lenemor
Forumet er livet
Jeg sitter her med huset nesten for meg selv - August ligger på gulvet ved siden av meg og leker, ellers sover resten. Mamma ble hentet på flyplassen i går, og hadde med seg et forrykende uvær - faktisk så ille at all trafikken stanset på motorveien da de skulle kjøre tilbake - fire felt sto stille i det verste haglværet i (min) manns minne. Da de kom hit kom haggelværet her også, men bare en liten byge så vi trodde vi slapp unna. Etter haglet kom nemlig den varmeste kvelden vi har hatt, så det ble kveldsbad etter at barna var lagt... men det skulle ikke vare, for plutselig kom et skikkelig tordenvær, med påfølgende lysshow og styrtregn som varte i timer. Var fremdeles 20 varme, så vi satt på balkongen og spiste og spilte spill i uværet.
I dag er det grått, men det ser ut ti at sola er på vei til å snike seg opp i horisonten. Vi skal vel prøve å finne på noe i dag om været ikke blir bra, ellers blir det en tur på butikken (kjøpesenteret her er greit sånn - siden de holdt stengt i går er det åpent halv dag i dag), og så blir det nok lunsj på senteret når vi først er der - en engelsk chip-shop som selger fantastisk fish n' chips
I dag er det grått, men det ser ut ti at sola er på vei til å snike seg opp i horisonten. Vi skal vel prøve å finne på noe i dag om været ikke blir bra, ellers blir det en tur på butikken (kjøpesenteret her er greit sånn - siden de holdt stengt i går er det åpent halv dag i dag), og så blir det nok lunsj på senteret når vi først er der - en engelsk chip-shop som selger fantastisk fish n' chips