Søndag 27

Igår feira vi 7 årsdagen til Mathea;) så vi spiste ostekake, vaniljehorn og grilla masse gost kjøtt og hadde pasta- og potetsalat til:)
Snuppa fikk penger, en sånn veske hu kunne tegne på og sin egen prinsesse kokebok:D
Vi hadde overnattingsbesøk av svigerinna mi, kjæresten hennes og hunden dems, veldig koselig:)
Mannen kjører nå de hjem igjen og han har med seg Emmeth og snuppene leker med nabojenta:)
Stille og rolig dag her. Jeg har fått rydda, støvsugd og vaska gulv-deilig og få det unnagjort:D Veide meg igår og veier nå 61.4 kg og har spist normalt de siste ukene, bare ikke usunt, så det er greit:) veide 62.8 sist jeg veide meg.
Ha en fin dag alle sammen:)
Vis vedlegget 70061

•☆Tastedingsen☆•
Såååå digg kake :-D FLINKA :-D

Vet noen hvor man får kjøpt gelatin plater med okse eller fisk?

ble M fornøyd? :-) deilig med litt alenetid og :-)

Heldig som har gått ned i vekt. Deilig :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Kom akkurat hjem fra legevakten. Var jo der forrige søndag og :'(
Wael slo hull i hodet, ikke stort men blødde en del.
De ville shave vekk en del av håret for å sy/stripse, men vi trengte ikke. Takk og lov. Fikk med rensevæske.
Nå har ungene sovnet.

Og vi har vært på eventyrfabrikken i dag med hele flokken. Slitne alle mann :-)

Grilla idag og :-) hva gjør dere? :-)

Uff stakkars dere som må oppleve så mye sånt da! Godt det ikke stort hull! Men kommer nok en del blod fordet! Er jo så tynn hud.. jeg fikk en stor stein i hode når jeg var ca 4 år.. kom til mamma og pappa med fult av blod i hele ansiktet og på kjolen sa dem.. fryktelig syn fikk jeg høre i ettertid :P

Ellers håper jeg dagen deres har vært fin!:)
Vi har ikke gjort noe annet enn det vanlige idag.. barna sover nå og jeg skal til å drikke mocca og redbull :P

Deilig med litt skyer innimellom da :) Her kunne vi trengt litt skuer syns jeg.

Håper du har fått hvile litt i dag siden dere våkna så tidlig. Bor dere nært stranda?

Sent from my iPhone using BV Forum
Fikk sove fra 7.15-10.30 hehe klager ikke.
der pappa bor og jeg er oppvokst er det 10 min til stranda. Ikke så langt fra Drøbak, hvis du vet hvor det er? :-)

Hvordan går det med dere? Lenge siden ...håper du har hatt en fin sommer :-)

Så morro! !!! Da får du noe å henge fingra i hehe :-)

Hehe ja... han har holdt på i nesten en uke med å så vidt komme seg framover..og idag har han virkelig fått det til :D og blitt flinkere iløpet av dagen.. så moro! Men ja, nå blir det vel unger i alle retninger framover:P haha

Uff stakkars dere som må oppleve så mye sånt da! Godt det ikke stort hull! Men kommer nok en del blod fordet! Er jo så tynn hud.. jeg fikk en stor stein i hode når jeg var ca 4 år.. kom til mamma og pappa med fult av blod i hele ansiktet og på kjolen sa dem.. fryktelig syn fikk jeg høre i ettertid :P

Ellers håper jeg dagen deres har vært fin!:)
Vi har ikke gjort noe annet enn det vanlige idag.. barna sover nå og jeg skal til å drikke mocca og redbull :P
Skikkelig ekkelt med skader på barna. Blod bryr jeg meg ikke om på meg selv, men ser så alvorlig ut :-( :-( måtte vekke han 2-3 ganger i natt. Ift hjernerystelse. .. men virket i fin form bare trøtt, men var jo 1 time før han skulle sove. Og Vært en aktiv dag :-) :-)

Veldig koselig dag. Og vi har kost oss med slush der :-)

Godt når ungene sovnet?
Redbull er digg :-)
Er alt fint ellers? :-)

Skikkelig ekkelt med skader på barna. Blod bryr jeg meg ikke om på meg selv, men ser så alvorlig ut :-( :-( måtte vekke han 2-3 ganger i natt. Ift hjernerystelse. .. men virket i fin form bare trøtt, men var jo 1 time før han skulle sove. Og Vært en aktiv dag :-) :-)

Veldig koselig dag. Og vi har kost oss med slush der :-)

Godt når ungene sovnet?
Redbull er digg :-)
Er alt fint ellers? :-)

Ja det er lissom dette blodet på dem som blir så voldsomt:( men det ser ofte verre ut enn det det er heldigvis:)

Hehe ja deilig når barna sover:D Liana la seg vel 18:45 og sovna med engang..har ikke sovet på dagen.. og Leoh sovna rundt 19 :) Emira la seg ca 19:30! Hehe.. alt fint ellers, har fått vasket trekkene til sofan idag.. var jo såååå flekkete :P hehe.. lys stoffsofa og 3 unger passer ikke så bra sammen;)

Ja det er lissom dette blodet på dem som blir så voldsomt:( men det ser ofte verre ut enn det det er heldigvis:)

Hehe ja deilig når barna sover:D Liana la seg vel 18:45 og sovna med engang..har ikke sovet på dagen.. og Leoh sovna rundt 19 :) Emira la seg ca 19:30! Hehe.. alt fint ellers, har fått vasket trekkene til sofan idag.. var jo såååå flekkete :P hehe.. lys stoffsofa og 3 unger passer ikke så bra sammen;)
Ja det blodet altså :-( bra det gikk bra :-) :-)

Hehe, fin farge med beige ol, men kjipt med barn ja. Hehe. Har skinn og det er Harry, men praktisk. Skal kjøpe stoff når de er litt eldre.
Ble det rent? ? :-)

Så fin kake!!! :)

Jeg tenkte jeg skulle spørre deg, jeg lurer nemlig på om H har fått uvi. Hun gråter hver gang hun tisser og tidligere idag var det bittelitt rødskjær på papiret da jeg tørka henne...blod kanskje? Vi er jo på ferie så har ikke lyst å dra på legevakta heller, for hun er jo i fin form...

Hva tror du?

Uff, stakkar. Ville dratt rett på legevakten med henne, da det høyst sannsynlig er blod:( Presser hu mye og? Det går fort over i nyrebekkenbetennelse på sånne små:( hold oss oppdatert.

•☆Tastedingsen☆•

Høres ut som en flott feiring:)

Deilig når det er litt stille og rolig;) akkurat nå så er sambo ute med jentene, og Leoh sover:cool:

Så flink du er som har gått så mye ned:D moro når man ikke stresser med dietter og alt sånt, men går ned forde:D jeg har gått ned fra 72,5kg til 69,7kg på 4 eller 5 uker :) ikke så mye den siste uka, for da orket jeg ikke diet.. haha.. men gikk ned 300g;)

Så flink du er, Anita:) Bare og spise vanlig mat, men unngå for mye stivelse som poteter, pasta og ris. Og sukker, så går man sakte, men sikkert nedover i vekt:)

•☆Tastedingsen☆•

De ville shave vekk en del av håret for å sy/stripse, men vi trengte ikke. Takk og lov. Fikk med rensevæske.
Nå har ungene sovnet.

For en ekkel opplevelse, håper det går fint med han? Godt han slapp og sy i det minste:) hørtes ellers ut som en koselig dag:)
Nå sitter jeg med rompa godt planta i sofaen og koser meg med BV og Medium på tv'n:)

•☆Tastedingsen☆•

Leoh har nå knekt åle-koden :D

Merkelig nok så er han den som har ligget mest på mangen, men Liana lå en mnd i forveien på å åle seg :P hehe

Så gøy han har begynt og åle seg fram som en liten kålorm:D:D:D Flinke guttebassen:D

•☆Tastedingsen☆•

Ja det blodet altså :-( bra det gikk bra :-) :-)

Hehe, fin farge med beige ol, men kjipt med barn ja. Hehe. Har skinn og det er Harry, men praktisk. Skal kjøpe stoff når de er litt eldre.
Ble det rent? ? :-)

Hehe hadde svart skinn før.. og syns det er fint..men dem var så nedsittet, og når mamma spurte om vi ville ha denne vi har nå (for da skulle dem kjøpe ny), så måtte jeg bare si ja :D

Det ble rent ja:D men har vært redd for å prøve, for står at de bare skal håndveskes..haha.. men tok det på håndvask-program og på kald vask, så gikk fint :) stor forskjell! Bare at to av trekkene har blit tegnet på.. en med penn og en annen med lilla farge! Haha gikk ikke vekk:P

Såååå digg kake :-D FLINKA :-D

Vet noen hvor man får kjøpt gelatin plater med okse eller fisk?

ble M fornøyd? :-) deilig med litt alenetid og :-)

Heldig som har gått ned i vekt. Deilig :-) :-)

Takk:) ostekake er veldig lett og lage.Nei, det aner jeg ikke? Jeg kjøper gelepakker fra freia, sånne pulverpakker:)

Ja, Mathea storkoste seg:D:D:D

Joda, er fornøyd jeg, men den rullepølsemageskinnet blir jo ikke borte da;)

•☆Tastedingsen☆•

Så flink du er, Anita:) Bare og spise vanlig mat, men unngå for mye stivelse som poteter, pasta og ris. Og sukker, så går man sakte, men sikkert nedover i vekt:)

•☆Tastedingsen☆•

Takk :) ja man kan spise ganske vanlig.. blir mye wok å sånt på meg da.. bruker sånn frossen pose, for de har ikke så mye kalorier :) og steker det med kylling eller noe ;) blir jo stappmett:D prøver å holde god oversikt over hvor mye jeg spiser av hva, for jeg skriver det ned.. og går nå ca en halv kg ned i uka :D

Så gøy han har begynt og åle seg fram som en liten kålorm:D:D:D Flinke guttebassen:D

•☆Tastedingsen☆•

Haha ja det er gøy :D han har vært sååå nære på å skjønne det nå.. men har bare surra rundt i ring og bakover :P

For en ekkel opplevelse, håper det går fint med han? Godt han slapp og sy i det minste:) hørtes ellers ut som en koselig dag:)
Nå sitter jeg med rompa godt planta i sofaen og koser meg med BV og Medium på tv'n:)

•☆Tastedingsen☆•
Takk ;-) det går bra ;-) :-)
Digg å slappe av også :-)

Uff, stakkar. Ville dratt rett på legevakten med henne, da det høyst sannsynlig er blod:( Presser hu mye og? Det går fort over i nyrebekkenbetennelse på sånne små:( hold oss oppdatert.

•☆Tastedingsen☆•
Jeg avventer til i morgen, hun er ganske sår så Kanske det er derfor det gjør vondt? Har smurt henne masse, håpe det gjør susen!

Skal ta u prøve av henne i morgen tidlig og stixe, dersom den er positiv så ringer jeg fastlege og snakker med henne. Er visst veeeldig lang ventetid på legevakta her i byen :(

I morgen flytter vi oss til Oslo, flere legevakter å velge mellom der da!

Hei! Er ikke så ofte jeg får skrevet noe her :) men alltid hyggelig å titte innom. Barn trenger ikke ha andre symptomer enn svie ved vannlating når de har uvi, så det kan nok være lurt å ta en sjekk! Veldig kjedelig om det skulle føre til nyrebekkenbetennelse på de små.. Ring legevakten i tbg og prøv p få tatt en urinprøve! Bedre føre var osv. :) ha en god ferie vidre i Tønsberg! Deilig her nå :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk for tips!
Skal stixe urinen selv i morgen tidlig og ringe fastlege dersom den er positiv, så kanskje vi slipper legevakt ;) Den her i Tønsberg er visst veldig full om dagen og myyyye ventetid pga alle feriegjestene i byen :confused:

Vi har hatt en helt super ferie her da :D 6 dager på rad på stranda, 30 grader hver dag :cool: men litt vel varmt på natta da:P

Nå har ungene sovnet.

For en uheldig type! Bra det gikk så fint og at han slapp sting :)

Back
Topp