Dere som har fått innvilga keisersnitt kan jeg spørre på hvilke grunnlag og hvordan prossessen var? Jordmor sendte søknad til samtale på sykehusetfor meg igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk det pga stor baby i seteleie og for smalt bekken for å klare en naturligfødsel.Dere som har fått innvilga keisersnitt kan jeg spørre på hvilke grunnlag og hvordan prossessen var? Jordmor sendte søknad til samtale på sykehusetfor meg igår.
Jeg tror jeg seiler inn mot KS på grunn av en muskelknute i livmor. Har sett at du tidligere har skrevet at du skal ha det i uke 36. Kan jeg spørre hvorfor det skal gjøres så tidlig? (Du trenger ikke svare, altså). Når jeg har googlet virker det som om planlagt KS gjøres 10-14 dager før termindato. Jeg kan jo selvsagt ha misforstått.Jeg har fått innvilget keisersnitt, både i dette svangerskapet og forrige.
Har litt utfordringer med egen helse, både epilepsi siden jeg var barn og fått ME i ung alder. Merker ikke så mye til epilepsi i hverdagen, men ved mensensmerter og smerter generelt i underlivet trigges det veldig. Var rett og slett redd for å slite meg ut og ende opp med hastesnitt.
Rakk 4 timer med rier sist, klarte å besvime flere ganger på den tiden. Så glad jeg hadde tatt valget om keisersnitt.
Måtte igjennom en del samtaler første gangen, men jeg var ganske så bestemt. Ville ikke føde "på karusell" da alt snurrer rundt for meg ganske lenge før jeg blir borte.
Denne gangen fikk jeg det innvilget med en gang.
Bare å sende meg pm om du vil snakke om det
Spør i vei.Jeg tror jeg seiler inn mot KS på grunn av en muskelknute i livmor. Har sett at du tidligere har skrevet at du skal ha det i uke 36. Kan jeg spørre hvorfor det skal gjøres så tidlig? (Du trenger ikke svare, altså). Når jeg har googlet virker det som om planlagt KS gjøres 10-14 dager før termindato. Jeg kan jo selvsagt ha misforstått.