Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må sende inn alt med refusjonspapirene dere får fra klinikken.
JaSelv om jeg per nå ikke er over så skal jeg sende det inn nå?
Bare la vær å skriv noe der.. Går helt fint,Ser det står man har skal sende inn når man når grensen og har 6 mnd på oss da. Føler det blir litt rart å sende inn søknad om refusjon når jeg ikke har rett på refusjon. Skal jeg eventuelt skrive 0 kr på hva jeg ønsker dekket?
Bare la vær å skriv noe der.. Går helt fint,
De regner det ut uansett, og informerer om at su ikke får tilbakebetalt før du når egenandelstaket men at beløpet står til neste innsending Så like greit å bare sende inn![]()

Jeg har fylt inn alt hver gang. Fikk brev i posten med det de hadde regnet som utgifter og hva egenandelsgrensen varSer det står man har skal sende inn når man når grensen og har 6 mnd på oss da. Føler det blir litt rart å sende inn søknad om refusjon når jeg ikke har rett på refusjon. Skal jeg eventuelt skrive 0 kr på hva jeg ønsker dekket?
Jeg har fylt inn alt hver gang. Fikk brev i posten med det de hadde regnet som utgifter og hva egenandelsgrensen var
Bare la vær å skriv noe der.. Går helt fint,
De regner det ut uansett, og informerer om at su ikke får tilbakebetalt før du når egenandelstaket men at beløpet står til neste innsending Så like greit å bare sende inn![]()
Du trenger ikke sende inn noe før du har nådd grensen, men det er sikkert ikke noe gale med p gjøre det hvis du ønsker.
Jeg fylte ut alt som om jeg skulle ha tilbake.Takk for tips. Skal gjøre dette, slipper jeg å være redd for å mista kvitteringer osv. Skrev du noe på hva jeg ønsket dekket av beløp eller lot du den stå tom ?
Ja, det skal holde. Ta bilde av kvitteringerHolder med med skjemaet fra legen, og det jeg eventuelt fyller ut på nettet eller er det noe mer som må fylles ut?
https://helfo.no/Lists/Skjema/Attachments/241/Søknad om refusjon til legemidler ved infertilitetsbehandling i Norge-05-22.20-bokmål.pdf
(Egenerklæring fra deg og partner ved behandling i Norge)

Jeg fylte ut alt som om jeg skulle ha tilbake.
Ja, det skal holde. Ta bilde av kvitteringer
Det er rart. Du skulle fått papirer på at forsøket ble avbrutt. Ring dem og sjekk.Da forsøket ble avbrutt har jeg ikke fått noe skriv fra legen, skal jeg bare sende inn kvitteringene så sender jeg inn skrivet fra lege når vi får det ved vårt neste forsøk? Jeg får jo ikke noe fra legen før et forsøk er fullførtneste forsøk blir ikke før i september mest sannsynlig og jeg vil ikke risikere at kvitteringene blir for gamle for innsending
![]()