søndag i dag 19.09.10

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

her er vi opppe til rett tid som vanlig.

har akkurat funnet ut at de har reimadresser, votter og luer på tilbud denne uke hos obs! og lurer på hvordan jeg skal få tak i dette. jobber til halv 12 i morgen og da er det muligens for sent. tror mannen må dra fra jobb for å handle jeg[;)] ganske billig, reimatec-dresser til 799! så i tilbudsavisa til barnas hus og der kosta de 1399,-[8|] men dette var jo så klart årets farger og modeller, det har ikke obs! da.

ellers så skal vi ha selskap nr 2 i dag, min familie[:)] de kommer kl 11, blir moro[:D]

fin søndag[:)]

God morgen! [:)]

Jeg vet ikke når sambo og ungene stod opp i dag, jeg kom tuslende etter for en halvtime siden. Stokk stiv i ryggen, vondt i hoftene og hodet... tydelig at det var en hard dag på jobb i går! [&:]
I dag er den store fikse-hjemme-og-være-husmor-dagen. Det skal bakes pizzaboller til fryseren, som vi skal ha til selskapene neste helg. I tillegg skal jeg bake ei langpanne sjokkiskake, hovedsaklig til fryseren den også. Tenkte å ta opp litt til tirsdagen da, blir nok bare oss og ungene på selve dagen til lillemann, men vi må jo ha litt kake på selveste 2-årsdagen! [:)]
Jeg skal også sette på nytt strikk på regnbuksa til Ida, så kanskje jeg slipper å slenge støvlene hennes i vaskemaskina hver dag fremover. Latskap av meg å ikke ha gjort det tidligere! [&:]
I kveld skal jeg på Zumba! [:D][:D]

Ellers satser vi på mye ungekos i dag. Ida vil se på Askepott i løpet av dagen, og det skal hun få lov til! [:)] Kanskje jeg får trumfa gjennom at vi skal se Løvenes konge også? [8D][:D]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

nå har jeg bakt gulrotkake, pyntes så snart den er kald. blir grønt fyll på toppen m/ traktor og dyr som lys i dag[:D] har igjen suksessterte, gele, blåbærpai, sjokoladekake og is fra i går. håper de er sultne de som kommer, og at de kommer alle sammen ellers blir det litt mye rester her. [:D]

kos dere, skrållis[:)]

N sovnet vel ikke før nærmere halv elleve i går, og allikevel sto han opp kl 06.45 for da måtte han tisse. Nå ser han Lillefot og skal snart gjøres klar for bursdag. Samboeren må levere for jeg skal trene, har lurt med mammaen min på trening i dag faktisk[:)]

Etterpå skal det ryddes i bodene i kjelleren, og det er en dritt jobb. Frister å bare kaste alt, men kan vel ikke det heller akkurat. Strålende sol så blir vel litt ute tid i dag også. Og mousakka til middag i dag. Tjodelu!!

Da var jeg våken[:)] Hærligt å sove lenge[:)]

Skal snart kose meg med speillegg..har ikke hatt det på lenge så det skal smake godt nå.

Hadde det knallkjekt i går[:)] og formen er på topp til tross for at jeg drakk litt i går

Her er det kos i heimen for tiden[:D][:D][:D] Plutselig var det fullt hus her, 5 barn som leker ivrig høre man godt[8D][8D] Det bøttet ned ute, men så fort solen kom fikk de lov å gå ut og leke ja... hehe.. så da benyttet jeg anledningen til å rydde og shine litt, måtte dissekere sofaen og støvsuge mens jeg leitet frem alle de små ds spillene[>:] Det varer vel sånn ca en halvtime etter de er kommet inn igjen så mangler de vel et igjen... snart tar jeg vare på alle så må de levere inn et for å spille et annet[8D][:D][:D][:D] Hehe... Nå nyter jeg litt alenetid, og senere i dag er det fårikål på menyen nammenam...[:D][:D]

Nå lukter det sjokoladekake her, og straks skal jeg gå i gang og bake pizzaboller. Er litt småirritert på gubbevraket, som bare gikk og la seg nå. Han er så trøtt må vite, han var jo alene med ungene i 6 timer i går! Ja jøss, jeg er jo alene med dem i 12 timer 5 dager i uka, men jeg går da ikke og legger meg i hytt og pine fordi!! Vi har jo tross alt ting som må ordnes! Enkelte mannfolk har det for enkelt! 

Pizzabollene står til heving. Fikk litt lyst til å klippe håret til Tobias etterpå jeg. Det har blitt litt langt rundt ørene, og midt oppå. Får se om jeg rekker det imellom baking og middagslaging her, før jeg skal på Zumba.
Ei inne på sept-08 har mista samboeren sin i natt, i ei bilulykke. Tilbake sitter ei ung jente, og to små gutter under 2 år. Grusomt!

fyllesyk og sliten[8D]

aaaaah, ferdig med 2.selskapet[:D] hyggelig og veldig moro, men godt når det er over likevel[:)] skal bake kake å ha med i bhg i morgen, barneselskapet tar vi senere. blir ikke denne uka hvertfall, litt lei nå.

nå bygger de star wars-romskip og jeg slapper av, dvs alle har det bra[;)]

Å neeeeei, nå huska jeg at avisa kommer jo på Zumba-timen om en halvtime! Søren og!!

Marte:
de dressene som er i avisa til obs (iallefall den for "min" butikk som er Obs Løren) er faktisk årets farger. Den lilla og den grå iallefall (dressen heter Erle, faktisk)

Da er endelig min rompe godt plantet i sofaen. Har ike sittet i ro siden jeg dro på trening kvart på elleve i morges. Har trent også har vi shina tre store boder. Alt er pakket i esker og sekker, masse er kastet og 4 søppelsekker med so og klær er gitt til Fretex. Hadde spart noe gutteklær etter N, men det kommer ikke til å bli brukt på snuppa for hun skal kun bruke roooosa[:D]

Lget iddag, vært en tur ute, kranglet med og deretter fått Nicholas i seng. HAn sover ikke enda, men ligger nå i sengen i allefall. I morgen er det jobb igjen.

ORIGINAL: WZ

Marte:
de dressene som er i avisa til obs (iallefall den for "min" butikk som er Obs Løren) er faktisk årets farger. Den lilla og den grå iallefall (dressen heter Erle, faktisk)

å, så bra! har skrevet liste til mannen over hva han skal kjøpe[;)] han SKAL stå utenfor obs! før kl 9 i morgen[:D]

tror du forresten str 3 er for stort i votter? tenker da til thomas. har str 2 fra i fjor til han, str 3 til maria. vurderer å kjøpe større til begge 2.

Marte:

Det må jo være en nyyyyydelig dress!

samme obs!-avis ja!

ORIGINAL: Skrållan

Marte:

Det må jo være en nyyyyydelig dress!

ja, lilla-erle så veldig søt ut på bildet[:)]

De ERLE dressene er veldi fine altså. De er litt runde i formen, og har den isoleringsputa i rompa. Jeg er fan, og kommer til å kjøpe en sånn i grått dersom Marcus trenger ny dress. Han har den i mørkeblått fra før, greit å kjøre litt kjønnsnøytralt med tanke på arving.
Marcus er jo ikke så stor, men str 1 passer fint til han i votter enda. De er ganske giga. Jeg får plass i str 5 nesten.

Back
Topp