Søknad om foreldrepenger

Ønsker<3

Elsker forumet
Æsj, må få unna søknaden nå denne uken her.. Er 30 uker på lørdag så den bør vell være ferdig snart ?

men, syns de var vansklig å fylle den ut:( fra august2012-desember 2012 hadde jeg en 100 % stilling.
fra januar2013 gikk jeg ned til en 80% stilling, men i slutten av januar ble jeg fullt sykmeldt og har mottat vanlig lønn fra arb giver(som har fått tilbake av nav) frem til juni da gikk jeg over på svanherskapspeng som fra juli blir betalt direkte fra nav(kontrakten min går ut 7.7 med arbeidsgiver) hva siriver jeg da på inntektsopplysninger?

Jeg må søke selv, men aner ikke. Så vurderer sterkt og dra inn på nav kontoret og få hjelp til utfylling :P

Nå har jobben mast i lange tider, og det hjelper jo ikke akkurat på "stresset" heller med å få unna søknaden.

Skal den forresten fylles ut elektronisk? Skal da evt vedlegg ettersendes til nav kontoret da eller?

Jeg har så vidt kikket litt på denne i dag. Forstått det slik at den skal sendes inn sentralt, så scanner de det inn til riktig Nav kontor...derav forsidearket?! Jeg har fylt det inn elektronisk, men skal sende det med post.

Synes det gikk ok å fylle ut jeg, skrev bare på tilleggsopplysninger at vi vil komme tilbake til når far skal ha fedrekvote og når jeg skal ta ut ferien min:)

Back
Topp