Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Jeg og storebror stod opp halv sju. Elise sov til 7:30!! Må være rekord! I tillegg har hun sovet hele natta![]()
![]()
Nå spiser vi frokost å sølvet forran barnetv! Idag skal vi ut på tur med to andre barnefamilier2 plussgrader idag, så blir nok en litt våt opplevelse.. Har kommet sykt mye snø her de siste. Elise er ikke no særlig glad i snø. Kaldt og fælt, og vanskelig å bevege seg! Gleder meg til vååår
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Nei, bilder o.l har jeg fortsatt, for de ligger i telefonens standardprogrammer. Alt jeg har lasta ned og innført er borte..Kjiiiipt!! Derfor må du legge meg til på snapchat igjen, C!!God ettermiddag
Vi sov godt alle sammen, og Simone våkna til vanlig tid kl sju. Hun dro på besøk til Tanta si klokka halv ni, og blir der i hele dag. De hadde visst ikke sett hun på en stund og ville låneVi voksne har ikke gjort noe annet enn å baske litt klær, og til middag skal vi kose oss med biff (jeg er ikke så overbegeistra for det, men sambo har drømt om det lenge) og bakt potet.
Håper dere får det fint i bursdagsselskap Vigdis88
Flaksimummy: Må kose dere ute på turGleder meg til våren jeg også!
Men her er det egentlig vår i dag når jeg tenker meg om. 11 grader.
Lilla-87: Nå synst jeg synd på deg! Det høres kjipt ut å miste alt på tlf...bilder og videoer hadde du overført til pc eller? kose dere på badeland!

God morgen jenter
Vi e akkurat stått oppska snart lag oss frokost, men no e det avslapping og barnetv på tv
I dag ska vi tell søster på bursdagskake og kaffe
Utn om det så bi det bære kosedag <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
God morgen til dere!
Jenny våkna 07.12 og sov hele natta, så da gikk det greit å stå opp for mamsen.Nå sover hun ute i vogna og hviler seg før vi skal på badeland.
Jeg har altså oppgradert telefonen og DET er ikke noe jeg har lyst å gjøre flere ganger. Har mistet alle kontakter, apper og programvare, så nå må jeg legge inn alt på nytt. Ææsj!!
Håper dere får en fin dag, damer!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God ettermiddag
Vi sov godt alle sammen, og Simone våkna til vanlig tid kl sju. Hun dro på besøk til Tanta si klokka halv ni, og blir der i hele dag. De hadde visst ikke sett hun på en stund og ville låneVi voksne har ikke gjort noe annet enn å baske litt klær, og til middag skal vi kose oss med biff (jeg er ikke så overbegeistra for det, men sambo har drømt om det lenge) og bakt potet.
Håper dere får det fint i bursdagsselskap Vigdis88
Flaksimummy: Må kose dere ute på turGleder meg til våren jeg også!
Men her er det egentlig vår i dag når jeg tenker meg om. 11 grader.
Lilla-87: Nå synst jeg synd på deg! Det høres kjipt ut å miste alt på tlf...bilder og videoer hadde du overført til pc eller? kose dere på badeland!
God dagen
Her våkna Emira kl 7:30 og hørte Liana litt etter det, men Liana (!!) sovna igjen og ble vekket kl 9hehe.. er mildt her også idag, men blåser masse og regner (i tillegg til at det har kommet masse snø i det siste).. så vi er inne idag
skal straks steke rundstykker som står til etterheving
Har tatt masse bilder idag
Vis vedlegget 49135
Liana prøver å gi meg en nuss
Vis vedlegget 49137
Vis vedlegget 49138
Vis vedlegget 49139
Vis vedlegget 49140
Vis vedlegget 49141
Litt yoghurt-koshahah..
Vis vedlegget 49142
Vis vedlegget 49143
For et herlig 3kløver du har<3<3<3<3
Her har det vært veldig mildt idag. +grader, regn og snø som smelter. Smeltinga skal pågå resten av uka ifølge stormHar ikke så veldig lyst på isbane igjen, ikke mye gøy!
I morgen er det endelig bhge og skole igjenEr så deilig og ha friske barn
Var på legevakta i går med Nelly, virka som hu fikk et anfall på en eller annen måte. Nelly satt og perla og jeg strikka ved spisebordet. Hu sa hu var tørst, gikk bort til stuebordet for og ta seg litt og drikke, men hu kom tilbake uten at hu drakk noe og satt seg på stolen igjen. Hu hosta og plutselig gikk øynene bakover i hodet på henne og var kun det hvite man så. prøvde i flere sekunder og komme i kontakt med henne, men det gikk ikke.
Brått kasta hu opp, men hu svelga det igjen og kom til seg selv, men hu virka desorientert og svimmel. Hu gikk rett bort til sofaen, var likbleik og hadde ikke farge i leppene engangs, så sambo fikk i henne en liten slurk saft. Så sovna hu innen det var gått 30 sekund og hu var tydelig dårlig.
Jeg ringte ned på legevakten og hørte hva vi evt skulle gjøre og hva det kunne vært. De spurte om vi kunne få kontakt med N og om vi kunne vekke henne igjen. Og om de skulle sende ambulanse.
Vi dro ned på legevakten, men de kunne ikke si hva det var. Fikk tatt crp, men var ingenting. Om det skjedde igjen måtte vi komme inn igjen og da blei det undersøkelse på sykehus mht epilepsi. Æsj, må si jeg synes det var veldig ekkelt og ikke kunne få kontakt med henne
Idag har mannen og barna vært ute og lekt og jeg har måka inngangstaket fri for snø.
Formen min er ikke bra. Så veldig spent på hva legen kommer til og si på tirsdag,
I morgen skal vi til strømmen barnelegesenter med Emmeth, spent på om han slår ut på noen tester nå!
Nå er Emmeth lagt og jentene skal straks også opp og sove søtt
Blir bare sofakos, et bad og eller tv-titting på meg resten av kvelden
Ha en fin kveld alle snupper
Oj for noe skumle greierdu må jo ha blitt skikkelig redd!
du tror ikke hun kan ha satt noe i halsen akkurat da, da?? Det høres veldig ut som åssen samboer beskrivde kveldinga som Emira hadde en gang.. da var hun syk, og klarte å sette most mat i halsen på en eller annen måte! Hun ble plutselig tom i blikket, helt bleik og blå rundt munn, null reaksjon og pusta ikke..han fikk ikke noe kontakt med hun
han tok hun opp og banket i ryggen, da kastet hun opp litt og kom til seg selv etter det.. Håper dere slipper å oppleve dette igjen! Uansett hva som var grunnen
![]()
Fysj, så ekkelt
Bra mannen din skjønte hu hadde satt noe i halsenEtt sekund er alt som skal til. fysj a meg.
Nelly satt og perla og jeg satt og strikka på stolen ved siden av henne, så hadde hu under oppsyn og hu hadde ikke noe i munnen. Ikke alle får kramper under epilepsi annfall, men personen blir fraværende på en måte om jeg kan forklare det sånn! Uansett skal jeg gi beskjed til bhgen og, så de er klar over det. Håper på at det kun var ett èngangstilfelle, men kan jo ikke vite hva det var.
Oida!Her har det vært veldig mildt idag. +grader, regn og snø som smelter. Smeltinga skal pågå resten av uka ifølge stormHar ikke så veldig lyst på isbane igjen, ikke mye gøy!
I morgen er det endelig bhge og skole igjenEr så deilig og ha friske barn
Var på legevakta i går med Nelly, virka som hu fikk et anfall på en eller annen måte. Nelly satt og perla og jeg strikka ved spisebordet. Hu sa hu var tørst, gikk bort til stuebordet for og ta seg litt og drikke, men hu kom tilbake uten at hu drakk noe og satt seg på stolen igjen. Hu hosta og plutselig gikk øynene bakover i hodet på henne og var kun det hvite man så. prøvde i flere sekunder og komme i kontakt med henne, men det gikk ikke.
Brått kasta hu opp, men hu svelga det igjen og kom til seg selv, men hu virka desorientert og svimmel. Hu gikk rett bort til sofaen, var likbleik og hadde ikke farge i leppene engangs, så sambo fikk i henne en liten slurk saft. Så sovna hu innen det var gått 30 sekund og hu var tydelig dårlig.
Jeg ringte ned på legevakten og hørte hva vi evt skulle gjøre og hva det kunne vært. De spurte om vi kunne få kontakt med N og om vi kunne vekke henne igjen. Og om de skulle sende ambulanse.
Vi dro ned på legevakten, men de kunne ikke si hva det var. Fikk tatt crp, men var ingenting. Om det skjedde igjen måtte vi komme inn igjen og da blei det undersøkelse på sykehus mht epilepsi. Æsj, må si jeg synes det var veldig ekkelt og ikke kunne få kontakt med henne
Idag har mannen og barna vært ute og lekt og jeg har måka inngangstaket fri for snø.
Formen min er ikke bra. Så veldig spent på hva legen kommer til og si på tirsdag,
I morgen skal vi til strømmen barnelegesenter med Emmeth, spent på om han slår ut på noen tester nå!
Nå er Emmeth lagt og jentene skal straks også opp og sove søtt
Blir bare sofakos, et bad og eller tv-titting på meg resten av kvelden
Ha en fin kveld alle snupper