Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Real skrev:Er fra uke 26. Jeg har bare tatt kopi av reisekortet og lagt det med søknaden~~11.01.2013~~ skrev:
Reisekort?
Real skrev:Er fra uke 26. Jeg har bare tatt kopi av reisekortet og lagt det med søknaden~~11.01.2013~~ skrev:
Reisekort?
~~11.01.2013~~ skrev:
Real skrev:
Er fra uke 26. Jeg har bare tatt kopi av reisekortet og lagt det med søknaden~~11.01.2013~~ skrev:
Reisekort?
Hehe. Ordbok vettu. Bruker tlf. Mente så klart helsekortet.
er det forseint å søke i uke 35 ?... !!!:S eller i uke 32 for den sakskyld..kailin skrev:
skal ikke til legen før i uke 32, og til jordmor i uke 35, så har ikke fått bekreftelsen..
Føler meg helt dum her,for jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal fylle ut alt på skjemaet. Jeg føler meg helt blank,og får jo ikke hjelp heller til å kunne finne ut av det. Også blir jeg så usikker på hvordan vi skal gjøre det med tanke på hvor lenge vi skal være hjemme osv og at samboer tenker på gradert uttak. Hvordan funker alt dette?? HJÆLP!!!!!Enitsirhc skrev:
Kanskje vi kan ha en NAV skjema tråd,sånn at det er lettere for sånne som meg å forstå de skjemaene?!