Søndag 5. okt

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen
Grei natt her, men minsten hadde en ny runde med brekninger og slim i morges.
Han er ikke varm lenger, så jeg tror han skal orke feiringer i dag
Vi skal først til noen venner og feire han og en kompis på 2 år, så skal vi til foreldrene mine og feire han, mamma og niesen min! Vi blir 15 stk, masse unger :p
Ha en god dag!
 
Jeg ligger forresten i senga enda, mannen er også her og pakker til han skal på kurs. T tok med Lillebror ned og satt på barne-tv :p store gutter!
 
Morn!
Så deilig å sløve'n i senga.:) Lykke til med feiringene i dag og fortsatt god bedring til Eskil.:)

Jen våkna 04..etter to timer stod mannen opp med henne, og jeg fikk ligge til 08.
Jeg sitter med kaffekoppen og skotter bort på ei fryktelig rotete stue, mens mann og barn sover. Drøyer rydding og støvsuging litt til..;)
 
Fru H: Så bra det blir feiring for Eskil da :) formen er nok på vei opp igjen om han ikke har feber:D ha en fin feiring! Deilig å kunne ligge å dra seg om morgen:)

Lilla-87: skal si det var en tidlig tid å våkne på!:eek: godt dem får sovet litt :) ikke noe hastverk med rot, det ligger der å venter det:p hehe..


Grei natt her. Men har vært inne hos jentene en gang hver! Mulig 2 ganger hos Liana. Jeg husker ikke helt! :p jeg sov til 9:30 :D
Idag skal vi ha en feiring for Liana og Leoh sammen med noen slektninger på min pappa sin side!:D ellers ingen planer;)

Ha en fin dag:)
 
God morgen
Grei natt her, men minsten hadde en ny runde med brekninger og slim i morges.
Han er ikke varm lenger, så jeg tror han skal orke feiringer i dag
Vi skal først til noen venner og feire han og en kompis på 2 år, så skal vi til foreldrene mine og feire han, mamma og niesen min! Vi blir 15 stk, masse unger :p
Ha en god dag!
Bra han er på bedringens vei!
Hva tenker du om bhg i morgen? Er så usikker på Hermine, god form men hoster opp gulgrønt slim og surkler veldig :confused:

Kos dere med masse feiring! Høres ikke noe slitsomt ut :p
 
God natt her! Hun sov uten en lyd helt til 07.20, har ikke sovet så lenge på månedsvis :p Tydelig at rent soverom og å sove sammen med oss gjorde susen for god nattesøvn! :)

Nydelig høstvær, mann og barn koser seg ute mens jeg sitter inne på lesesalen og forsøker å jobbe :p Gleder meg til å bli ferdig nå altså! Men må få jobbet litt idag i tilfelle jeg må være hjemme med Hermine i morgen. Hun er i god form men veldig surklete i brystet.

I kveld skal jeg skrive CV og jobbsøknad. Det blir spennende, har jo ikke så mye på CVn å skryte av da :p
 
Bra han er på bedringens vei!
Hva tenker du om bhg i morgen? Er så usikker på Hermine, god form men hoster opp gulgrønt slim og surkler veldig :confused:

Kos dere med masse feiring! Høres ikke noe slitsomt ut :p
Blir nok banehage. Ikke feber siden natt til lørdag og stigende form. Men ser det selvsagt an. Var mannen som tok han i morges, men han sa det kom ganske mye slim.
 
God bedring til E og H :)
Og kos dere med feiringen idag Anita :)
Ingrid; så tidlig :-( :-( håper du får sovet litt idag :) Jeg har sovet en halvtime og vi har vært på IKEA. Kjøpt nytt teppe til rommet til Mina og gardiner. Pluss masse kubbelys og duftlys. Høst ♡♡
 
God kveld!
Ønsker god bedring til Eskil og Hermine.:)

Vi kjørte til hjembygda og besøkte pappa og småbrødrene mine i dag. Mamma er på vei opp til Macchu Picchu, så da var det stas for dem hjemme å få litt besøk med fart i. Pappa laga kyllingwok og jeg laga sveler, også fikk vesla sprunget av seg masse energi ute i høstvinden. Sleit med å holde henne våken på tur hjem, men så sovna hun i tillegg med en gang da vi kom hjem. For første gang på leeenge! ♡
Her fikk hun å i bestefars bamsegenser og "kjøre" traktor: 1412533637920.jpg
 
God kveld!
Ønsker god bedring til Eskil og Hermine.:)

Vi kjørte til hjembygda og besøkte pappa og småbrødrene mine i dag. Mamma er på vei opp til Macchu Picchu, så da var det stas for dem hjemme å få litt besøk med fart i. Pappa laga kyllingwok og jeg laga sveler, også fikk vesla sprunget av seg masse energi ute i høstvinden. Sleit med å holde henne våken på tur hjem, men så sovna hun i tillegg med en gang da vi kom hjem. For første gang på leeenge! ♡
Her fikk hun å i bestefars bamsegenser og "kjøre" traktor: Vis vedlegget 81573

For et herlig bilde :D hehe jeg trodde med engang at hun hadde på seg dress :p stor jakke med andre ord :D
 
God kveld!
Ønsker god bedring til Eskil og Hermine.:)

Vi kjørte til hjembygda og besøkte pappa og småbrødrene mine i dag. Mamma er på vei opp til Macchu Picchu, så da var det stas for dem hjemme å få litt besøk med fart i. Pappa laga kyllingwok og jeg laga sveler, også fikk vesla sprunget av seg masse energi ute i høstvinden. Sleit med å holde henne våken på tur hjem, men så sovna hun i tillegg med en gang da vi kom hjem. For første gang på leeenge! ♡
Her fikk hun å i bestefars bamsegenser og "kjøre" traktor: Vis vedlegget 81573
Hahaha, for et herlig bilde :D
Deilig å slite ut ungen så hun slokner kjapt :)

For en sprek mamma du har!!!
 
God kveld!
Ønsker god bedring til Eskil og Hermine.:)

Vi kjørte til hjembygda og besøkte pappa og småbrødrene mine i dag. Mamma er på vei opp til Macchu Picchu, så da var det stas for dem hjemme å få litt besøk med fart i. Pappa laga kyllingwok og jeg laga sveler, også fikk vesla sprunget av seg masse energi ute i høstvinden. Sleit med å holde henne våken på tur hjem, men så sovna hun i tillegg med en gang da vi kom hjem. For første gang på leeenge! ♡
Her fikk hun å i bestefars bamsegenser og "kjøre" traktor: Vis vedlegget 81573
Å kjære vene så søt hun er! :D :D
 
Fant ut idag at både vinterdress og jakke fra i fjor enda passer :eek: :D

Enten har hun ikke vokst så mye eller så var de klærne noe store i fjor :p

Kostnadseffektivt da! :)
 
Fant ut idag at både vinterdress og jakke fra i fjor enda passer :eek: :D

Enten har hun ikke vokst så mye eller så var de klærne noe store i fjor :p

Kostnadseffektivt da! :)
Genialt :)
 
Hahaha, for et herlig bilde :D
Deilig å slite ut ungen så hun slokner kjapt :)

For en sprek mamma du har!!!
Takk!:)
Ja, det er veldig godt å slippe kampen ved leggetid. Det funker ALLTID å dra dit inn mtp utsliting.;)

Mamma er ei fjellgeit! Liker seg i høyden og er sta som bare det.:p Det blir nok en utrolig opplevelse!
 
Takk!:)
Ja, det er veldig godt å slippe kampen ved leggetid. Det funker ALLTID å dra dit inn mtp utsliting.;)

Mamma er ei fjellgeit! Liker seg i høyden og er sta som bare det.:p Det blir nok en utrolig opplevelse!
Her må vi som regel en tur ut mellom soving og kveld når det er fridag. Men idag nekta hun det, så ble ikke leggetid før 20.30...kort kveld alene for mamsen og papsen da liksom!

Håper jeg er like sprek når jeg når 50-årene...ser dårlig ut nå da desverre :p
 
Back
Topp