Søknader+ Nav og jobben

øyensten

Flørter med forumet
Jeg er ansatt 100% i en barnehage, og har jobbet det i 6 år. Jeg blir alenemor, og jeg å barnefaren har enda ikke kommet på en god løsning til samvær enda, det kommer etterhvert håper jeg!
Jeg har levert søknaden om foreldrepenger. Er dette den eneste søknaden jeg trenger å levere inn før fødselen?? Der står det jo at jeg blir alenemor, når jeg skal ha ferie, og når permisjonen begynner.. Jeg føler det er mye å holde står på, og jeg ønsker å ha så mye i sjakk som mulig:-)
Gi meg gjerne et vink hvis det er noe eg bør huske!

Eg veit ikkje om det er fleire skjema du som er aleine lyt fylla ut, men det eg fekk beskjed om var i alle fall dette:

Du sender inn søknaden din som mor fyrst, uavhengig av kva du evt. skal søka om seinare (evt. pappaperm eller gradert) Då vil du få eit vedtak (som navdama sa til meg) og kan søka om andre ting etter kvart.

Vedlagt søknaden din lyt du ha ei bekrefting på termin, denne må lege eller jordmor skrive ut etter fullgåtte 26 veker.

I tillegg lyt arbeidsgjevar fylla ut eit inntektsskjema og sende det inn. Det finn dei på nett sjølv, eller du kan finna det til dei. Skal vera greit å finna på nav sine sider.

Til arbeidsgjevar er det greit å ha ting skriftleg, sjølv om det er ein liten arbeidsplass og greit å ta det munnleg. Der skriv du ein søknad der du seier kva tid du skal ut, kva dekningsgrad du skal ha og evt. feriar. Så har du krav på skriftleg svar tilbake - arbeidstilsynet har gode sider og er greie å snakka med på tlf.

Veit ikkje om eg fortalde deg noko nytt? Er det eg har greid å grava fram iallfall, men alt er heilt nytt for oss og - så veit ikkje om det er noko vesentleg som manglar

Jeg har også stresset endel med denne søknaden siden jeg bare er vikar på jobb og far er student. Det vi gjorde var å ringe NAV for å få litt hjelp, og da fikk vi ett privat møte med en saksbehandler der som jobbet kun med disse søknadene. Hun guidet oss gjennom, og nå er søknaden levert.
Er en mulighet det dersom man ikke har en A4 situasjon. Så slipper man være redd for å gjøre ting galt:-)

Back
Topp