Søndag 14.Nov

~Cissi~

Forumet er livet
God morgen jenter!![:)]

Ønsker dere en fiiin dag!![:)]

God morgen til deg og Cissi! [:D]

Her er vi oppe alle fire, sambo var den som våkna først i dag, så her i huset skulle ikke faren få sove ut på farsdag, hehe. Jeg skal i gang og bake farsdagskake nå, gadd ikke det i går kveld etter jobb.
Blir kaffeslabberas med dem oppe etterhvert i dag, det blir koselig! [:)] Sambo skal ut og sykle mens Tobias sover, vi skal spise julepølse til middag, håper å få skvisa inn et besøk hos min pappa, og i kveld skal jeg på Zumba! [:)] Det var dagen vår i en oppsummering, hehe.

Ha en fin søndag store og små! [:)]

goooooooooooood søndag til alle mann[:)][:)]

En god natt endelig her i huset. N har våknet mye og vært redd etter flytting og det resulterer i en sliten mamma. Men en liten premie for å sove om natten, og ikke rope på mamma for alt og ingenting, fungerte supert. Gutten sier selv hn har sovet godt, ikke vært redd osv. Sov fra ca halv ni i går han til ti på åtte i morges. Og våknet i strålende humør[:)][:)] Jeg la meg vel rundt tolv og sto opp nå og er ganske uthvilt.

Jeg stikker på trening straks. Må få meg med søndagens BodyPump. Vurderte spinning i dag og, men utsatte det til i morgen tidlig. Jeg har jo min siste fridag før jobbingen starter igjen i morgen, så den må utnyttes.

I totiden kommer svigers på besøk. De har vært i leiligheten i Spania så de har ikkke vært på besøk etter vi flyttet inn. De har visst med bursdagsgave til Nicholas også.

Ellers har vi vel ikke noe mer planer. Jo kanskje se over gamle leil engang til før overlevering av nøkler osv  i morgen. Ja, det var i grunn litt lurt!!

Endelig en FRIDAG!!
Jobba over 60 timer denne uka, og blir vel ca det samme neste uke.
Takk og pris for halv skatt i desember [:)]

I dag skal Tomas få lov å dra å kjøpe denne:

Passer perfekt!!!! på kjøkkenet vårt!

Er det åpent i butikker i dag? *øyner muligheten for litt shopping*

ORIGINAL: Looney

Er det åpent i butikker i dag? *øyner muligheten for litt shopping*

hehe, nope
skal kjøpe den brukt.
Den har gått ut av sortimentet til ikea..
Og ikke nok med det, den er på fuckings HAMAR!
haha..
God tur!

Jepp, jepp... klokken seks hyler mini og vekker hele huet pottesur for at han ikke får stå opp. Jeg NEKTER at gutten på 4 år skal stå opp så tidlig. Skjønner han ikke snart at han skal nyte morgenen???[8|][X(] Jaja.. jentene maste tidlig om å gi presang til faren, men skjønte at det var lurt å gi ham litt tid om morgenen[8D][:D][:D] Så har vi vært i bursdagsbesøk i dag og forbrent litt energi, og stort inntak av sukker[:D][:D][:D] Middag hos svigers senere i dag[:D]

Et kort besøk av svigers endte med at de ble til middag, men koselig det da. Jeg disket opp kyllingwok til alle mann jeg. Fått hengt opp masse på veggene her i huset i dag, så snart skal dere få se bilder av nye huset vårt. Orker bare ikke ta frem kameraet i kveld.

Jeg har trent en kjempe god økt tidligere i dag, og det føles godt nå. I morgen skal jeg på spinning på morgenkvisten tenkte jeg. Har visst meldt meg på slik en slkonkurranse frem til jul, og du kan trygt si jeg har noen treningstimer igjen ja[:D] Fullfører jeg den høygravid kan jeg være fornøyd. Men det var det å få tid til det da. HAdde vært mye enklere å fullføre det dersom jeg ikke jobbet over 100%.

Skal sette opp flere fridager til meg selv før jul nå også kjenner jeg. Har masse + tid jeg gjerne vil blit kvitt før jeg går ut i permisjon nemlig.

Back
Topp