takk, kjære deg.♡
Ja, jeg tipper de har kosa seg alle sammen..Jona savner dattera si nå og klør i fingrene etter å reise innover. :p Jeg er spent på hvordan hun har sovet i natt jeg da!! Om hun har holdt dem våken eller ei..:)

Hallo alle sammen!
Her fikk jeg også sove så lenge jeg ville idag, men da fikk jeg selvfølgelig ikke sove lenger enn til 7:30! Typisk. Men slapp i allefall å stå opp med trollungene klokka seks :)

Her har det ikke kommer noen morsdsgagaver, men det er greit. (Mannen går å venter på penger fra lånekassa som er veeeelsig treige). Fikk egg og bacon til frokost :) :)

Nå sitter jeg p prøver å få Elise til å ta seg en blund. Hu har helt angst for å sovne om dagen, så legging både til blund og kvelden er et lite mareritt.. Håper det går seg til snart! Jeg skal hoppe i dusjen og en tur på kafé med noen venninner etterpå, det blir kos :) ha en fin dag!

Typisk å våkne tidlig når man kan sove lenge ja! Men det er bedre enn kl 06.00 :-)
Egg og bacon frokost høres nydelig ut! :) vi skal liksom ikke kjøpe noe til hverandre på slike dager for jeg syns det er kos med ting barna har laget, men sambo har visst "glemt" avtalen som vanlig..det var det samme til jul og bursdag og morsdag i fjor. Så til farsdagen, da skal jeg jammen ordne noe gøy jeg også ;-p

Lånekassa kan være utrolig treige ja! Har de friskt i minne fra da jeg studerte! Men npr de først er kommet i gang, så kommer de heldigvis regelmessig.

Kjedelig at Elise ikke er så enkel å legge for tiden da, men det går seg sikkert til :-) Men av og til skulle man hatt innblikk i tankene deres!

Kos deg masse masse på kafé med veninner! :-)

Vis vedlegget 49948
Hyttefrokost!!! :D

Koser meg sammen med 4 gode barndomsvenninner på hytta! Vi drakk vin, spiste god mat og sjokolade og skravla til 02.30 i natt! Nå er det kaffe og litt mer skravling før vi reiser hjem:)

...jeg er den eneste i vennegjengen med barn, og det er litt sårt for vi har liksom to ulike verdener å leve i, og de er sluttet å invitere meg med på byen o.l. fordi "jeg sier jo alltid nei"...har ikke blitt spurt med på 5 år så hvordan skal de vite hva jeg vil svare? Jaja, vi har stort sett hatt det veldig hyggelig, men nå gleder jeg meg til å komme hjem til barn og mann, kjenner de der hjemme nok betyr mer for meg enn noe annet de har å bry seg om i livene sine ;)
Litt morrafiosofi fra meg :P

Vi skal feire morsdag neste søndag, det gleder jeg meg til! :)

Mmm! Hyttefrokost ser ikke så verst ut du! ;-)

Høres ut som om dere har kost dere selv om jeg ser problemstillingen din når du er den eneste med barn. Opplever det samme med noen veninner jeg også, men her er det så mange med barn etter hvert at jeg fant ut at jeg bare ikke orker å streve etter å leve opp til singellivet deres (som jeg kaller det selv om de har samboer) lenger. Blir med om jeg kan og de husker på å spørre, og ellers er det like koselig å være sammen med familien og andre familier med barn, kose seg hjemme på kveldene og våkne noenlunde uthvilt (ja nå høres jeg gammel ut tenker jeg!!!) ;-p

Kos deg mye når du kommer hjem også! Og deilig å se frem til feiring neste søndag! :-)

Her blir det middag på Egon senere. Går "aldri" dit siden jobben min kan spise personalmat derfra. Maten er god men man blir lei når man spiser den "hver dag". Men nå har jeg ikke spist der siden lenge før jeg ble syk, så kjenner at det skal smake ;-) og så er det en av de få restaurantene i Ålesund med lekekrok som er åpen søndager..

Takk, kjære deg.♡
Ja, jeg tipper de har kosa seg alle sammen..Jona savner dattera si nå og klør i fingrene etter å reise innover. :p Jeg er spent på hvordan hun har sovet i natt jeg da!! Om hun har holdt dem våken eller ei..:)

De mannfolka er så søte <3 kjekt når de viser at de bryr seg også! Håper hun har sovet godt, men samtidig er det nesten irriterende om hun plutselig skal sove godt på besøk og ikke hjemme ;-p Tror sovingen til Jenny går seg til igjen jeg, men det er slitsomt de periodene det står på! Vi fikk jo begge babyer som sov og sov og sov, så det er ikke rart om vi blir satt ut de periodene de våkner på natta! Tenkte på det sist Simone var syk og var våken to timer på nettene ca..jeg var stuptrøtt og sambo også, og andre folk har babyer som er våken "hele nettene" og hver natt..da følte jeg meg utakknemmelig og bortskjemt men syns fortsatt synd på meg selv ;-p

Back
Topp