Søndag, farsdag!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Her våknet Mina i 08 tiden, men har tullet i natt igjen[&:] Ser ut som det blir ganske greit vær idag og det er bra!!! Igår var det mørkt og trist med regn.

Idag skal vi på tur til Ekeberg med en venninne og hennes 2 barn. Bakte boller igår som vi skal ha med oss. Mina gleder seg til å ri på hesten og leke[:)]

Farsdag merker ikke vi så mye til. Men det gjør kanskje dere andre?[;)]

Her var det morgen 07.20. Da ville ikke Emil sove mere så da var det bare å stå opp.. Vi har spist kake og drikki kaffe på morran, og far i huset fikk ulvang sokker pluss ullsokker,- skikkelig oppfinnsom er jeg med andre ord [:D][:D][:D]

Etterpå er vi bedt på ribbemiddag hos søstern, hvor vår familie og svigerfamilier skal med så det blir folksomt! Tvillingene til min søster har nå blitt 19 mnd og er skikkelig i farta om dagen, så Emil har litt å stri med når vi er der ja[:D]

Ellers var vi faktisk og reserverte oss ny bil igår, ikke helt ny da men ny for oss. En Toyota Avensis stasjonsvogn som vi skal prøvekjøre nå i morgen, spennende[:)]

God morgen. HEr startet ungene å våkne i fem-tiden, men de sovnet igjen og sov til sju... da fikk pappa'n stå opp, for det var min tur å sove lenge, farsdag eller ikke farsdag, og jammen sovna jeg godt - jeg bråvåkna halv elleve!!!! Ikke at det er noen krise, men vi har en stilltiende avtale om å ha felles frokost klokka ti i helgene, og så skal jeg velge denne dagen av alle søndager til å sove ekstra lenge

Nåja, frokosten er inntatt - jeg kjøpte julekake i går, og det gikk ned på høykant til frokost i dag. Johanna har begynt å smøre skivene sine selv nå, og er så stolt, og spiser dermed mer enn til vanlig også [:D]

Nå står farsdagskaka i ovnen, August sover og Johanna sitter og ser Pippi-film. G sitter og skriver søknad.. men det tør jeg ikke si noe mer om i tilfelle det er noen som kjenner oss her inne. I ettermiddag skal vi til svigers på kaffe og kake, og dit kommer ene søsteren til G med barna også, det blir hyggelig

God Ettermiddag! [:)]

På morra'n i dag laget vi "godteri blomst", pakket inn "Verdens beste pappa" bamse og kopp og skrev noe koselig utenpå, og vekket samboer'n. Han ble såå overrasket, og såå fornøyd [:D] Nå står sjokoladekaka i ovnen, som vi skal kose oss med til barne tv [:)]
Ei venninne har klippet håret til Leah i dag også, og det ble såå utrolig fint - kjempe fornøyd [:)]

Vi ble lurt til å feire farsdag forrige uke, så idag har vi hoppet over hele feiringen..[:D]

Bertine, Rasmus og jeg gikk ut på tur en stund etter frokost, så mannen fikk skrudd ferdig tv-seksjonen.. Det ble sååå fint! Bare spør Trillemor..[;)]
Vi var ute og utforsket en barkeløype jeg har hørt om, den funket fint å trille på, så det blir nopk flere turer der..

Ved 15-tida kom Trillemor og Malin på besøk.. Jentene har lekt og kosa seg, imens vi voksne har skravlet.. Så nå har vi ROSA neglelakk på det nye hvite teppet på lillebror sitt rom, og dukke-potta har blitt brukt av to store jenter..[8|] De skal ha for at de er oppfinnsomme da, ikke et kjedelig øyeblikk kan jeg tenke meg..[:D]

Etter snuppas legging idag, blir det snadder-middag! Mannen lager helstekt svin indrefilèt, noisettes, bearnaise-saus og stekte tomater..[:)]

God søndag :-)
Dagen startet med pakke og kake på senga til far i huset.
Etter på har vi kost oss på Tangen,akt ,gått tur i skogen. rydde og funnet fram ting til jul.
Gleder meg til å pynte der til jul. Lurer litt på om vi skal ha en familliedag med venner der vi griller pølse og tening av juletre og se om vi finner nissen på låven.

Eller så ble det sinkesteik til middag og kake til desert.
Nå slapper jeg litt av forann PC. K driver å svarer på innsendiger på skoleoppgaver for denne uka. Han har begynt på takstmannskolen i høst.

Christian koser seg med robin Hood fim på tv.

Back
Topp