Søndag 12. Januar

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
God morgen jente :-)

Eg å Fie sto opp kl 06.30 i dag :-) vi ha spist frokost, så no ser Fie på drømmehagen, mens eg sett i sofaen å drekk en red bull! Nåkka trøtt!!

I dag ska vi ta oss en tur te mamma på besøk :-)

Ellers så har vi ikje nå plan :-)

Her sett ho å spis litt rosiner :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1389510157622.jpg
    1389510157622.jpg
    40,9 KB · Visninger: 24
Tidlig men koselig morgen høres det ut som :)
Kos dere på besøk!
Vi sov til 8.30 i dag!
Jeg skal på jobb om et par timer og skal på skitur. Håper mannen vil hjelpe meg med å smøre skiene før jeg må dra!!

Søte Fie :) må kose dere på besøk i dag! :)

Fru H: må kose deg på jobb og skitur :)

Simone sov til 07.15. Jeg til 08.30 :) vi skal til svigers og spise skalldyrsuppe og vaffler etter dubben i dag. Nå skal vi bade Simone så vi er sikre på at vi rekker det i dag :)

Det snør og er minus fem grader i dag, så vi blir inne! Har ikke handla meg jakke enda for orket ikke noe i går. Men hun får leke i snøen i bhg i morgen ihvertfall :)

Dere får kose dere i dag!!

Simone og Jenny er forresten 16 måneder i dag :) hvor ble tiden av??? ;)

Eh!
Det er 16 minus og jeg Har lovet skitur på fjellet i dag :-o

God morgen :)
Hermine sov til 08, rolig natt og det er deilig, mens jeg fikk sove til 10 :)
Hermine har servert kaffe til både pappan og duplogjengen så mye her på morran at pappan var helt sliten da jeg sto opp :p
Så nå ser de litt på barne-tv mens jeg drikker kaffe. :p
Tror vi skal knuse pepperkakehuset og ta en tur på besøk til svigers idag, er -13 så tror vi dropper å gå ut for å leke :confused: vi var jo ute i -10 igår, bare i 20min så Hermine fikk løpt litt men nå er det fryktelig kaldt altså :eek:

Ha en knakende fin søndag :)

Eh!
...tror jeg ville funnet på en annen aktivitet altså ;) Er sikkert et par grader kaldere på fjellet :eek:
Svigerfar skulle på skitur på fjellet her idag, men de avlyste pga kulda, og han er en veldig erfaren skigåer ;)

God morgen:-)
10- her i Sverige. Snødd en del.... vi skulle egentlig ut ved innsjøen og lage bål,men er altfor kaldt for de små... brr...
Får se hva vi gjør. Mina har vært meget urolige de siste dagene. Vært våken fra 21-00 i mange dager... og vil bare opp...
Uff,vanskelig....

Har dere sovet godt? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

...tror jeg ville funnet på en annen aktivitet altså ;) Er sikkert et par grader kaldere på fjellet :eek:
Svigerfar skulle på skitur på fjellet her idag, men de avlyste pga kulda, og han er en veldig erfaren skigåer ;)
Noen ganger er det mildere på fjellet her.. Byen ligger jo nede i en dal med en kalv elv/ innsjø nederst. Men vi får se. Blir fort mildere utover formiddagen også. JEg er godt kledd med ull, har sendt mannen ut for å smøre ski ,og er klar for å dra!

Hermine har servert kaffe til både pappan og duplogjengen så mye her på morran at pappan var helt sliten da jeg sto opp :p
Tror vi skal knuse pepperkakehuset og ta en tur på besøk til svigers idag, er -13 så tror vi dropper å gå ut for å leke :confused: vi var jo ute i -10 igår, bare i 20min så Hermine fikk løpt litt men nå er det fryktelig kaldt altså :eek:

Kos dere masse! :D
Mulig mannen og ungene går ut en liten tur om det blir noen gradet mildere utover dagen, men det ble plutselig veldig kaldt :o

Eh!

Brrrr!!! Men du har vel klær som passer håper jeg ;-p liker kaldt vær og snø egentlig jeg. Minus 16 var kanskje litt kaldt, men heller minus og snø enn våt snø ;) håper dere får en fin tur :)

Koselig morgen! :) Her også er det kokkelering hele tiden. Kjøpte et lekekjøkken for å få ha mine skuffer i fred, og det funker ;)
Pepperkakehusknusing blir nok gøy! Ser det for meg ;)

Må kose dere hos svigers!

Brrrr!!! Men du har vel klær som passer håper jeg ;-p liker kaldt vær og snø egentlig jeg. Minus 16 var kanskje litt kaldt, men heller minus og snø enn våt snø ;) håper dere får en fin tur :)
Spørs om det er andre som backer ut før meg, altså :p
Får nå se når jeg kommer på jobb!

God morgen, jenter :)

Jeg sto opp 10:30 sammen med mini :) Liana er lagt for en liten lur og jeg skal straks inn i dusjen.. denne morsomme røytinga har startet! Hadde håpet jeg slapp unna denne gangen :P hehe.. halsen er bedre, men fortsatt litt sår..

Kulda har ikke kommet hit enda, og er "bare" -2:) så blir nok en tur ut i snøen etterpå:D

Legger ved et herlig bilde av søtingene:rolleyes:
1389524449105.jpg

Her e dt førrestn veldi kaldt i dag :-S har ikje gradstokk i leiligheta endå :-P mehehe :-P men vill tipg at dt e over -15 ute i dag...brrr! Må vest start biln lenge før vi ska kjør :-)

<3 Fie Elise <3

God dag alle sammen!
Papsen og Jenny stod opp 06.30, mens jeg sov til kl.10.:)
Etter en fellesfrokost og litt lek inne, ble vesla lagt i vogna for en dubb. Godt påkledd, for her er det -8 i dag. Hun sover fortsatt, så den friske lufta gjør nok godt.:)

Jeg og mannen har spikka bjørkepunner og nå står pinnekjøttet til damping. Herrrlige søndag!!♡
Nå skal jeg rydde bort resten av jula og senere blir det en tur ut på akebrett sammen med vesla.

Ha en fin dag!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Søte Fie :) må kose dere på besøk i dag! :)

Fru H: må kose deg på jobb og skitur :)

Simone sov til 07.15. Jeg til 08.30 :) vi skal til svigers og spise skalldyrsuppe og vaffler etter dubben i dag. Nå skal vi bade Simone så vi er sikre på at vi rekker det i dag :)

Det snør og er minus fem grader i dag, så vi blir inne! Har ikke handla meg jakke enda for orket ikke noe i går. Men hun får leke i snøen i bhg i morgen ihvertfall :)

Dere får kose dere i dag!!

Simone og Jenny er forresten 16 måneder i dag :) hvor ble tiden av??? ;)
Kos dere med besøk! Vi skal også til svigers å spise middag idag, jeg bader henne ser siden de har badekar, noe vi ikke har ;)

Hvordan er formen?

Noen ganger er det mildere på fjellet her.. Byen ligger jo nede i en dal med en kalv elv/ innsjø nederst. Men vi får se. Blir fort mildere utover formiddagen også. JEg er godt kledd med ull, har sendt mannen ut for å smøre ski ,og er klar for å dra!
Samme med voksne som med barn vettu, man skal helst ikke trene ute når det er sååå kaldt siden lungene kan få vansker med å sirkulere oksygen rundt i kroppen når man puster inn så kald luft ;) :p

God dag alle sammen!
Papsen og Jenny stod opp 06.30, mens jeg sov til kl.10.:)
Etter en fellesfrokost og litt lek inne, ble vesla lagt i vogna for en dubb. Godt påkledd, for her er det -8 i dag. Hun sover fortsatt, så den friske lufta gjør nok godt.:)

Jeg og mannen har spikka bjørkepunner og nå står pinnekjøttet til damping. Herrrlige søndag!!♡
Nå skal jeg rydde bort resten av jula og senere blir det en tur ut på akebrett sammen med vesla.

Ha en fin dag!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hermine snorker ute i -13, men er bare -4 nedi vogna :)

Herlig med pinnekjøtt, vi skal ha elgstek :D

God morgen:-)
10- her i Sverige. Snødd en del.... vi skulle egentlig ut ved innsjøen og lage bål,men er altfor kaldt for de små... brr...
Får se hva vi gjør. Mina har vært meget urolige de siste dagene. Vært våken fra 21-00 i mange dager... og vil bare opp...
Uff,vanskelig....

Har dere sovet godt? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Har dere flyttet til Sverige så kjapt???

Back
Topp