Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi gjør ikke det her.. Hvorfor må man det? Drar man ikke bare til det nærmeste?
Jente født 02.06.10
App taster
Jøsses! Det er jo dårlig daNei, i større byer er det trangt om plassen. er faktis ikke alle so får plass på det nærmeste.
Jeg har ikke opplevd at det koker av stress selv om jeg fødte på riksen altså. Det var en helt super opplevelse, og alle var veldige søte og hadde god tidHeldigvis slipper jeg å søke - her er det bare et alternativ. Første gang jeg fødte der var jeg helt aleine på avdelingen Misunner ingen å føde på en plass som koker av stress! Håper dette ordner seg fint for alle sammen
Så bra! Har bare hørt veldig mange historier om fulle fødeavdelinger på østlandet, og har tenkt at jeg er heldig som bor i vest akkurat nå Men for all del - jeg veit at det til tider er fullt her også, sånt er jo gjerne vanskelig å styre og planlegge for disse stakkars jordmødreneJeg har ikke opplevd at det koker av stress selv om jeg fødte på riksen altså. Det var en helt super opplevelse, og alle var veldige søte og hadde god tid
Noen må faktisk til Fredrikstad hvis de egentlig tilhører Ahus. Helt sykt.På riksen må man søke tidlig dersom man skal få plass. Tror også Ullevål blir fort fullt opp. Hørt om flere Oslo-jenter som må ut til Bærum eller ahus for å føde fordi de var trege med å søke om plass.
Ja, det er historier om alt. Og fordeler og ulemper med både store og små sykehus. Tror og håper at de aller fleste får en god opplevelse ved fødsel her i NorgeSå bra! Har bare hørt veldig mange historier om fulle fødeavdelinger på østlandet, og har tenkt at jeg er heldig som bor i vest akkurat nå Men for all del - jeg veit at det til tider er fullt her også, sånt er jo gjerne vanskelig å styre og planlegge for disse stakkars jordmødrene
Ja, det er ikke bra! Uff, hadde blitt forferdelig lei meg hvis jeg ikke hadde fått plass der jeg ønsket. Heldigvis har jeg vært tidlig ute med søknad begge gangeneNoen må faktisk til Fredrikstad hvis de egentlig tilhører Ahus. Helt sykt.