Ok, det ble avbrutt på fredag så det er mulig jeg får noe papirer i posten. Ringer å hører i morgenDet er rart. Du skulle fått papirer på at forsøket ble avbrutt. Ring dem og sjekk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, det ble avbrutt på fredag så det er mulig jeg får noe papirer i posten. Ringer å hører i morgenDet er rart. Du skulle fått papirer på at forsøket ble avbrutt. Ring dem og sjekk.

Ok, det ble avbrutt på fredag så det er mulig jeg får noe papirer i posten. Ringer å hører i morgen![]()
Det stemmer. Jeg skal jo få ny plan i posten så mye mulig det ligger noe til oppi derSå kjedelig at du fikk avbrutt - kjenner til den følelsen.. Mener å huske at du også hører til Haugesund? Jeg fikk i posten derfra etter avbrutt forsøk i februar.

Det stemmer. Jeg skal jo få ny plan i posten så mye mulig det ligger noe til oppi der![]()
Skal ringe de i dag å høre om detDet er godt mulig det ligger der. Jeg hører også til Haugesund men fikk det med meg hjem den dagen det ble avbryt. Men det varierer nok. Bare vær obs på at du får det

Jepp. De sendte det i posten på fredagFikk du noe svar?![]()