Søndag, 10.10.10!!!!

Vand

Forumet er livet
Er det den store dagen for noen her????

Har sovet sånn passe i natt, snuppa har jo som sagt ligget i armkroken = mor får visst dårligere søvn[8D]

Men det er altså ett klasse-eksempel:

Hun hadde høy feber i går. Ble lagt kl 19.30 (sovnet i armene mine). Våknet igjen kl 21, fikk da komme opp..... Var da oppe sammen med oss til kl 23, da gikk jeg og hun og så på friends i senga til kl 23.40.... Da sovnet vi..

Men kl 06.30 var det morgen NO MATTER WHAT!!!! [>:] Helt utrolig! [>:]

Jaja.... Ingen planer for dagen, ønsker dere alle en superfin dag! [:D]

Ooi - det der var ei heldig syk snuppe [:D][:D] Menne kjiiiiipt tidlig.... Her var klokka 08 i dag, upåklagelig det [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Ooi - det der var ei heldig syk snuppe [:D][:D] Menne kjiiiiipt tidlig.... Her var klokka 08 i dag, upåklagelig det [:D][:D]

Du er jo nesten blitt bortskjemt[>:] Gode morgener! [:D] Ha en fin dag kathmor! [:D]

Her var det morgen ca kl 08.
Her skal vi på middag til svigerfar i dag. SÅ skal vi i bursdagselskap til min morfar.
Nå går vaskemaskinen for fullt her. SÅ har jeg sikkert sånn 6 maskiner som har ligget en stund så må legges sammen [8D]

God morgen!!

Blir nok ikke noe stor dag her i dag...[:o] Bare sende meg rier, vannavgang eller hva som helst som gjør at fødselen kommer i gang!![8D][8D]

vi fortsetter med oppussing i dag og. Nærmer seg fint hjem her nå!![:D] Men mye arbeid igjen enda..

Mannen min har bursdag!!!!![:)][:)][:)]

Men vi har en rolig dag. Fikk lapper og brunost til frokost, og pakker når han stod opp! Ellers så får han bestemme selv hva han vil idag, siden vi ikke skal ha feiring (feiret litt med familie på fredag når vi var på høstferie), så da gikk han ut og jobbet litt i hagen og med bilene (mens jeg hadde barna inne så han fikk gjort noe[;)])

Nå leser han pondus, drikker brus og spiser pottis, og koser seg på sofaen mens barna sover.

Jeg baker kake, så får vi se hva ettermiddagen bringer. Sikkert en film etter mannens smak ikveld.

Lillebror er syk, så vi får se hvor mye det påvirker dagen (falsk krupp[:(])

God bedring til guttene deres mamma til jonas og magda!!!! [;)]

Back
Topp