Søndag - noen snakkesalige?

lenemor

Forumet er livet
Jeg sitter her med huset nesten for meg selv - August ligger på gulvet ved siden av meg og leker, ellers sover resten. Mamma ble hentet på flyplassen i går, og hadde med seg et forrykende uvær - faktisk så ille at all trafikken stanset på motorveien da de skulle kjøre tilbake - fire felt sto stille i det verste haglværet i (min) manns minne. Da de kom hit kom haggelværet her også, men bare en liten byge så vi trodde vi slapp unna. Etter haglet kom nemlig den varmeste kvelden vi har hatt, så det ble kveldsbad etter at barna var lagt... men det skulle ikke vare, for plutselig kom et skikkelig tordenvær, med påfølgende lysshow og styrtregn som varte i timer. Var fremdeles 20 varme, så vi satt på balkongen og spiste og spilte spill i uværet.

I dag er det grått, men det ser ut ti at sola er på vei til å snike seg opp i horisonten. Vi skal vel prøve å finne på noe i dag om været ikke blir bra, ellers blir det en tur på butikken (kjøpesenteret her er greit sånn - siden de holdt stengt i går er det åpent halv dag i dag), og så blir det nok lunsj på senteret når vi først er der - en engelsk chip-shop som selger fantastisk fish n' chips

Hei.
Wow det var da voldsomt lenemor. Får håpe dere får bedre vær etterhvert.[:)] Skal dere være der lenge ?

Vi var på tivoli i går. Kjempeartig. Men Kristoffer ville ikke prøve noe. Så det ble jo en liten nedtur. Men jeg og vår eldste prøvde alt som var opp til flere ganger. Hehe. Jeg var vel den eneste gamle dama oppi der samme hva vi tok. Men alder har jo ingenting å si så lenge man har det gøy..... eller

I dag får vi gjester som skal spise pizza la med oss. Det blir koselig. Gleder meg.
Ha en superfin dag jenter....[:D]

Vi har vært en uke, og skal være til fredag - nesten to uker altså. Sola prøver å bryte gjennom her, men det er noen mørke skyer lenger bort... nåja, været er det eneste vi ikke får gjort noe med.... har hatt en uke med strålende vær, og har trua på at vi får flere fine dager... og blir det regn får vi kose oss inne litt

Tivoli var stor hit hos Johanna, hun kjørte karuseller for flere hundre kroner... og selv om det er nesten et år siden snakker hun stadig om det enda

Nå er ikke jeg kjent for å være snakkesalig da.. pleier helst å holde kjeft! [8|][8D][:D]

MEEEN Vi har hatt en rolig morgen. Aslak dusjet med far og Solveig kjempefornermet fordi hun ikke fikk lov! Hun dusjet i går. Jeg lå i senga og hørte på styret! Flirte litt også.. for det har vert en kamp for å få Solveig til å dusje etter hun ble skremt med en hånddusj i bhg da hun var 1 år. Så dette er et stort og gledelig fremskritt!

Etter frokosten begynte jeg på middagen! Vi skal ha familien min til middag idag. Søsteren min flytter til Tromsø med mann, barn og hund så dette blir siste sjangs til å få treffest alle sammen her før de flytter. Blir litt vemodig at de flytter men jeg er sikker på at de kommer til å få det kjempebra i Tromsø!

Nå rydder mannen badet sammen med Aslak! Aslak er mer opptatt av å ta ut kluter fra skuffene enn å sortere klær som er for små og skal pakkes vekk eller gis bort! hehe

Solveig er ute med sparkesykkelen! Det er så stas å være ute alene.. hun er på terrassen nå da.. og lekeplassen er synlig fra stuevinduet!

God formiddag.

Feiringen i går var kjempe fin, litt dårlig vær te å begynne med men hva gjorde vel det når vi hadde partytelt med vegger, vi var 13 stk i går. Vi grillet og koste oss, og snakket om alt og ingenting.

I går kveld var jeg med mamma på sykehuset, ville se pappa igjen, pappa ser ikke bra ut, og når vi skulle dra derfra så fikk han hjerteinfarkt igjen. Er så fælt å se pappa ha vondt, er ikke noe jeg kan gjøre, annet enn å si fra te pleier at han trenger morfin.

I dag skal vi te mamma og levere grillen vi lånte i går, og kose oss der litt.

Lurer på om jeg skal sende Marcus ut i sandkassa snart men føler at det er for tidlig å sende han ut, og ikke liker jeg å være der ute med han heller, føler jeg blir beglodd av alle naboene.

****Borte****

Høres ut som dere klarer å kose dere masse uansett vær, Lenemor [:D]

Idag er det en stille dag med masse sol her [:)]
Linnea har vært hos svigers fra igår, så vi drar ut dit i 3-tida.
Henter gullet og får middag i samme slengen [;)] Bra deal [:D]

Har ikke vert så himla snakkesalig i dag gitt.. Havna ute i går, og det var mer fart på skravla da skal jeg si dere.. [8D]
Men det var kjempekoselig da..! Artig når sånt ikke er planlagt.. [:D]
Drakk jo kun rødvin i går for å holde meg til ketolysen, MEN i dag får ketolyse være ketolyse for jeg skal ha KEBAB! [:D] Så starter jeg på igjen i morgen.. Hehe.. Og for å si det sånn så er rødvinsfylla lagt på hylla.. [8D] Neeever again..! [:D] *ler*

ORIGINAL: Anjalef

****Borte****

Hmm fikk ikke med meg denne jeg...

Trist å lese om faren din!!! Forstår godt at du synes det er vanskelig![:(]

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: Anjalef

****Borte****

Hmm fikk ikke med meg denne jeg...

Trist å lese om faren din!!! Forstår godt at du synes det er vanskelig![:(]

Ble noe tull, kom dobbelt så jeg slettet den ene.

Pappa er ikke store mannen lenger, han er 46 kg, og 174 høy. Det meste han har veid er 64 kg, og det var i perioden han var frisk, nå er han bare skinn og bein. Jeg er glad jeg har gode minner om pappa, sånn som han egentlig er.

Denne uka her har han hatt 3 hjerteinfarkt, siste i går kveld.

Uffda, trist å lese om pappaen din Anjalef[:(]

Back
Topp