Søndag og 4.advendt

Sarah

Elsker forumet
Jeg vil bare ønske ALLE nydelige snupper her inne en riktig riktig god søndag. Håper dere koser dere og nyter førjulstiden. Ha en super fin dag. Store klemmer fra Sarah som er veldig glad i julen[:D]

Har dere forresten noe spennende planer for dagen da? Noen skal kanskje jobbe? Selv skal jeg slappe av, gå tur, ut å spise middag med min kjære også skal vi se Maxmanus på kino. Har hørt at den er veldig bra så jeg gleder meg[:)]

Takk det samme snuppa. Kos deg masse idag.
Vi skal bare slappe av og nyte dagen. [:)][:)][:)]

Ha en fin fin søndag alle sammen.

Tusen takk for det Sarah og i lige måde[:)][:)]

Har ingen andre planer enn at eg skal på litt søndagsjuleshopping, har ein pakke igjen til dåpsbarnet mitt frå i sommar, eg var gudmor, og syns det er sååå vanskelig å finna på noko.. Men, det ordner seg nok[;)]

Viksi.: Åå, eg og vil ha snøøø!![:D][:D] Har ikkje hatt kvit jul her på vestlandet på maaange år!!

Ellers ønsker eg alle kjente og ukjente her inne ein riktig så fin søndag![:)][:)] Er berre 3 dager til juuul![:D]

Klemmer fra miss[:D]

Høres ut som dere alle har en super søndag[:)]
Du er heldig Viksi som har en hvit jul[:)][:D]Det er såå koselig med snø,og spesielt kjekt for barn[:D]

HA EN SUPER DAG ALLE SAMMEN

Takk i like måte Sarah, og god jul til dåke alle her inne [:)] [:)] [:)]

No nyyyyte eg ferien på ei forblåst og regnfylt vestlandsøy [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Viksi.

Dokker som vil ha snø, kom bare å hent. kom vel en 25-30 cm bare i natt[:D]

Jeg kommer!![:D][:)]Måtte bare hatt en stoooor lastebil med[:D]
Her pøser det ned med regn,i stooore mengder[8|]

Jeg skal vel bare slappe av i dag tenker jeg. Kjenner at jeg er veldig trøtt egentlig, så blir nok en tidlig kveld på meg. Vet ikke hva jeg skal ha meg til middag enda da[8|] Gleder meg til mannen ringer i kveld; nå er det bare 2 dager til han kommer hjem! Skikkelig nedtelling her. Ha en fin kveld folkens[:D]

ORIGINAL: ElinR

denne advendtssøndagen ble ganske spesiell, kjente litt til babyen i magen min for første gang[:D]

Så kos. Det er veldig deilig, og ganske så "ukjent" de første gangene. Bare vent til den blir "stor og sterk".. Hehe.. Ligger våken fra ca 03.00 hver natt for å si det sånn[;)] Men, det er egentlig bare kos å kjenne liv[:)]

Back
Topp