Søndag 27

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen. Litt urolig natt her.. Men men....
Overskyet her.. Første gang på sikkert 2 uker. Litt godt og,men vi skulle egentlig på stranden idag.
Ungene vekket hverandre 6.15, og jeg er trøtt.....
Venter på å sove :)

Hva skal dere idag? :)

Sent from my iPad using BV Forum

God morgen.
Synd med urolig natt :( men deilig med overskyet vær da! Er det her å, overskyet og litt regn innimellom:) godt å kunne regulere litt temp selv med klær:P

Sto opp litt etter 8 alle sammen idag. Sambo dusjer nå, og jentene ser på tv mens de leker og tegner:) jeg koser meg med kaffe! Vet ikke helt hva vi skal finne på idag:P
Men ønsker dere en fin dag:)

Overskyet her.. Første gang på sikkert 2 uker. Litt godt og,men vi skulle egentlig på stranden idag.

God middag. Leit og høre dere har hatt en urolig natt. Håper det bedrer seg og at dere får mer søvn snart:)

Her er det litt overskya også sol innimellom. Deilig med litt overskya vær. Blir for varmt for meg ellers, blitt ei pyse mht sol og varme på mine eldre dager:cool::p

•☆Tastedingsen☆•

God morgen.
Synd med urolig natt :( men deilig med overskyet vær da! Er det her å, overskyet og litt regn innimellom:) godt å kunne regulere litt temp selv med klær:P

Sto opp litt etter 8 alle sammen idag. Sambo dusjer nå, og jentene ser på tv mens de leker og tegner:) jeg koser meg med kaffe! Vet ikke helt hva vi skal finne på idag:P

Ååh, hva ville dagen vært uten kaffe?:p heheh.. er et surpomp-troll uten like på morran før kaffen er inntatt;) deilig med overskya, blir for varmt med sola steikende hele dagen!

Ha en fin dag dere også:)

•☆Tastedingsen☆•

Igår feira vi 7 årsdagen til Mathea;) så vi spiste ostekake, vaniljehorn og grilla masse gost kjøtt og hadde pasta- og potetsalat til:)
Snuppa fikk penger, en sånn veske hu kunne tegne på og sin egen prinsesse kokebok:D
Vi hadde overnattingsbesøk av svigerinna mi, kjæresten hennes og hunden dems, veldig koselig:)
Mannen kjører nå de hjem igjen og han har med seg Emmeth og snuppene leker med nabojenta:)
Stille og rolig dag her. Jeg har fått rydda, støvsugd og vaska gulv-deilig og få det unnagjort:D Veide meg igår og veier nå 61.4 kg og har spist normalt de siste ukene, bare ikke usunt, så det er greit:) veide 62.8 sist jeg veide meg.
Ha en fin dag alle sammen:)
1406455668799.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Ååh, hva ville dagen vært uten kaffe?:p heheh.. er et surpomp-troll uten like på morran før kaffen er inntatt;) deilig med overskya, blir for varmt med sola steikende hele dagen!

Ha en fin dag dere også:)

•☆Tastedingsen☆•

Hehe vanskelig å gå en dag uten kaffe.. da får jeg vondt i hue;):P hehe..

Ja må si jeg faktisk har begynt å glede meg til høsten og til sola blir borte fra byen:eek::P haha.. funker dårlig med så varmt vær når man ikke har hage og når man har unger som vil ut å leke, men det blir for varmt for dem å være ute:confused:

Igår feira vi 7 årsdagen til Mathea;) så vi spiste ostekake, vaniljehorn og grilla masse gost kjøtt og hadde pasta- og potetsalat til:)
Snuppa fikk penger, en sånn veske hu kunne tegne på og sin egen prinsesse kokebok:D
Vi hadde overnattingsbesøk av svigerinna mi, kjæresten hennes og hunden dems, veldig koselig:)
Mannen kjører nå de hjem igjen og han har med seg Emmeth og snuppene leker med nabojenta:)
Stille og rolig dag her. Jeg har fått rydda, støvsugd og vaska gulv-deilig og få det unnagjort:D Veide meg igår og veier nå 61.4 kg og har spist normalt de siste ukene, bare ikke usunt, så det er greit:) veide 62.8 sist jeg veide meg.
Vis vedlegget 70061

•☆Tastedingsen☆•

Høres ut som en flott feiring:)

Deilig når det er litt stille og rolig;) akkurat nå så er sambo ute med jentene, og Leoh sover:cool:

Så flink du er som har gått så mye ned:D moro når man ikke stresser med dietter og alt sånt, men går ned forde:D jeg har gått ned fra 72,5kg til 69,7kg på 4 eller 5 uker :) ikke så mye den siste uka, for da orket jeg ikke diet.. haha.. men gikk ned 300g;)

Kaken ser foresten snadder ut!! *sikle*

Deilig med litt skyer innimellom da :) Her kunne vi trengt litt skuer syns jeg.

Håper du har fått hvile litt i dag siden dere våkna så tidlig. Bor dere nært stranda?

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen.

Så deilig med litt regn og skyer da! Hehe..skulle ikke tro at man sier slikt men det kan bli for mye varme for meg ;)

Høres ut som en koselig morgen! Kaffe må man ha :)

Vis vedlegget 70061

•☆Tastedingsen☆•

Gratulerer til Mathea <3 den kaka ser deilig ut! Og hele dagen høres fantastisk ut! :) den veska tror jeg at jeg har sett ett eller annet sted, og det må være midt i blinken! :)

Så flink du har vært til å slanke deg da! Det virker som om du klarer å gå ned i vekt men samtidig unner deg god mat også. Flinka! :)

Så deilig med litt regn og skyer da! Hehe..skulle ikke tro at man sier slikt men det kan bli for mye varme for meg ;)

Høres ut som en koselig morgen! Kaffe må man ha :)

Ja, altså jeg er glad i sol og sommer.. men 30grader i skyggen blir for varmt ;) orker jo ikke å finne på noe heller.. syns det skulle holdt seg på 25 grader :P

Leoh har nå knekt åle-koden :D

Merkelig nok så er han den som har ligget mest på mangen, men Liana lå en mnd i forveien på å åle seg :P hehe

Nå fikk jeg lyst på kake! :D :D

Vi kom hjem sent i går og jeg var veldig sliten, pluss at jeg hadde spist dårlig siden middag og fikk skikkelig lavt blodsukker her i formiddag. Orket knapt å spise, selvom det er det som hjelper, så jeg gikk og la meg igjen og er mye bedre nå. Fått spist og :p :D
Litt skiftende vær her i dag, og vi skulle allerede vært i gang med masse klesvask, men ble litt på etterskudd nå :p
Ungene er glade for å være hjemme :D

Vis vedlegget 70061

•☆Tastedingsen☆•
Så fin kake!!! :)

Jeg tenkte jeg skulle spørre deg, jeg lurer nemlig på om H har fått uvi. Hun gråter hver gang hun tisser og tidligere idag var det bittelitt rødskjær på papiret da jeg tørka henne...blod kanskje? Vi er jo på ferie så har ikke lyst å dra på legevakta heller, for hun er jo i fin form...

Hva tror du?

Nå fikk jeg lyst på kake! :D :D

Vi kom hjem sent i går og jeg var veldig sliten, pluss at jeg hadde spist dårlig siden middag og fikk skikkelig lavt blodsukker her i formiddag. Orket knapt å spise, selvom det er det som hjelper, så jeg gikk og la meg igjen og er mye bedre nå. Fått spist og :p :D
Litt skiftende vær her i dag, og vi skulle allerede vært i gang med masse klesvask, men ble litt på etterskudd nå :p
Ungene er glade for å være hjemme :D

Godt du har fått spist og slappet av!:) så får du ta klesvasken og det når du føler for det;)

Var et herlig bilde av Eskil som kom på snappen:D

Jeg tenkte jeg skulle spørre deg, jeg lurer nemlig på om H har fått uvi. Hun gråter hver gang hun tisser og tidligere idag var det bittelitt rødskjær på papiret da jeg tørka henne...blod kanskje? Vi er jo på ferie så har ikke lyst å dra på legevakta heller, for hun er jo i fin form...

Hva tror du?
Hei! Er ikke så ofte jeg får skrevet noe her :) men alltid hyggelig å titte innom. Barn trenger ikke ha andre symptomer enn svie ved vannlating når de har uvi, så det kan nok være lurt å ta en sjekk! Veldig kjedelig om det skulle føre til nyrebekkenbetennelse på de små.. Ring legevakten i tbg og prøv p få tatt en urinprøve! Bedre føre var osv. :) ha en god ferie vidre i Tønsberg! Deilig her nå :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kom akkurat hjem fra legevakten. Var jo der forrige søndag og :'(
Wael slo hull i hodet, ikke stort men blødde en del.
De ville shave vekk en del av håret for å sy/stripse, men vi trengte ikke. Takk og lov. Fikk med rensevæske.
Nå har ungene sovnet.

Og vi har vært på eventyrfabrikken i dag med hele flokken. Slitne alle mann :-)

Grilla idag og :-) hva gjør dere? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hva tror du?
God bedring. Hadde lett dratt til legen før det evt går til nyrene :-(

Leoh har nå knekt åle-koden :D

Merkelig nok så er han den som har ligget mest på mangen, men Liana lå en mnd i forveien på å åle seg :P hehe
Så morro! !!! Da får du noe å henge fingra i hehe :-)

Back
Topp