Søndag 24 januar 2010

Bruker321nor

Glad i forumet
[:D] Prat i vei, jeg skal legge meg no tror jeg

Nå ble jeg trøtt.... Har spist sjøkreps til kvelds, mannen hadde med fra jobb. Litt luksus i hverdagen er ikke å forakte. [;)]

Mårnings! [:)]

Her var det morgen 6.45, da ville lillemann opp. Sambo stod opp med han, og så sov jeg videre til halv 8.
I dag har vi ingen planer, og godt er det! Ida kommer hjem fra overnattingsbesøk etterhvert, også kanskje det blir aketur om det ikke er for kaldt ute. Jeg har ikke sjekka gradestokken enda.
Ellers må jeg ta dag 6 i treninga mi, og i dag er jeg enda stølere enn noen gang siden jeg var på step i går i tillegg. Får vel bare lide meg gjennom det! [:)]

mårnings!

her var det morgen kl halv 7, men jeg har akkurat stått opp.jentene perler og thomas flyr rundt her med verktøykassen og ser handy manny samtidig[:D]

vi holder på og rydder i kjellerstua (tidligere kalt lagret) og da får vi sannelig kasta litt! resten går på loftet og det bør være minst mulig. gleder meg til den er ferdig!!

Lillemor har seg en trimrunde her, løper og løper rundt. Nå satte hun seg faktisk ned med lokalavisen[:D] Mannen i huset koker egg til oss.

Jeje.. her var det morgen klokken 0515..[&:] En som våknet som jeg prøvde få til å sove igjen, da nestemann våkner og klager over vondt i magen for å så spy[&o] Da var det bare å stå opp med alle sammen[:)]
Sier som Lucky.. takk for tv og disney!!![8D][:D]

Nå er det lunsj så kanskje vi skal ut og prøve slalomskiene til mini før det er middage hos svigers. Litt uvant ennå med 5 stk ut døren[8D] hehe...[:D]

Her våkna frøkna 08.00 og lå i senga vår til 09.00 før hun sto opp med bestemor. [:)] Så jeg sov til 11.00! Deilig når jeg sover så dårlig om natta...

I dag skal Hannah og bestemor på Disney on ice i Spektrum. Hun gleder seg veldig! Det var veldig suksess i fjor så det blir nok enda bedre i år. Jeg og mannen skal ut å spise litt mens de er der. Nice søndag. [:)]

Så koselig McBaby! [:)] nyt deres siste søndag som 1-barnsforeldre! [;)][:)]

da er søskenbarnet henta og vi er bare 2 barnsforeldre, merker det er godt[;)] er litt styr, men de har det moro. men merker mer og mer at det skal bli greit med ei stue til, de er jo over alt hele tiden. vi har fått gjort mye der i helga, blir nok ikke mange ukene før vi kan dra på ikea å kjøpe møbler[:D][:D]

nå er jeg nydusja og venter på lerkevej[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

da er søskenbarnet henta og vi er bare 2 barnsforeldre, merker det er godt[;)] er litt styr, men de har det moro. men merker mer og mer at det skal bli greit med ei stue til, de er jo over alt hele tiden. vi har fått gjort mye der i helga, blir nok ikke mange ukene før vi kan dra på ikea å kjøpe møbler[:D][:D]

nå er jeg nydusja og venter på lerkevej[:D]

Digger Lææærkevææææj her i heimen også!
Men Tomas er på dømming, så vi tar det opp og ser det når han kommer hjem.

Hannah ligger å sover med sin lysende, snurrende Tingelingsak fra Disney on ice i hånda. [:D] Den ble veldig høyt verdsatt, forestillingen også da...[;)]

Og jeg føder ikke... helvete...[>:]

Da er vi hjemme igjen fra vennebesøk[:)] Dro dit tidlig i går, og tok med oss de på slalomkjøring. N er blitt skikkelig flink altså[:)][:)] Kjempe imponert jeg. Kjører skikkelig fort og alt. Da vi kom hjem til vennene våre og spiste middag klaget N over vondt i magen og plutselig spøy han utover hele meg og seg selv[X(][&o] Og slik forsatte det. Tror han spydde fem ganger før han gikk over til driting[&o][X(] Bedre nå og har holdt på mat nå på slutten av dagen. Men vi fikk koset oss masse med vennene våre mellom spytørking i går kveld vi[:)][:)]

I ettermiddag har vi vært på middag hos svigers og det var kos som alltid. Svogerfar maser stadig på når det kommer en arving da[:D]

Jeg driver nå og pakker til jobbtur. Drar til Sjusjøen i morgen tidlig og blir borte til onsdag. Vi drar fire voksne og to barn så det blir nok bra. Og GODE penger inn på konto i etterkant ja!!!!

Så da krysser vi fingre for at jeg og gubben ikke er smittet av N!!!!

Og McBaby: når jeg sjekker innom dere onsdag når jeg er hjemme fra tur ER DU TOBARNSMAMMA!!![:)][:)]

Natta alle sammen[:)][:)]

Back
Topp