Søndag 16. november

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo alle sammen :D
Min tur til å stå opp i dag, og det kjennes på humøret at det ble litt lite søvn.. Sent i seng etter senvakt.
Men gutta har sett endel barne-tv og leker nå oppe på rommet. Så det er vel bare et tidsspørsmål før mannen våkner!
Vi har endel å ordne før bursdagsfeiring i dag. Litt rydding, kakefiksing og diverse!
Men det blir koselig med besøk av familien.
Håper alle får en finfin søndag!
 
Kos dere med bursdagsfeiring :)

Hermine har sovet veldig godt tross dårlig form, men var sååå hes og sår kl 06 og da begynte hun å hoste. Etter 30 min med hoste sto mannen opp med henne så hun ikke skulle brekke seg i senga. Da ga heldigvis hosten seg.

Sto opp kl 09 til tente lys, julemusikk og nytrukket jule-te :rolleyes: Mannen gleder seg også til advent, han ville henge opp julelys idag :p

Vi skal på Polaria, arktisk akvarium idag og se på seler og så skal vi spise pinnekjøtt hos mommo :)
 
Kos dere med bursdagsfeiring :)

Hermine har sovet veldig godt tross dårlig form, men var sååå hes og sår kl 06 og da begynte hun å hoste. Etter 30 min med hoste sto mannen opp med henne så hun ikke skulle brekke seg i senga. Da ga heldigvis hosten seg.

Sto opp kl 09 til tente lys, julemusikk og nytrukket jule-te :rolleyes: Mannen gleder seg også til advent, han ville henge opp julelys idag :p

Vi skal på Polaria, arktisk akvarium idag og se på seler og så skal vi spise pinnekjøtt hos mommo :)
Takk! :D
Høres ut som en super dag!
Håper formen hennes blir bedre da...
Den fudge-greia jeg lager blir farlig god :p
 
FruH: Kos dere med bursdag idag. Legg deg tidlig idag, hjelper meg ofte :-D

Marian87: kos dere på akvarium :) godt hun slapp å spy :)
Jul er såååå koselig ♡
 
Vi har hatt en god natt. Ungene våknet 7, så vi koste oss i senga litt :)
Wael og jeg skal på kino å se på Karsten og Petra.
Mina er for urolig, så hun får dessverre vente litt med å være med på kino :p
Hun skal sove snart, så mannen blir hjemme med hun :) :)

Ha en flott dag. Filmen starter 13, så vi reiser snart :-D :-D
 
Takk! :D
Høres ut som en super dag!
Håper formen hennes blir bedre da...
Den fudge-greia jeg lager blir farlig god :p
Formen er god den, bare veldig hostete og hes!

Vi kosa oss på Polaria, nå er hun ikke redd hverken sel eller folk lengre så hun løp og løp og løp. Måtte bære henne gråtende for å få henne med ut igjen :p

Den er ikke klissete den fugden? Jeg får aldri riktig konsistens på slikt :p
 
Formen er god den, bare veldig hostete og hes!

Vi kosa oss på Polaria, nå er hun ikke redd hverken sel eller folk lengre så hun løp og løp og løp. Måtte bære henne gråtende for å få henne med ut igjen :p

Den er ikke klissete den fugden? Jeg får aldri riktig konsistens på slikt :p
Jeg kokte den veldig lenge, men den blir fort klissete i romtemp. Lettere med sukker synes jeg :)
 
Jeg kokte den veldig lenge, men den blir fort klissete i romtemp. Lettere med sukker synes jeg :)
Ja, jeg har prøvd flere ganger men den blir liksom alltid så klissete...i år tror jeg at jeg rett og slett blir å kjøpe snop. Det er godt med hjemmelaget, og koselig å lage men det blir sjeldent spist noe særlig av i jula :confused:

Hvilken søtning brukte du?
 
Ja, jeg har prøvd flere ganger men den blir liksom alltid så klissete...i år tror jeg at jeg rett og slett blir å kjøpe snop. Det er godt med hjemmelaget, og koselig å lage men det blir sjeldent spist noe særlig av i jula :confused:

Hvilken søtning brukte du?
Sukrinmelis :D
Det var en god variant med nøtter og sjokolade da.
Selvom jeg hjalp mannen med å spise opp smågodtet etter feiringen :eek:

Kaka ble kjempeflott den :D Du er dyktig! :)

Stilig sykkel! :D Bra dere ikke har fått så mye snø enda så han får prøvd den ;)

Ja han ble veldig glad! Vi må nok få testet den før snøen kommer ja :D
 
Vi kosa oss masse på Polaria idag, Hermine så på seler og så på seler :) Sist vi var der (med Tea og Eskil) var hun redd dem (selene altså) :p Men denne gangen var hun helt i hundre og løp og løp. Rakk ikke å ta noen bilder for hun hadde sånn fart :p

Etterpå ble det pinnekjøttmiddag hos mommo. YUMMY!!! :rolleyes: Nå er jeg enda dypere i julestemningen og vurdere å bare pynte til advent med en gang :p

Snuppa er akkurat i seng og sover ikke enda, jeg er så mett fra middagen at jeg er nærmere uvel. Ble både dessert OG kaker og kaffe etterpå :eek: :D
 
Sukrinmelis :D
Det var en god variant med nøtter og sjokolade da.
Selvom jeg hjalp mannen med å spise opp smågodtet etter feiringen :eek:



Ja han ble veldig glad! Vi må nok få testet den før snøen kommer ja :D
Haha, ja, man må hjelpe til med sånt så han ikke får overdose :p ;)
 
Vi kosa oss masse på Polaria idag, Hermine så på seler og så på seler :) Sist vi var der (med Tea og Eskil) var hun redd dem (selene altså) :p Men denne gangen var hun helt i hundre og løp og løp. Rakk ikke å ta noen bilder for hun hadde sånn fart :p

Etterpå ble det pinnekjøttmiddag hos mommo. YUMMY!!! :rolleyes: Nå er jeg enda dypere i julestemningen og vurdere å bare pynte til advent med en gang :p

Snuppa er akkurat i seng og sover ikke enda, jeg er så mett fra middagen at jeg er nærmere uvel. Ble både dessert OG kaker og kaffe etterpå :eek: :D
HAha. Stappemett her og :eek:
Så fint at hun koste seg :D :D :D
 
Kos dere med bursdagsfeiring :)

Hermine har sovet veldig godt tross dårlig form, men var sååå hes og sår kl 06 og da begynte hun å hoste. Etter 30 min med hoste sto mannen opp med henne så hun ikke skulle brekke seg i senga. Da ga heldigvis hosten seg.

Sto opp kl 09 til tente lys, julemusikk og nytrukket jule-te :rolleyes: Mannen gleder seg også til advent, han ville henge opp julelys idag :p

Vi skal på Polaria, arktisk akvarium idag og se på seler og så skal vi spise pinnekjøtt hos mommo :)

Stakkars lite, lei meg for og høre hu er så dårlig igjen:( :( Bra hu ikke kastet opp, men fysj for en hoste:(
Emmeth og er sterkt plaget om dagen og bjeffehosten er tilbake, er ikke falsk krupp, men pga atsmaen og masse slim. Så han jobber mye med pusten. Han er bhgen idag, men henter han i en 12 tia, så blir dagen kort. Heldigvis ikke mer en 37.5 i temp, så ikke feber hos han:) God bedring til hermine-mor<3
Tenker det var stor stas og se selene:D
Så koselig med full julestemining:)<3 Gleeeder meg sånn til og pynte til jul, utelysene har vi allerede hengt opp;) Vi har ikke snø her, så helt svart fra kl er 4 her, så da kommer litt lys godt med når vi bor helt opp til skogen:)
 
Vi har hatt en god natt. Ungene våknet 7, så vi koste oss i senga litt :)
Wael og jeg skal på kino å se på Karsten og Petra.
Mina er for urolig, så hun får dessverre vente litt med å være med på kino :p
Hun skal sove snart, så mannen blir hjemme med hun :) :)

Ha en flott dag. Filmen starter 13, så vi reiser snart :-D :-D

Så stas med kinotur, skal se den filmen vi og;) Blir nok til hælja;) Emmeth er ikke helt i slaget og uansett litt for liten, så han blir og hjemme med pappaen sin:):)

Var filmen bra?:)
 
Back
Topp