søndag og kordan tilbringer du den?

Neri83

Forelsket i forumet
Her regna og blåse det som faen, so vi fyre i peisen og nyte ein inne dag.. berre håpe værmeldingen for resten av veka stemme...

har ligget på sofaen i hele dag.... guttungen gidder ikke gjøre noe av det jeg orker å gjøre, han gidder heller ikke sparke fotball eller sykle.. så han leker på rommet sitt og vi sitter altså foran tv og pc... og kommer sikkert til å gjøre det resten av dagen..

Dollface skrev:
har ligget på sofaen i hele dag.... guttungen gidder ikke gjøre noe av det jeg orker å gjøre, han gidder heller ikke sparke fotball eller sykle.. så han leker på rommet sitt og vi sitter altså foran tv og pc... og kommer sikkert til å gjøre det resten av dagen..

Høres ut som ein deilig dag!

Har vært på Svinesund og kjøpt melk til kanin bebisene og grilmat til 17 mai 

Gubben skrur bil og eldste er i bursdag så vi andre slapper av her hjemme bare og skal snart lage pizza mater også de nydelige små kaninene for hånd mange ganger om dagen så jeg har fullt opp!

Jeg har rydda på loftet, og lagt ut masse for salg på nettet:)
Jeg sparer til ny hund, hehe!

Jentene har vært hos en gutt i bhg,og nå slapper vi av med film før møtet.
I kveld skal jeg og mannen kose oss med god mat:)

I godstolen, med joggingser, hettegenser, usminket og med håret i en ball på hodet.
Guttungen leker, lillemor sover, og jeg veksler mellom serier på tv og pc.. :)
Sånn som det er omtrent alle søndagene sambo jobber.. :)

Skulle egentlig ha skrevet på en pedagogikkoppgave, samt pugget til eksamen i naturfag (skoleeksamen, ingen hjelpemidler, enormt pensum!), men jeg er sjuk og klarer knapt å fokusere øynene, og snuppa er også sjuk, og oppfører seg ekstremt ille i dag, så tviler på at det blir gjort noe fornuftig...

I sofaen, med pizza og og brus. Alene. Har skrudd opp et nattbord og hengt opp et bilde. Skal snart ned på barnerommet å henge opp et par lamper. Ellers skal jeg ikke en dritt i dag. Lucas er på østlandet med faren og kommer hjem i morgen :)

og så har jeg sovet litt på sofaen også........ *sukk* Gubben sa jeg snorka....

Dollface skrev:

Nei nei..damer snorker ikke!

Fikk høre det samme av Magnus som satt i stua og så på barnetv når jeg lå ute og sola meg på verandaen for et par uker sia..litt flaut om han hører meg hører naboene meg også

Rebecca85 skrev:

Dollface skrev:

Nei nei..damer snorker ikke!

Fikk høre det samme av Magnus som satt i stua og så på barnetv når jeg lå ute og sola meg på verandaen for et par uker sia..litt flaut om han hører meg hører naboene meg også

vært å spist middag hos søstern til mannen .. ellers har vi ikke gjort noe, nå er det pizza og hvem kan slå åmodt og kjus !

Idag har jeg og eldste jenta vært å badet i bassenget.
Vært på en liten sykkeltur, før det var PL sesongens siste fotball kamp på tv..
Nå ligger jeg på sofaen å skal se 90210 :p

har ligget på sofaen med venninner og sett på 3 filmer og ff-maratonn på bliss. og spist rester fra lørdagsmiddag og godteri :)

Her har vi løpt rundt med snuppa på halvannet år siden hun våkna kl 0528. Jeg er syk, og sambo skulle på nattevakt. Han la seg derfor kl 15, mens jeg og snuppa holdt ut til hun sovna kl 19. Jeg er utslitt! Har vært mye ute og lekt. Spist lunsj ute også. Og drevet med haugevis av grensesetting og dertil hylskriking. Herregud, det er fader meg hardt arbeid!

Mannen (som var i utdrikningslag igår, og formen hans er deretter idag...) har pusset opp, mens veldig gravide meg har gjort minst mulig! ;) Dvs, jeg har støvsuget, skiftet på sengene og satt på en vaskemaskin! (det skal også sies at jeg har en fryktelig forkjølelse!) Og så har vi lekt med 2-åringen da selvfølgelig! Middagen tok vi på McDonalds, til mannens store glede (tror han trengte det idag, ja.....)

Back
Topp