Søkt fødeplass?

Håper jeg får plass på st olavs da. Tar 15 min å gå, så er jo rett bort i veien. Pluss at vi ikke har bil så vet ikke hvordan vi skulle kommet oss en annen plass..
Du får rekvirert taxi av føden når du kommer så langt så det skal du ikke tenke på :D

Aldri skjønt det der med å søke om fødeplass. Gjorde det ikke sist gang og fødte på st.olavs. Er jo bare ett sykehus her.
Er vel ikke noe baby boom i desember heller:)

Nope. Er ikke komt meg til den første legetimen heller :P :P

Nei ikke søke her ;-) men legen sender vel inn at eg e gravid til sykehuset så de vet at eg kommet en gang i tida ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aldri skjønt det der med å søke om fødeplass. Gjorde det ikke sist gang og fødte på st.olavs. Er jo bare ett sykehus her.
Er vel ikke noe baby boom i desember heller:)
Tror ikke man må søke om fødeplass i Tr.heim, aldri hørt om noen som har gjort det selv. Desember har lavest antall fødsler i hele året så det går vel bra håper jeg :)

Når dere mottar innkallelse til oul, så er vel egentlig det en bekreftelse på at dere har fått fødeplass der. Og at en søknad eller beskjed om at dere er gravide er sendt til sykehuset. Jeg har heller aldri sett noe til søknaden, jeg har bare gitt beskjed til jordmor at jeg ønsker å føde på riksen, og så har hun fikset resten.

Back
Topp