søkt om permisjon enda?

Eg fekk beskjed om at dei måtte ha ny bekreftelse på termin når eg sendte inn min som var datert når eg var 26+0.. Måtte vere frå etter veke 27+.. Nåke eg syns var fryktelig firkanta sidan dei skriver på sida si at den skal vere frå 27.svangerskapsveke, som jo er frå veke 26+ Men nope, dei godtok ikkje den! Så ville sjekka opp i det om eg var deg, om det er derfor det tar så lang tid med din søknad.
Jeg sjekket opp med dem ang. Det! De sa det var ok! Så det skal ikke være problemet :/
 
Sto spesifisert at bekreftelsen måtte være 27+0 eller senere når jeg sendte inn... Her er det feil med arbeidsgiveropplysninger, men håper det blir orden på det, har søkt og arbeidsgiver forskutterer heldigvis!
Jeg snakket med de på tlf, tre ganger! Og da sa de 26+0 var ok. De sa også at den var under behandling sist og jeg fikk være tålmodig! :p så akkurat den skal være ok! Men jeg får vell ringe å høre igjen :)
 
Her er NAV kjempetreg med å svare... 13 ukers behandlingstid. Bruker de hele behandlingstiden må jeg gå en måned uten lønn... Er litt stressa, kun to uker jobb nå så går jeg i permisjon.
 
Her er NAV kjempetreg med å svare... 13 ukers behandlingstid. Bruker de hele behandlingstiden må jeg gå en måned uten lønn... Er litt stressa, kun to uker jobb nå så går jeg i permisjon.
13 ukers behandlingstid her også, men siden arbeidsgiver forskutterer er det ikke så farlig for meg.
 
Back
Topp