Søndag 13. april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Virkelig?
Ingen tråd for i dag? :D
Er det mye besøk og finvær som er greia eller?
Her er det en kombinasjon av fortsatt ganske dårlig Lillebror og at T og jeg har vært borte på kaffeselskap.
Nå er det straks leggetid på begge her. T sovnet sent på overnatting og Lillebror er som sagt ikke i form og har sovet lite og dårlig på dagen i dag. Han holder fortsatt på særdeles lite mat og kastet opp igjen i dag. Ellers er magen helt ute og kjøre :(

Ånei,og jeg som håpet han var på bedringens vei :(
Stakkars da.... Men,er virkelig omgangssyken sånn som kommer å går?
Kanskje han har spist noe eller? God bedring.
Hvordan er feberen?

Vi har vært å spist kinamat og kost oss med svoger på besøk.
Nå bader ungene i balja,og skal legge seg om en times tid :)

Sent from my iPad using BV Forum

Virkelig?
Her er det en kombinasjon av fortsatt ganske dårlig Lillebror og at T og jeg har vært borte på kaffeselskap.
Nå er det straks leggetid på begge her. T sovnet sent på overnatting og Lillebror er som sagt ikke i form og har sovet lite og dårlig på dagen i dag. Han holder fortsatt på særdeles lite mat og kastet opp igjen i dag. Ellers er magen helt ute og kjøre :(
Så leit at minsten ikke er i form. Håper han ikke kaster opp noe mer, får sovet godt i natt og kommer seg fort igjen. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei på dere!
Hverken finvær eller besøk her hos oss, men i dag jaga jeg mann og barn ut av hus i noen timer, og mens de dro bort på besøk, fikk jeg skrevet ferdig og levert oppgave. :)
Skravla gikk i ett på vesla når hun kom hjem. De hadde vært hos en kompis av mannen, som har ei datter født i november 2012. Stas å møte ei ny venninne tydeligvis!:) Slitsomt var det visst også, for etter litt varmmat og et bad, slukna hun med en gang kl.18.35.

Nå skal det bli biffsnadder og rødvin på meg! Åååhåhåhå.:)

Ånei,og jeg som håpet han var på bedringens vei :(
Stakkars da.... Men,er virkelig omgangssyken sånn som kommer å går?
Kanskje han har spist noe eller? God bedring.
Hvordan er feberen?

Vi har vært å spist kinamat og kost oss med svoger på besøk.
Nå bader ungene i balja,og skal legge seg om en times tid :)

Sent from my iPad using BV Forum

Syken har jo ikke kommet og gått, han har vært konstant syk siden natt til fredag. Desverre.
Vi har ikke målt han i dag, men han har ikke virket særlig varm. Men utrolig utilpass og sliten av å ikke få i seg noe særlig med næring.
Så godt med kinamat da. T fikk restene våre fra i går da han ikke var hjemme, og han ble veldig glad :D

Så leit at minsten ikke er i form. Håper han ikke kaster opp noe mer, får sovet godt i natt og kommer seg fort igjen. :(

Hei på dere!
Hverken finvær eller besøk her hos oss, men i dag jaga jeg mann og barn ut av hus i noen timer, og mens de dro bort på besøk, fikk jeg skrevet ferdig og levert oppgave. :)
Skravla gikk i ett på vesla når hun kom hjem. De hadde vært hos en kompis av mannen, som har ei datter født i november 2012. Stas å møte ei ny venninne tydeligvis!:) Slitsomt var det visst også, for etter litt varmmat og et bad, slukna hun med en gang kl.18.35.

Takk for det. Håper også han ikke kaster opp noe mer. Håper forsåvidt også at magen hans blir bra, for det lille han får i seg går jo tvert i gjennom ham.
Han har sovnet nå, håper han sover av seg litt sykdom.
Det spøker litt med hytteplanene våre, da vi hadde tenkt til å reise opp på tirsdag. Men vi vil helst at han er helt i form igjen før vi drar slik at vi vet han får i seg mat og slikt først.
Så bra du fikk levert oppgave!
Og så hyggelig for J å møte en jevngammel jente :D
Kos deg max med vinen!

Fru H: uff stakkars lille gutt :( kan ta tid det der desverre :( Høres veldig likt ut som det Emira hadde første gang med spysjuke!

Lennypenny: herlig med kinamat :D kan tenke meg at ting er så mye enklere for deg nå for tiden :D

Lilla-87: hehe lur du som jager dem ut av hus:D sikkert kjempe moro for Jenny å få en ny venn;)

Helllååooo :)

Ikke lenge siden tråden ble til her idag nei:eek: jeg sto opp med jentene kl 7:45, og sambo og Leoh kom like etter;) Liana våkna først rundt 4:30 og begynte å gråte med engang hun våkna, så tror hun hadde drømt noe! For virket ikke som om hun hadde smerter, men at hun var litt redd:( ..og roet seg ikke så veldig med meg, så sambo kom og trøstet hun, siden hun spurte etter han:P han fikk roet henne og hun sovnet:)

jeg badet de etter frokost, så har de lekt, sett på film, og vært med på (eller forstyrre:P ) å lage sjokoladekake:) jeg tok med Liana og Emira hjem til mamma og dem, så spiste vi middag der! Liana ville ikke sove idag, men fikk jo slappet av og vært i ro en stund før hun ville opp igjen..da hørte vi hun ropte "HEI-HEI" flere ganger :P

Nå sover de to eldste, og jeg har laget meg en mocha og har rester av burn fra igår :P

Herlig dag Anita! :D

Jeg sitter helt oppslukt på HTH sine sider og tegner og planlegger kjøkken...
Vi har så lyst til å få flere skuffer og benkeplass samt toppskap over overskapene for å få skap helt opp til taket.
Det er utrolig deilig å se 3D-bilder av hvordan det blir i tegneprogrammet deres.
Det hadde vært så godt å få gjort!

Hallo :)
Travel dag med mye besøk her!!!

Vi hadde stor påskefrokost hele gjengen i morges, her hos oss, og så dro vi på utflukt til en nydelig turplass ved sjøen. Broren min og samboeren hans møtte oss der. Det ble pølser, kaffe, appelsin og sjokkis på svabergene i sola :D Hermine lekte og kasta stein i havet, spiste 1.5 grillpølse og duppa ikke før kl 13.30!

Så lekte snuppa ute da vi kom hjem også, fikk gåbilen sin med ut i gata og DET var stor stas :) Hun kom inn pottesur kl 17.15, og spiste 1/2 sommerkotelett med grønnsaker til middag. Man blir sulten av lek ute ;) Hele familien var her til middag og påfølgende kaffe, i tillegg kom ei venninne av meg og kjæresten innom til kaffe. De bor i Oslo og reiste forbi byen her idag, så da ble vi enda flere :)

...mannen gikk for å legge Hermine kl 19.15 og nå, 1.5 time seinere har jeg ikke sett han så han må ha sovna han også etter en aktiv dag i sola :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hallo :)
Travel dag med mye besøk her!!!

Vi hadde stor påskefrokost hele gjengen i morges, her hos oss, og så dro vi på utflukt til en nydelig turplass ved sjøen. Broren min og samboeren hans møtte oss der. Det ble pølser, kaffe, appelsin og sjokkis på svabergene i sola :D Hermine lekte og kasta stein i havet, spiste 1.5 grillpølse og duppa ikke før kl 13.30!

Så lekte snuppa ute da vi kom hjem også, fikk gåbilen sin med ut i gata og DET var stor stas :) Hun kom inn pottesur kl 17.15, og spiste 1/2 sommerkotelett med grønnsaker til middag. Man blir sulten av lek ute ;) Hele familien var her til middag og påfølgende kaffe, i tillegg kom ei venninne av meg og kjæresten innom til kaffe. De bor i Oslo og reiste forbi byen her idag, så da ble vi enda flere :)

...mannen gikk for å legge Hermine kl 19.15 og nå, 1.5 time seinere har jeg ikke sett han så han må ha sovna han også etter en aktiv dag i sola :p

OI, for en aktiv og fin dag! :D :D
Gleder meg til å tilbringe litt av ferietiden ute når Lillebror blir bedre!

Virkelig?
Ånei, er han blitt dårligere igjen :(
Håper det gir seg snart! Ellers må dere kanskje prøve sånn Gum-powder? Som stopper oppkast og diaré og tilfører salter, så han ikke blir dehydrert?! God bedring iallfall!

Kaka ble suksess? :)

OI, for en aktiv og fin dag! :D :D
Gleder meg til å tilbringe litt av ferietiden ute når Lillebror blir bedre!
Ja, jeg er dødssliten kjenner jeg :p Men deilig da! Resten av påska blir jo kjemperolig, så da går det an ;)

Hei på dere!

Grattis med innlevert oppgave :) Påskeferie nå?

Kos deg med biff og vin!

Grattis med innlevert oppgave :) Påskeferie nå?

Kos deg med biff og vin!

Takk for det!:) Tror ikke den ble noe bra da, men nå kjenner jeg at jeg driter oppi akkurat det, for nå er det ferie ja!!!:D

Ånei, er han blitt dårligere igjen :(
Håper det gir seg snart! Ellers må dere kanskje prøve sånn Gum-powder? Som stopper oppkast og diaré og tilfører salter, så han ikke blir dehydrert?! God bedring iallfall!

Kaka ble suksess? :)

Han drikker bra heldigvis, og litt klarer vel kroppen å nyttiggjøre seg selvom det virker som at alt renner gjennom?
Han var ganske fin i går, men fortsatt feber og ekle bleier. Som tok seg opp i dag og nok en gang oppkast.
Han kastet opp etter at jeg ammet han. Det spørs om han er så sulten at han spiste/drakk litt fort. Og så har jeg et sår på ene siden som resulterte i at han fikk i seg endel blod som kom opp igjen da han kastet opp. Det så jo helt forferdelig ut, men det var altså bare fra meg :/

Herlig dag Anita! :D

Jeg sitter helt oppslukt på HTH sine sider og tegner og planlegger kjøkken...
Vi har så lyst til å få flere skuffer og benkeplass samt toppskap over overskapene for å få skap helt opp til taket.
Det er utrolig deilig å se 3D-bilder av hvordan det blir i tegneprogrammet deres.
Det hadde vært så godt å få gjort!

Så spennede :D vi har planer om å småpusse opp på kjøkkenet til sommeren.. male skapene/skuffene fra trehvitt til hvit, bytte håndtak på alt, og har lyst til å både bytte og forlenge benkeplate :) kansje jeg skulle gått inn der å prøvd meg også? :D

Så spennede :D vi har planer om å småpusse opp på kjøkkenet til sommeren.. male skapene/skuffene fra trehvitt til hvit, bytte håndtak på alt, og har lyst til å både bytte og forlenge benkeplate :) kansje jeg skulle gått inn der å prøvd meg også? :D
Vi har HTH- kjøkken fra før, derfor endte jeg opp på den nettsiden :p
Skulle gjerne handlet på IKEA, men da må vi bytte alle frontene for å få det likt...

Vi har HTH- kjøkken fra før, derfor endte jeg opp på den nettsiden :p
Skulle gjerne handlet på IKEA, men da må vi bytte alle frontene for å få det likt...

Ja skjønner :) da blir det dyrere om man skal bytte alle frontene også!

Ja skjønner :) da blir det dyrere om man skal bytte alle frontene også!
Tror det ble 13.000 ca slik vi ville ha det. Det er rimeligere enn helt nytt kjøkken hvertfall. Men så må vi ha nytt kjøleskap og lukke en dødåpning :-p
Blir fort dyrt. Men vi får igjen endel på skatten, så vi får se!

Surfer mobilt!

Back
Topp