Søndag 18. juni

God morgen damer[emoji4]
Hvilke planer har dere i dag?
Håper dere får en fin dag.

God morgen ✨
I dag reiser vi hjem fra fjellet, og hjemme er det meldt full sommer og 28 grader, så håper på litt hage- og terrasseliv i ettermiddag og kveld :)

Du da?

God søndag!

Her blir det bursdagsselskap for samboer :)

God morgen [emoji92]
I dag reiser vi hjem fra fjellet, og hjemme er det meldt full sommer og 28 grader, så håper på litt hage- og terrasseliv i ettermiddag og kveld :)

Du da?

God søndag!

Å, så herlig[emoji4] Her har vi ikke sett noe til sommeren enda.
Blir bare en rolig dag frem til vi skal i et familieselskap senere i dag. Morgenkvalmen tok meg så til de grader i dag, fortsatt litt i sjokk over hvor mye et lite frø kan gjøre med meg[emoji1]

Å, så herlig[emoji4] Her har vi ikke sett noe til sommeren enda.
Blir bare en rolig dag frem til vi skal i et familieselskap senere i dag. Morgenkvalmen tok meg så til de grader i dag, fortsatt litt i sjokk over hvor mye et lite frø kan gjøre med meg[emoji1]

Håper du får kontroll på den før dere skal ut da! Ikke noe særlig å være helt grønn i fjeset på selslap....

Her regner det og er alene hjemme...så blir rydde/vaske dag[emoji4] merkelig nok elsker jeg å ha hele ryddedager [emoji23][emoji85]

Har puslet med litt husarbeid både ute og inne og nå skal vi snart til mamma på middag :)

Her bare slafer vi i dag[emoji4] godt for både liten og stor[emoji2]

Frøkna på 3år har besøk av to venner fra bhg, så må vel nesten bake litt da [emoji4] elsker sånne dager der barnelatter fyller huset! Så får heller huset se ut som det gjør etterpå [emoji23]

Her har vi eennnndellliiig ferie, og nå ligger jeg på sofaen mens mannen min lager middag til meg :) Føler meg litt fyllesyk i dag, og klarte så vidt å få i meg noe frokost. Godt tegn ;)

Back
Topp