Søndag, damer!!

lenemor

Forumet er livet
og her var det veldig stille... ligger alle hjemme og angrer på at de tok den siste drinken på Friday's i går eller [:D]

Jeg fikk sove leeenge i dag, oh lykke, og våkna til knallvær; sol og blå himmel. Tenkte at det var perfekt for bøssebæring, men nå laver det ned fra grå himmel igjen, så vi får se.. ut skal vi nå uansett. Har også pakket til sykehusopphold, begynner å bli klar for det... men først er det litt kos hjemme her med familien

Hva gjør dere i dag=?

Jah.. Jeg føler det siste døgnet er litt i en tåke, for jeg sto opp kl 7 i går, fikk ikke sove på dagen og gikk på natt, sov en liten time etter endt vakt og har nå vert i kirka.. Var utdeling av 4årsbok.. Kjempekoselig gudstjeneste! Søndagsskolen var der og hadde et opplegg med fremføring og ungene fikk hjelpe osv.. De har og fått storskjerm, så teksten på alle sangene kom opp fremme i kirka.. [:D] Sindre likte det godt, og han ville ikke være med oss hjem da vi var ferdige.. [8D] De som driver søndagsskolen her virker iallefall kjempeflinke! (Hun ene er jo på avd til Sindre og Maren i bhg da, men jeg har liksom aldri sett henne underholde sånn som dette..)

Ellers så skal jeg prøve å unngå å legge meg nedpå i dag siden jeg skal legge meg i kveld og på jobb i morgen.. Men vi får se utover dagen hvordan det går.. [:)]

Jeg har vært på rådhuset og fått meg rute og bøsse jeg nå, og reflekser til meg og ungene som skal ut og gå om en time. Var kjempeheldige og fikk en rute som starter hos naboene og går en liten sving oppover i nabolaget hvor vi skal innom minst to familier som har barn i barnehagen vår og en tidligere klassevenninne av meg [:D]

Nå har vi spist deilig hjemmelaget pizza til middag, og ungene leker og danser på stuegulvet - han begynner å bli ganske tøff han lillebror - og rask!

Håper du får hentet deg inn igjen Almyrida, kanskje er ikke en halvtime på øyet så dumt.. jeg regner meg at jeg får sovet mer enn på lenge de neste dagene, det er vel en av de tingene jeg gleder meg til nå [:D]

Nydelig høstvær her! Jeg og ungene var ute  å gikk en liten tur, og nå er Nathalie hos naboen å leker. Gubben er kommet hjem, men kjørte nå for å hente en dollypizza[8D].

Ellers hadde det vært kjekt med en oppdatering på gårsdagen for damene som var på Fridays[:)][:D]!

Jeg tenkte jeg skulle skrive det lenemor, at du får se på det osm en husmorferie og slappe av og hvile deg så godt du kan.. Men det er vel kanskje ikke SÅ enkelt når man er nyoperert.. [8D]

Vi har vert på tur vi, jeg og ungene, og hadde med kjeks og saft.. Bare gått rundt og sosa i grunn.. Koselig!
Og siden det er helg enda, så ble det et lite pit-stop for å kjøpe en liten sjokolade som premie til de flinke turgåerne.. [:)]

Back
Topp